Návrh #50 v soutěži Logo k označení exkluzívních láhví vína
Vyřazeno zadavatelem
Vložen
9.02.2013 19:51
Poslední aktualizace
9.02.2013 19:51
Získané hodnocení
dosud nehodnoceno
Tento design se líbí 1 uživatelům
1. verze
vloženo: 9.02.2013 19:51 poslední aktualizace: 9.02.2013 19:51Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.
Komentáře
Komentáře již nelze přidávat.
-
nahlásit brandway
Vzhledem k tomu, že si myslím, že zadavatel hledá především logo, které bude jednoduché, rychle identifikovatelné a přesto o něčem vypovídající, zvolil jsem tuto relativně jednoduchou kompozici, kde korunka vypovídá o tom, že označený produkt, resp. jeho kvalita obsahu, je minimálně velmi dobrá, což by korunka měla i reflexivně evokovat. VOC je tučný řez bezpatkového fontu s doplňujícím textem oblasti, odkud víno pochází. No a silueta resp. stylizace hroznu jednoznačně určuje produkt a dokresluje celou kompozici orientovanou spíše ke štíhlé láhvi. Jako doplňující grafický element jsem použil listy rostliny, ze kterých se dá příkladně vyskládat vzor či jiné grafické doplňky. Provedení vlastní etikety může být velmi rozmanité, čímž lze rozlišit příkladně řady vín. Lepší či více ceněná mohou být v kombinaci se zlatou nebo stříbrnou. Technologií a způsobů provedení je spousty, ale to až případně po domluvě se zadavatelem.