Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Návrh #35 v soutěži Webové stránky clickone.cz

Nahráno designerem MartinMussil zpět na soutěž
Vložen 5.08.2013 18:34
Poslední aktualizace 5.08.2013 18:46
Získané hodnocení dosud nehodnoceno

1. verze

vloženo: 5.08.2013 18:34 poslední aktualizace: 5.08.2013 18:46

Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.



Komentáře

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit MartinMussil

    Děkuji za komentář,možná jsme se asi trošku špatně pochopili...Nebo jsem to špatně možná já prezentoval :) V tom co píšete s Vámi pochopitelně naprosto souhlasím. Snažil jsem se právě podchytit takovou jakousi neformálnost v textu. Zápatí jsem takto řešil zcela svědomitě a s rozvahou právě za účelem trochu větší proporcionality vůči ostatním segmentům. Jde o tom, že když tam uživatel doscroluje má jasnou představu co udělat a nic kolem ho zbytečně neobtěžuje. Stejně tak byl navržen střed webu, který je určen k prezentačním účelům a důvěryhodnosti, v obdobném smyslu je tak navržena i horní část designu. Zápatí je dominantnější proto zcela účelně, aby zaujalo pozornost a podvědomě tak nutilo uživatele vás kontaktovat. Tak trochu mi bylo jasné, že budete mít s nabídkou služeb trochu problém :) takže jsem již zapracoval na verzi s ikonami (vlastními).Dejte mi prosím vědět, jestli vysvětlení o účelu mnou vytvořeného zápatí je v pořádku, či nikoliv. DěkujiMussil

    6.08.2013 9:27
  • nahlásit clickone_cz

    Dobrý den,děkuji za Váš návrh a komentář. Každý máme na věc nějaký pohled i když v něčem podobný. Dokázal bych si představit odstranění piktogramů nebo fotek z mobilní verze, nedokážu si představit "prázdnou" desktop verzi - bez obrázků. Princip webu by měl být ve "one page designu", což si žádá, aby většina "strohých" informací byla na jedné stránce a jak na tyto segmenty upozornit? Velký nadpis, obrázek nebo piktogram... Chci e-shop - vidím na stránce ikonu košíku, čtu text okolo.Vzhledem k tomu, že každá firma se prezentuje, jak dělá všechno super, jaké používá moderní technologie apod. tak proč o tom neustále dokola psát. Dneska již uživatelé nečtou, jsme liní. Pokud bude text moc dlouhý a odborný, zákazníka spíše odradí. Proto než mít strohou stránku s optimalizací nebo text samých superlativ, vychvalování apod., je hezčí mít segmentovanou jednu stránku se základními informacemi o činnosti.Stejně nejvíce udělá osobní jednání, kde zákazníka seznámíte s Vaší činností detailněji.K designu... Líbí se mi varianta 2, s tmavým pruhem jako menu. Trochu jinak bych pojal zápatí. Je nejvíce dominantní z celé stránky a zaujímá největší poměr k ostatním informacím, ale není až tak důležité. Klidně bych kontaktní formulář udělal až na proklik. Jinak asi nic jiného a zamyslel se nad "strohými" informacemi k jednotlivým službám na úvodní stránce.Jiří Hron

    6.08.2013 8:50
  • nahlásit MartinMussil

    Dobrý den pane Hrone,ačkoliv zde již delší dobu nepůsobím (mám k tomu určité důvody), rozhodl jsem se pro tento projekt udělat výjimku. Výjimku nedělám na základě navrhované ceny, jelikož je poměrně dost pod mými cenami, ale překvapila mě vaše aktivita a spolupráce s designéry. Rád se seznamuji s novými  lidmi  z oboru a i kdyby nebyl můj design výherní, je určitá šance, že můžeme spolupráci navázat později. A sběr dobrých kontaktů je vždy dobrá součást marketingu. Navrhl jsem pro Vás tedy 2 verze s minimálními rozdíly v colorizaci. Web je navržen s maximálním důrazem na funkčnost a jednoduchost ovládání, tak aby uživatelský zážitek splnoval standardy a trendy 21. století. Při navrhování konceptu jsem se také soustředil na zkušenosti z analýz použitelnosti webových prostředí a proto s dovolením s vašimi všemi požadavky co jsem četl u ostatních designů nesouhlasím. Možná je to ode mě troufalé, ale například, používání piktogramů a různých fotek na vyjádření služeb je mylné, jelikož vyplývá, že lidé hledání na jednoduchém webu jasný obsah a proto se v moderním webdesignu od bannerů s hojností fotografií upouští. Je lepší vytvořit web na logické typografii o grafiku jen obohacený. Pochopitelně, každý v této branži, kdo ví co dělá a říká má trochu rozdílnou představu o práci druhého. Proto pochopím, že i vy jako člověk z této oblasti podnikání semnou nemusíte souhlasit. Otázkou pak je, jestli se vám například líbí můj styl zpracování a může se na tom stavět s různými kompromisy.S pozdravemMartin Mussilcorporate & web designer 

    5.08.2013 19:05
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.
Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.