Návrh #27 v soutěži Redesign webu - Eschola
1. verze
vloženo: 17.08.2013 14:00 poslední aktualizace: 16.04.2014 13:23Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.
Komentáře
-
nahlásit MartinMussil
-
nahlásit eschola
Dobrý den,Děkujeme za návrh.Oceňujeme především to, že je stále poměrně přehledný, i když je tam docela dost informací. Věřím, že by byl rovněž uživatelsky přátelský a návěštěvník by se poměrně dobře a rychle zorientoval.Bojujeme trošku s razantností obměny a to jak loga, tak co do celkového použití barev. Rozumíme, že naše firemní zelená může být pro grafiku trošku problém a potvrzujeme, že i s tiskem a reklamními předměty, jsme na to narazili. Přesto, je naše :) a naši klienti jsou na ni zvyklí a líbí se jim. Druhou změnu, kterou bychom požadovali, je použití fotografií, které na nás v dané variantě působí velmi anonymně. Uvědomujeme si, že to je věcí domluvy a je poměrně snadné fotky změnit, ale v tuto chvíli nás zajímá především Váš grafický návrh.Pokud zůstanete u faceliftu loga, prosíme o variantu, která by byla méně radikální oproti stávající verzi.
19.08.2013 14:44 -
nahlásit MartinMussil
Přeji dobrý den, jak si můžete všimnout, tak změna je razantní a to i z hlediska kolorizace. Hned vysvětlím, proč jsem vyloučil vaší zelenou... Protože vím, že některé odstíny zelené jsou takové náchylné mršky na nastavení monitoru než ostatní barvy, udělal jsem si menší analýzu barevnosti vašeho korporátního odstínu zelené barvy (#b3ca2d) a došel jsem k závěru, že na několika monitorech v kanceláři se barva dosti odlišuje. Hledal jsem proto takový odstín, který by koreloval s různými nastaveními monitorů a zařízení. Našel jsem tento, který je součástí navrženého designu.Nutno podotknout, že není problém web barevně koncipovat s vaší barvou, pokud to bude žádáno, ale musím vás upozornit, že se pravděpodobně budete potýkat s problémy, které jsem zmiňoval. Chápu ale stejně tak postoj k vašim korporátním barvám.K designu: Nebudu tu popisovat jako ostatní jak můj design úžasný, jak splňuje tohle to a támhleto, protože taková informace se stejně k běžným uživatelům a potenciálním klientům stejně nedostane. Chci, aby bylo jasně vše vidět a mělo tak určitý logický řád. Povšimněte si také faceliftu loga změny typeface. Učinil jsem tak, aby koncepčně zapadal do modernosti webu a trendům současnosti. Myslím, že design je navržen tak, abych vám ani nemusel vykládat funkcionalitu, nicméně, pokud si nebudete zcela se vším jisti, rád otázky zodpovím.Předpokládám, že struktura hlavní strany je vám jasná tak přeskočím rovnou k substránce s kurzy. Tuto stránku jsem dimenzoval a rozvrhl tak, aby došlo k maximálnímu pochopení navigace na webu, proto nebude zcela potřeba navrhovat stránky ostatní nabídkou vašich služeb. Zamozřejmě, že se budou minimálně lišit, protože každá služba má trochu jiná specifika, nicméně pro dobré pochopení bych se snažil strukturu této subsite tlačit co nejvíce k unifikaci. Nechápejte to prosím tak, že bych nechtěl v soutěži navrhnout 3 stránky, protože je v to zadání a nechce se mi. Jen bych nerad na úkor použitelnosti webu, dělal něco co bude pro uživatele zmatečné.Pokud budete mít některé dotazy jak k funkcionalitě, nebo jiným směrem, jsem tu pro vás :)Budu se těšit na zpětnou vazbu. S pozdravem Martin Mussil Corporate & web designer
17.08.2013 14:06
Dobrý den, děkuji za reakci. Jsem velice rád, že splnuje přehlednosti a rychlé orientace. Množství informací, které jsem na hlavní stranu umístil, je záměrné a to především k vůli SEU. Pokud by byl pouze rozcesník a uživatel který přijde na váš web tak mu toho moc neřekne. Důležitou roli proto v tomto hraje statistika jménující se Míra okamžitého opuštění webu. Je dokázáno, že uživatel pokud přijde na nějaký web, několik sekund analyzuje přívětivost pro něj a až po nějaké době se rozhodně někam klikat. A pokud přijde a uvidí jen 3 nabídky a o důvěryhodnosti společnosti mu to nic nepoví, tak prostě neklikne okamžitě web opouští. Pokud to tedy dobře chápu, tak vy si jste vědomi, že Vaše zelená může a také způsobuje určité problémy, ale přesto jí chce striktně zanechat... Při vší úctě, chápu to z nějakého mentálního hlediska, že jí máte rádi, jste zvyklí. Také bych svého plyšáka nedal jen tak z ruky, ale kdyby mi někdo dal lepší? Vezmu ho. Chápu i argument, že se líbí i klientům, domnívám se ale, že v této chvíli nemůže být jasno, že by se jim nelíbila i tato (nová) zelená. Upřímně, toho bych se vážně nebál. Připravím Vám Hlavní stranu s kolorizací ve vaší barvě. Uvidíte, že to bude velký krok zpět. Co se týče loga... Facelift mohu udělat pochopitelně menšího ražení, ale opět se tu nabízí otázka Proč? Předpokládám že je v tom opět zvyk a něco podobného. Proč ale k plyšákovi nedat i hezký polštářek? :)Budu se těšit na odpověd. Děkuji!