Návrh #18 v soutěži Luskni.cz
1. verze
vloženo: 27.10.2013 16:42 poslední aktualizace: 6.11.2013 1:16Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.
Komentáře
-
nahlásit AdamCitta
-
nahlásit AdamCitta
Dobry den, diky za pripominky. Jsem ted do patku mimo pracovni zazemi, ale upravy bych mel do Vaseho deadlinu stihnout udelat. S pozdravem, Adam Citta
30.10.2013 20:56 -
nahlásit OlgaV
Dobrý den, děkuji Vám za Váš návrh. Váš design je zajímavý a od ostatních návrhů se poměrně odlišuje. Líbí se mi použité barvy, velmi propracovaná patička a skutečně originálně pojaté logo. Naše připomínky a návrhy na případné úpravy jsou následující: Logo - Barvy pěkné, hezky odlišené “.cz”. V názorech na použitý hráškový lusk se poměrně rozcházíme, někomu připomíná nůžky, jiní si “Luskni” s “luskem” vůbec neasociují. Každopádně je to originální a rádi bychom na tom zkusili ještě zapracovat. Bylo by možné lusk nějakým způsobem provázat s luskem (např. dle mého kolegy tak, aby měl lusk ruce a luskal)? Jde nám totiž o to, aby lidé i při pohledu na samotné logo si ho spojili s tím, co tato služba bude nabízet. + co se týče použitého fontu, lze u písmene “L” odstranit ten horní “ocásek”? Pruh s filtrem pro město - Pěkné, barevně dobře odlišené, ikona zajímavá. Hlavička - Hlavička je příliš vysoká. Chceme, aby lidé s menším monitorem při návštěvě homepage viděli alespoň první “řádek” nabízených produktů, nikoliv pouze samotnou hlavičku. Bylo by proto potřeba hlavičku vertikálně zmenšit. Použité ikony pro jednotlivé kategorie jsou pěkné, pouze u “Domácích mazlíčků” mi to připomíná spíše troubu na pečení a ikona pro “Všechny kategorie” mi velmi silně asociuje Slevomat.cz ;-) “Rozmazané” pozadí se mi líbí, stejně tak filtry a ikony pro datum a čas. Pouze se domnívám, že namísto “Vlastní termín” a “Vlastní čas” by bylo pro uživatele vhodnější např. bílé políčko pro vyplnění (nebo v barvě, která by korespondovala s “rozmazaným pozadím”). Produkty - Přijde mi, že jednotlivé produkty, resp. informace k nim tak nějak splývají, bylo by možná lepší každý box nějakým způsobem ohraničit. Hodnocení OK. Líbí se mi také červené “záložky” pro označení nových produktů. Kromě “nové” bychom takto mohli značit i např. “skvělá cena”, “super hodnocení” apod. …. pokud bychom pracovali s logem s hráškovým luskem, mohl by být pro hodnocení použit namísto stávající ruky samotný lusk, event. 1 až 5 “kuliček hrášku”. “Další (14)” je dobrý nápad s tím, že opět je to poměrně nepřehledné, nejasně od sebe oddělené a nápis “Další 14” by podle mě neměl být stejný, jako “objednat” (minimálně barevně). Časy pro skupiny produktů vlevo (viz naše návrhy v naší příloze) - Tyto časy nám ve Vašem návrhu chybí a rádi bychom je tam měli. Z jiného návrhu se nám líbilo, že nad časem v digitální formě je ještě ciferník s hodinovkou a minutovkou znázorňující daný čas (ty by měly být součástí základní šířky webu). Patička - Je skutečně velmi propracovaná, líbí se nám také tlumené barvy symbolizující konec stránky. Děkuji Vám za úpravy.
30.10.2013 11:34 -
nahlásit AdamCitta
Dobrý den, na webu je samozřejmě spousta práce, ale věřím, že svou koncepcí naplňuje dnešní UX (User experience) a designové standardy. Snažil jsem se zaměřit hlavně na to, aby užívání webu bylo intuitivní a uživatel nemusel zbytečně hledat. Troufám si říct, že návrhem loga jsem možná trochu odbočil z cesty, kterou by se dali jiní, ale trochu nadsázky nevadí a celá myšlenka podle mého může lidi zaujmout. S pozdravem, Adam Citta
27.10.2013 16:53
Dobrý den, aktualizoval jsem svůj návrh podle Vašich připomínek a přidávám ještě stručný komentář vysvětlující jednotlivé změny: Logo - Je potřeba říct, že logo je trochu oříšek. Chtěl jsem svým návrhem naznačit trochu jinou koncepci, kterou by bylo možné aplikovat. Pokud se podíváte na logo slevomatu, samotné taky neasociuje zaměření portálu. Proto je potřeba logo používat vždy v kombinaci s typografií a nejlépe sloganem. Promyslete to. Nejsem jako autor zcela objektivní, ale věřím, že celá myšlenka loga je svěží a vtipná a hlavně velmi zapamatovatelná - je jen otázkou času, než se logo dostane do podvědomí a bude možné užití symbolu samotného. "Ocásek" jsem odtranil.
Hlavička - Snížil jsem hlavičku, ale neviděl bych ve výsledku v její velikosti takový probém. Dnešní průměrná rozlišení bývají už docela vysoká a na výpis produktů by tak mělo být ve většině případů vidět. Náhled webu na notebooku, kterým jsem doplnil prezentaci zcela neodpovídá reálným poměrům velikostí. Změnil jsem ikony podle vašich připomínek. Rozmazané pozadí by se mělo měnit podle toho, co uživatel aktuálně vybere - zde se to špatně demonstruje :) Tlačítka vlastní čas jsou myšlená tak, že do nich uživatel klikne a čas / termín napíše - pro snažší užívání jsem doplnil instrukcí.
Produkty - Pokusil jsem se informace lehce ohraničit, aby byly přehlednější a místo palců použil hrášky (moc pěkný nápad!). Doplnil jsem do levého sloupce časy a do jednoho řádku umístil pouze dva produkty - mělo by to celé vést k lepší orientaci ve webu. Stejně tak jsem upravil "další" produkty. Přeji pěkný zbytek víkendu, Adam Citta