Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Návrh #76 v soutěži Generální dodavatel staveb

Nahráno designerem groch zpět na soutěž
Vložen 9.12.2013 18:30
Poslední aktualizace 29.12.2013 9:34
Získané hodnocení dosud nehodnoceno

1. verze

vloženo: 9.12.2013 18:30 poslední aktualizace: 29.12.2013 9:34

Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.



Komentáře

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit groch

    V rychlosti (vzhledem k termínu ukončení projektu) jsem změnil font použitý v logu a jeho grafiku. Abych zachoval rytmiku a jakousi pocitovou symetrii uzavírající logo v celek, dovolil jsem si pozměnit oproti originálu fontu GoodTimes ozrcadlením majuskuli "A" a vsadit do ní původní tvarovou myšlenku. Tímto nejenže má návrh stále estetickou úroveň, ale odliší se i od jiných nápisů napsaných tímto fontem. Donedávna stejný princip používal kupříkladu Microsoft na svém logotypu. Doplňkový text jsem se pokusil napsát stejným i původně užitým fontem a myslím si, že jsou použitelné obě dvě varianty. Střídání více fontů není obvykle vhodné, nicméně v tomto případě se jeho použití jeví zcela účelně a na první pohled odlišuje název společnosti a zbytek textu. Samotný font GoodTimes je poměrně specifický, proto je i varianta s jednodušším fontem doplňkového textu vhodná. Pokud budete mít libovolné podněty k úpravám, neváhejte je popsat a já se vynasnažím je zakomponovat do návrhu.

    16.12.2013 11:26
  • nahlásit groch

    Dobrý den, jsem potěšen, že Vás logo zaujalo a návrh se teď pokusím podle připomínek poupravit. Uvidíme, sám jsem zvědavý, jak to dopadne. Váš ideový návrh můžete zaslat na můj e-mail groch.lubos@gmail.com.

    16.12.2013 10:45
  • nahlásit Michael

    Dobrý den Dnes soutěž končí a já Vás zařadil mezi 3, ze kterých si vyberu návrh. Prosím o reakci na můj podnět, který jsem zaslal včera. Taktéž jsem si logo nakreslil a lehce Váš návrh poupravil. Bohužel se špatně tato úprava popisuje slovy. Je možno Vám tuto mojí korekci někam zaslat?? Děkuji MK

    16.12.2013 10:09
  • nahlásit Michael

    Dobrý den Chtěl bych se optat, zda veškeré myšlenky Vašeho návrhu lze účelně a efektivně (i efektně) přenést do návrhu v písmu GOODTIMES. Zaujalo mě ztvárnění varianty 3 s červeným akcentem nad písmenem, řezáno v diagonále obrazce (směr stability ramene písmene A). Rychlý dotaz je směrován k výsledku, zda v písmu GOODTIMES (tento font je pro mě zajímavý) nedojde ke zborcení.  Nápis generální dodavatel staveb je dle mého úsudku vhodně zvolen. Ten ve fontu GT nepůjde zřejmě uplatnit. O barevnosti stále přemýšlím. Poprosím o reakci. Děkuji MK

    15.12.2013 12:59
  • nahlásit Michael

    odpověď

    15.12.2013 12:36
  • nahlásit groch

    Logotyp je založený na typografii čistého bezserifového písma. Je doplněný abstraktním grafickým prvkem, který symbolizuje jen velice jednoduše vystínovaný blok, dlaždici, cihlu, možná i celou stavbu nebo jen úhelník. Vše v jasném náznaku, ovšem nic konkrétního, nechává prostor pro fantasii, dodává hravost. Zároveň je tento prvek opticky těžší ve spodní části, což v pozorovateli vzbuzuje pocit stability (odkaz na cílovou skupinu z prostředí stavitelů). Tato grafika koresponduje s moderním trendem tzv. flat designu. Nápis „SCARABIAN“ je upraven tak, aby dal vyniknout zajímavému opakovaní písmen „A“, tím získá celý logotyp jistý rytmus. Červená tečka nad „i“ vznikla obdobnou úpravou, svým zbarvením dodává grafice lehký akcent přibližně v místě horizontálního zlatého řezu a poukazuje na proaktivní směr, který neznamená jen sázku na jistotu (výhradně neutrální zbarvení). Ona diagonální seříznutí „A“ a „I“ společně s tvarem grafického prvku dodávají návrhu dynamiku, s čímž koresponduje použité písmo a odpovídá filosofii rostoucí společnosti. Zbylé části jsou zbarveny do tmavě šedé barvy (93% šedá), která působí luxusním dojmem. Pod nápisem přirozeně vznikl prostor pro možné umístění navrhovaného textu „generální dodavatel staveb“. Jako logo je možné využít samotnou verzálu „S“ s grafikou. Výhodu celkově jednoduchého pojetí spatřuji jednoznačně v tom, že se grafika brzy „neokouká“ a nemá přílišnou tendenci k stárnutí. I velmi zmenšené logo je stále dobře čitelné, jeho použitelnost pro realizaci levného a trvanlivého potisku řezanými fóliemi je výborná, stejně tak i pro výrobu monochromatických razítek, 3D reklamy a pro další marketingové účely (po vypracování design manuálu). Práce nesází na líbivost a nespokojuje se jen s výtvarnými aspekty, ale zahrnuje a zohledňuje i aspekty psychologické, ekonomické, technické a sociální. Zároveň je i přes jednoduchost zřejmé, že pojetí návrhu je promyšlené, není samoúčelné a že návrhu byla věnována péče designéra.

    9.12.2013 18:34
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.
Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.