Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Návrh #3 v soutěži Logo pro rebranding firmy - LINHART marketing

Nahráno designerem lVlorf3us zpět na soutěž
Vložen 23.09.2014 16:26
Poslední aktualizace 9.10.2014 10:02
Získané hodnocení dosud nehodnoceno

1. verze

vloženo: 23.09.2014 16:26 poslední aktualizace: 9.10.2014 10:02

Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.


Komentáře

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit lVlorf3us

    Dobrý den,logo vypadá skvěle, je minimalistické a má dobrý nápad. Nerad parazituji na cizích nápadech, takže nic podobného již vymýšlet nebudu, daný designér si případnou výhru určitě zaslouží. TV.

    6.10.2014 7:57
  • nahlásit ararcz

    Prošel jsem veškeré návrhy a aktuálně se mi nejvíce líbí tento: https://topdesigner.cz/upload/11635/49644/images/001_lg.png, ale nejsem s ním na 100% spokojený. Rozhodně je to ale aktuální favorit - tak píši pro případnou inspiraci, zda byste měl zájem udělat něco podobného.

    6.10.2014 7:46
  • nahlásit lVlorf3us

    Dobrý den,děkuji za reakci. S tou doménou je to škoda, tento název by byl nejlepší. Co se dá dělat.Pokud jde o zmíněné symboly, tak jsem je vyjádřil abstraktněji, aby nepůsobily klišovitě. Naopak myslím, že tvar mince a zeměkoule v symbolu znatelný tolik není. Šipka sice připomíná šipku z grafů, ale není to tak okaté a může připomínat např. obrys hory (symbolika výšky a směru vzhůru) anebo mírně deformované schody (opět cesta vzhůru). To už by záleželo na oku pozorovatele, jak bude symbol vnímat. Tak či onak věřím, že symbol vyjadřuje vlastnosti Vaší firmy a bude "přenášet" vhodné emoce.Tomáš V.

    25.09.2014 15:19
  • nahlásit ararcz

    Děkuji za dlouhý komentář. Rád bych měl název firmy jen Linhart, ale s tímto názvem existuje firma i akciovka = nelze založit takovou firmu. Zároveň sice na doméně www.linhart.cz nic není, ale když jsem nabízel aktuálnímu vlastníkovi i 50 000 Kč, tak to s ním nehlo. Do 50k bych doménu koupil. Prostě název je již rozhodnutý a důvodů je více. K logu - zlatá barva není špatná, ale symbol šipka vzhůru je už takový ohraný (ano, vím že teď mám také šipku). Jak jsem psal, co bych nechtěl v logo (lupa, atp.), tak jsem zapomněl i na zeměkouli - je to moc tradiční.Zatím ale ani ostatní nepředložili nic vhodnějšího, takže uvidím, jestli se ještě někdo ukáže.  

    25.09.2014 14:17
  • nahlásit lVlorf3us

    Dobrý den,vkládám svůj návrh. Vycházel jsem z tvaru mince a symbolu šipky vzhůru - ovšem v abstraktnější formě, aby logo nepůsobilo klišovitě. Obrysová kružnice zde může i připomínat zeměkouli - web. Symbolem jsem tedy chtěl vyjádřit slogan zvýšení zisků z internetu.Osobně bych zvolil pro symbol barvu zlatou, která evokuje barvu mince. Záleží tedy na tom, jak chcete zapůsobit na emoce zákazníků - zlatá lépe navodí pocit bohatosti, oproti tomu Vámi zmíněná červená lépe vyjádří energii, asertivitu a průbojnost.. tedy dojem, že pro klienty uděláte, co bude ve Vašich silách. Červenou variantu jsem tedy také zahrnul.Jinak název se sloganem logo znatelně prodlužuje. Možná bych doporučil pracovat pouze s názvem a slogan využít například v hlavičce webu, případně jako velký nadpis na tiskovinách či v patičce hlavičkového papíru. Lépe by se pak s logem pracovalo.Pokud jde o samotný název - nevím, jak jste na tom s registrováním názvu do katalogů atd., zda je s tím ještě možné hýbat. Samozřejmě Vám do toho mluvit nemohu, ale rád bych jen zmínil doporučení na základě zkušeností jak mých, tak různých marketingových výzkumů. Obecně platí pravidlo, že firmy, jejichž název obsahuje tyto dovětky (tedy např. "marketing"), jsou pro klienty méně atraktivní a zapadnou mezi konkurencí, která tyto dovětky má také. Navíc jelikož je dovětků hodně, tak je lidé často zapomínají. Proto je vhodné mít údernější a originálnější název. Nejpůsobivější jsou jednoslovné názvy. Klidně může jít i o zkomoleniny a nějaké propojení hlavního názvu a zaměření. Neexistující slovo, jako např. LINMARK = LIN/hart MARK/eting, má daleko větší efekt. Můžete zkusit i uvážit, zda neponechat pouze LINHART. Později se totiž můžete opět ještě trochu rozrůst, nebudete dělat pouze marketing a bude to pro klienty matoucí a Vy budete muset provádět další rebranding...Je to tedy jen mé doporučení, abyste se nad tím případně ještě zamyslel. Název v zadání soutěže se dá dodatečně doupravit a jelikož ještě nemáte zakoupenou doménu, tak ani nepřijdete o žádné finance. Spíše naopak, věřím, že to bude mít z dlouhodobého hlediska pozitivní dopad.S pozdravem,Tomáš V.

    23.09.2014 16:26
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.
Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.