Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Návrh #60 v soutěži Logo BARMAN.cz

Nahráno designerem LUKAS-NOVAK zpět na soutěž

Vyřazeno zadavatelem
Vložen 4.09.2015 8:43
Poslední aktualizace 4.09.2015 11:37
Získané hodnocení dosud nehodnoceno

1. verze

vloženo: 4.09.2015 8:43 poslední aktualizace: 4.09.2015 11:37

Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.



Komentáře

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit Barman

    Dobrý den, děkuji za Váš návrh. Logo je pěkně vymyšlené. Bohužel mám trochu jinou představu a nechci z ní ustupovat. Jezdíme hodně korporátních akcí, kde máme logo na košili a tohle by asi neprošlo. Nechtěl byste ještě zkusit jinou varinatu. Líbí se mi font u návrhu #59 a nápad na piktogram třeba zde: Dobrý den, Vaše logo se mi velmi líbí. Je pěkně výrazný font, který jste použil. Nechtěl jsem v piktogramu koktejlku, ale i to bych možná přežil. Mohl byste prosím vyzkoušet návrh Vašeho loga na našich stránkách? Co zkusit bez piktogramu motýlka v písmenu M? Např.: http://www.logo-designer.co/marinamarina-swimwear-fashion-branding/ https://davelilly.wordpress.com/2008/10/15/todays-bow-tie-is-brought-to-you-by-the-letters-m-and-w/ Děkuji.

    7.09.2015 13:00
  • nahlásit LUKAS-NOVAK

    Dobrý den Tomáši, nebudu popisovat co logo vyjadřuje, to je patrné na první pohled :-) (což je také jedna z hlavních výhod tohoto návrhu - nemusíte nikomu vysvětlovat, co znamená grafický prvek v logu), ale zaměřím se na vysvětlení, proč zrovna takto: 1) PIKTOGRAM – při studování poskytnutých náhledů nového webu, jsem si všiml že s návštěvníkem/klientem, komunikujete často právě prostřednictvím piktogramů, což dokládáte i ve svém zadání (možnost použití samostatného piktogramu). Zvolil jsem takový piktogram, který příjemci jasně a bez váhání sdělí kdo jej oslovuje. Zároveň zůstává dostatečně čistý a přístupný pro barevné mutace, včetně monochromatické verze. 2) VARIABILITA – kromě již zmíněné barevnosti, je možné logo použít nejen horizontálně, ale též vertikálně, kompletní, nebo jen samotný piktogram. Logo tak není prostorově hendikepováno pro použití na jakýkoli materiál či prostředí (web, tričko, vizitka, firemní polep vozu, atd.) 3) FONT – zvolil jsem font jednoduchých, čistých linií, s originálním nápadem (A) = nadčasové řešení, které brzy nezestárne. Lukáš Novák

    4.09.2015 11:56
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.
Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.