Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Návrh #83 v soutěži Logo BARMAN.cz

Nahráno designerem Nastulczyk zpět na soutěž

Vyřazeno zadavatelem
Vložen 6.09.2015 16:18
Poslední aktualizace 6.09.2015 16:29
Získané hodnocení dosud nehodnoceno

1. verze

vloženo: 6.09.2015 16:18 poslední aktualizace: 6.09.2015 16:29

Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.









Komentáře

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit Nastulczyk

    P.S.Bohužel se mi obrázky návrhů seřadily v opačném pořadí, než jsem zamýšlela. Ten, který měl být první je jako poslední hned nad mým komentářem.

    7.09.2015 8:07
  • nahlásit Nastulczyk

    Dobrý den,bylo mi potěšením zúčastnit se soutěže, kterou jste zadali pro Vaše stránky BARMAN.CZChtěla bych ke svému návrhu připojit i krátký komentář, kterým vysvětluji svůj postup.Od počátku jsem tušila, že použít písmo bezpatkové, technického vzhledu se pro toto logo nebude hodit. Barmanské dovednosti podle mě mají blízko ke skutečnému umění. Vybavují se mi pojmy jako – rychlost, obratnost, akceschopnost – ale zároveň decentnost, upravenost a elegance. A toto ve mně rozhodně žádné jednoduché technické písmo nevyvolalo. Bohužel je momentálně velkou módou používat taková písma ke každé příležitosti, takže skoro nejde vizuálně rozlišit logo cestovní kanceláře a logo nového kosmetického výrobku. Pro tuto práci jsem proto vybrala font Septimus, které pro mě splňuje všechny výše uvedené pojmy. Je velmi dynamické a je ukázkou kvalitní, dokonalé typografické práce. Už samo o sobě je nezaměnitelné a originální. Dalším krokem bylo zkusit vytvořit jednoduchý piktogram. Vložením písmena „B“ do sklenice s koňakem se to povedlo a zároveň se vytvořil prostor pro další zajímavé varianty pohráváním si s nakloněným písmenem „B“ i bez sklenice. Pro hlavičku webových stránek se mi nejvíc zamlouvá varianta samotného textu bez úpravy buď v č.b. verzi nebo ve stupních šedi. Pro vytvoření funkční a zároveň originální firemní identity se fantazii meze nekladou. Lze si s piktogramem a textem dál pohrávat a vytvářet různé zajímavé i barevně odlišné varianty.

    7.09.2015 8:03
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.
Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.