Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Návrh #46 v soutěži Logo Toplac k 25.výročí společnosti

Nahráno designerem oolailai zpět na soutěž
Vložen 18.11.2015 9:57
Poslední aktualizace 18.11.2015 11:00
Získané hodnocení dosud nehodnoceno

1. verze

vloženo: 18.11.2015 9:57 poslední aktualizace: 18.11.2015 11:00

Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.



Komentáře

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit oolailai

    Plus there would be greater respect, for the brand has resisted from following the herd and following a temporary trend. Instead, it had decided to stay loyal to its existing identity. Don't throw away your 25 Years of history with a logo that your loyal customers won't recognise. Don't be trendy. Be enduring. Be memorable. Here's to another 25 years.

    18.11.2015 10:24
  • nahlásit oolailai

    Designed by a professional logo and branding designer from London, currently residing in Prague. By showing the original logo twice - the logo is reinforced. By using the same typography for "25 Years" - the brand identity is reinforced. This celebration logo does exactly that, it celebrates the brand and stays true to its values. Existing customers won't be disillusioned because this looks new yet familiar.  New customers would get to know the brand and its existing identity.

    18.11.2015 10:07
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.
Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.