Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Návrh #84 v soutěži Logo architektonického studia

Nahráno designerem rkysely zpět na soutěž
Vložen 21.12.2015 2:46
Poslední aktualizace 22.12.2015 13:29
Získané hodnocení 80 %

1. verze

vloženo: 21.12.2015 2:46 poslední aktualizace: 22.12.2015 13:29

Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.



Komentáře

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit rkysely

    * ... focus směřuje od studia ke klientovi (čára jako znázornění pohybu, přeskrtnutí dává směr "od" studia – logicky ke klientovi) ...

    21.12.2015 3:12
  • nahlásit rkysely

    NESTUDIO = NE "STUDIO" = PŘEŠKRTNUTÉ "STUDIO" Zvolené písmo DIN (Condensed) svým řezem bezpodmínečně vyjadřuje architektonický/technický rukopis.  Přeškrtnutí tedy říká  "máme dynamický způsob myšlení (čára - dynamika), umíme tvořit (čára jako základní prvek návrhu),  focus směřuje od studia ke klientovi (čára jako znázo)",  vážně řezané písmo dále dodává "ale čekejte od nás kvalitní jednání".   Pokud chcete, můžete i chápat čistotu (jednoduchost) loga jako popis vaší čisté architektonické práce. Logo je identifikovatelné i v malé velikosti. To oceníte zejména v prezentacích vaší práce klientům, kdy je nejdůležitější samotný návrh, logo leží malé v rohu, ale při tom chcete, aby tvář vaší značky zůstala rozpoznatelná. Samo o sobě by logo bez slabiky "ne" bylo dle mého názoru až moc abstraktní a "tuctové", proto jsem šel cestou celého názvu a kombinací běžného píma + přeskrtnuté stylistiky.  Pokud chcete nápad použít, ale preferovali byste například použití pouze přeskrtnutého "STUDIO", není problém takové řešení dodat. V krajním případě bychom se mohli bavit i o změně písma. PS: Nevím, z jakého významového důvodu vaší značky jste zvolili právě název Nestudio, no podle mě je to jeden z nejzajímavějších názvů (obecně hudebních, designových,..) studií u nás :)

    21.12.2015 3:11
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.
Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.