Návrh #73 v soutěži Möbler - nábytek
Vložen
5.02.2016 17:21
Poslední aktualizace
5.02.2016 17:24
Získané hodnocení
dosud nehodnoceno
Tento design se líbí 0 uživatelům
1. verze
vloženo: 5.02.2016 17:21 poslední aktualizace: 5.02.2016 17:24Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.
Komentáře
Komentáře již nelze přidávat.
-
nahlásit martinvlorenc
Z profesních zkušeností vím, že cílit na střední a nižší třídu logem, které bude "odpovídající jejich příjmům" je teorie, která nefunguje. Samotné přesvědčení o tom, zda-li budete splňovat jejich cenovou relaci, zajistí až cenovka na produktu a osobní přístup prodejce, potažmo prodejní objekt. Co ale lidé chtějí, je pocit bezpečí, luxusu a pohodlí, které si mohou dovolit. Proto jsem zvolil takové logo, které navozuje ony kladné emoce, které vám dokážou prodat stejně draze vypadající i méně hodnotný produkt; a to jen díky tomu, že má vynikající značku, která prodává svým názvem, vzhledem, barevností. Dodává vám tedy jako obchodníkovi vždy lepší vyjednávací pozici a u klienta vzbuzuje dobrý a solidní dojem. - Název máte zvolený celkem chytlavý a jsem přesvědčený, že budete mít úspěch. - Vzhled jsem zvolil takový, aby evokoval "špičku na trhu" a "krále nábytku", což je ve spojení s obchodním názvem velice chytlavá kombinace. V korunce je samozřejmě skrytá skica pohodlné pohovky, takže logo nepostrádá ani vtip. - Barevností potom logo odpovídá zlaté, vzácné barvě a zároveň barvám krásného nábytku, který "za to stojí." Logo je samozřejmě 100% responzivní - použitelné za všech okolností. Děkuji za vaše postřehy. M. L.