Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Návrh #10 v soutěži PRODUKTOVÝ LIST - BROŽURA (výhry navýšeny)

Nahráno designerem martinvlorenc zpět na soutěž
Vložen 1.03.2016 20:55
Poslední aktualizace 16.03.2016 17:04
Získané hodnocení dosud nehodnoceno

1. verze

vloženo: 1.03.2016 20:55 poslední aktualizace: 16.03.2016 17:04

Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.


















Komentáře

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit martinvlorenc

    Zdravím. Aktualizoval jsem pro jistotu 1., 2. a 3. stranu. Takto by například vypadal produkt cílený na rodiny. Titulka - štěstí, pohoda, spokojenost, vnitřní dvě strany prožívání dne se šťastnou rodinou díky bazénu, poslední strana, zakončení dne, pohodový relax, nejlépe se ženou nebo jen o samotě v klidu.  M.L.

    4.03.2016 22:12
  • nahlásit martinvlorenc

    Jistě, dnes přidám návrh M.L.

    4.03.2016 10:01
  • nahlásit AQUASEP

    Dobrý den,zkusíte tedy vymysle nějaký takový návrh úvodní strany?Děkuji

    4.03.2016 6:18
  • nahlásit martinvlorenc

    Zdravím, emoce jsou jedním z významných nástrojů při prodeji. Co fotografiím obecně chybí, je právě kladná emoce a reference lidí na fotografii. Určitě je vhodné vzbudit takovou emoci, kterou chtějí zažít vaši klienti. Pokud víte, že jsou to např střední podnikatelé a head manažeři větších firem, mají rodinu a bydlí ve čtvrti rodinných domků, určitě bude vhodná fotografie zachycující šťastné členy rodiny, kteří jsou "šťastnější" než sousedi, zejména otec - klient - by si měl užívat na fotografii zasloužené relaxace ve vodě/na lehátku. Takže určitě fotografie, na nichž je život, jsou žádoucí. M.L.

    3.03.2016 11:56
  • nahlásit AQUASEP

    Dobrý den,děkujeme za poslední stranu - je podle našich představ. Jediné co se nám na návrhu ještě nelíbí je úvodní strana, tu si představujeme živější.Možná by úvodní stranu oživil nějaký obrázek rodiny u bazénu, nebo ženy v plavkách?

    3.03.2016 7:13
  • nahlásit martinvlorenc

    Zdravím, návrh aktualizován. Přidána i poslední strana. M.L.

    2.03.2016 18:33
  • nahlásit martinvlorenc

    Přeji dobrý den a děkuji za vaše postřehy a připomínky. Můj koncept byl detailní informace sdělit na poslední straně, tedy na 4. Pokud zahltíte informacemi na první straně - tam, kde by se mělo cílit na lidské emoce - tak se promeškal moment zaujetí. Dopracuji návrh (dnes k večeru) i s poslední stranou a šedou barvu, která měla návaznost na stín v logu a její eleganci, vyměním. Variant je mnoho. Přeji příjemný den.

    2.03.2016 9:24
  • nahlásit AQUASEP

    Dobrý den,děkujeme za hezký návrh, máme několik připomínek:1, Chybí zde důležitý text a k němu obrázky skimmeru a trysky: Skimmerový bazén Technologicky je skimmerový bazén velice jednoduchý a snadný na instalaci bazénového příslušenství. Max hladinu skimmerového bazénu určuje sběrač, zvaný skimmer, který bývá umístěn 5cm pod horní hranou bazénu. Aby mohla voda a nečistoty plovoucí na hladině dobře vtékat do skimmeru, je dobré udržovat hladinu vody asi 10 cm pod horní hranou bazénu. Proces filtrování Voda vtéká do skimmeru, kde je přes hrubozrný filtr dále nasávaná do pískové filtrace pomocí sacího čerpadla. Zde je voda pročištěna přes filtrační médium. Následně je voda odváděna potrubím, zpět do bazénu, kde vytéká vratnými tryskami. 2,Zkuste ještě prosím udělat nějaký jiný návrh té úvodní strany. 3, Ta šedá barva nám tam moc nesedí..

    2.03.2016 9:14
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.
Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.