Návrh #20 v soutěži Logo pro obchod s oblečením
Návrh smazán designérem
Vložen
21.03.2016 19:33
Poslední aktualizace
21.03.2016 19:33
Získané hodnocení
dosud nehodnoceno
Tento design se líbí 0 uživatelům
1. verze
vloženo: 21.03.2016 19:33 poslední aktualizace: 21.03.2016 19:33Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.
Návrh smazán designérem
Komentáře
Komentáře již nelze přidávat.
-
nahlásit kharkow
DD, volba pro dělení slova je z důvodu zaměření na mladší cílovku. V prvních dvou variantách je použita 1 barva a to v transparentní a kombinované formě. U třetí varianty je dokončené odtrhnutí jako samotná podstata značky. Důvody pro rozdělení(roztržení) značky ve dví: 1) Oddělená značka je nekonvenční, nevšední, tzn. nemá ji každý na ulici, podporuje jedinečnost nositele. 2) Oddělení symbolizuje odtržení - vzdor proti uniformitě - aneb designově potrhané oděvy. 3) Odtržení je v prvních dvou variantách symbolické, aby značka příliš neburcovala, ve třetí doslovné, bez jakýchkoliv servítek. Barevná paleta je volena s ohledem na původní genezi segmentu trhu v podobě "otrhaných džín", se všemi sociálními statuty a názorovými identifikacemi daných skupin.