Návrh #7 v soutěži Grafická prezentace kočárku - brožura
1. verze
vloženo: 21.04.2016 12:37 poslední aktualizace: 3.05.2016 13:12Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.
Komentáře
-
nahlásit AlenaDaniela
-
nahlásit Happygo
Dobrý večer, díky za návrh ... super přístup a popis Vašeho uvažování. Perfektní nápad, který vystihuje podstatu kočárku. Stále ale přemýšlím, jestli je to přebal brožury, nebo spíše stránka uvnitř brožury. Nelíbí se mi font nadpisu ... měl by korespondovat s fontem loga. Ten bílí rámeček kolem dokola je zvláštní, ale asi tam je důležitý, aby vynikla hlavní myšlenka. Musím to ještě vstřebat ...
22.04.2016 18:42 -
nahlásit AlenaDaniela
Dobrý den, přikládám návrh na brožuru i s případným návrhem layoutu pro celkovou komunikaci u tištěných materiálů. Tento návrh svou čistotou a přehledností vyjadřuje luxusní positioning kočárku mezi další konkurencí, jeho technologii a přednosti. Při návrhu pro mě bylo důležité opravdu nekomunikovat veselou rodinu a klišé, které je v tomto sektoru všudypřítomné, nýbrž skutečný benefit a technologii kočárku. Snažila jsem se pomocí čistého designu a preciznosti layoutu kočárek posunout ještě o malinko výše napříč konkurencí. Podle portálu TopDesigner je mou povinností informovat o tom, že fotografie města je zakoupená ve fotobance, čehož není třeba se nijak obávat, jelikož jsou k ní zakoupena veškerá práva. V případě otázek či požadavků mne neváhejte kontaktovat. S přáním krásného dne, Alena Daniela Klčová Grafický Designer & Art Director
21.04.2016 12:48
Dobrý den, děkuji za reakci a jsem ráda, že se Vám nápad líbí. Key visual rozhodně doporučuji jako přebal brožury. Podle mého průzkumu jsou přebaly brožur právě ty šťastné rodiny nebo samotné modely kočárků. Podle zkušeností z reklamních agentur vím, že tento přebal brožury by vyvolal pozitivní zájem u cílové skupiny právě proto, že je jiný, odlišný a vyvolává zvědavost nad tím, proč jsou domy vlastně nakřivo. Co se týká fontu, není problém ho změnit. Jak jsem pochopila, chcete font bezpatkový a co nejpodobnější logu, a právě proto jsem zvolila tento font. Bohužel se mi nepodařilo zjistit, jaký font je použit v logu, a proto se domnívám, že to je autorské dílo, nikoliv font jako takový. Domnívám se, že je inspirován fontem "Comfortaa", který používá např. firma "Napka" - https://www.napka.cz. Z vlastní zkušenosti se nicméně obávám, že je na tištěném materiálu špatně čitelný (spolupracovala jsem na projektu jako designer). Případně lze takový font používat pouze pro headliny a na body text použít čitelnější font, např. nějaký vkustný patkový, který je na tištěných materiálech pro oko čitelnější. Bílý rám doporučuji jako součást vizuálního stylu u všech komunikačních materiálů, kde by se měl dodržovat jednotný styl (z každé straný je přesně 1,5 cm). Věřím, že značku Happygo vizuálně velice odliší a jedná se v současnosti také o moderní trend. Lze jej odstranit, avšak můj odborný názor je, že pomáhá vytvářet ucelený vzhled layoutu a pomáhá vytvářet i vizuální identitu, na které se dá do budoucna dále stavět image. Důležité je také, že zákazník si vybuduje zvyklost nad tímto prvkem a pokud v budoucnu uvidí tento bílý rám, podvědomí mu dá automaticky pokyn, že se jedná právě o značku Happygo i např. předtím, než si všimne samotného loga. I s psychologií cílové skupiny design počítá. :-) V případě dotazů či požadavků mne neváhejte kontaktovat. Velice ráda Vám nabídnu alternativu fontu, layoutu, atd. S přáním krásného dne, Alena Daniela Klčová Grafický Designer & Art Director