Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Návrh #26 v soutěži Logo - vizualizace, obklady, dlažby

Nahráno designerem yamiteru zpět na soutěž
Vložen 17.06.2016 17:28
Poslední aktualizace 17.06.2016 17:28
Získané hodnocení dosud nehodnoceno

1. verze

vloženo: 17.06.2016 17:28 poslední aktualizace: 17.06.2016 17:28

Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.


Komentáře

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit radekkk9

    Nezlobte se, není to ono. nemůžu se s tím ztotožnit. Je to až příliš jednoduché. nevidím v tom žádnou message nebo nějaký záměr. Děkuji Vám. S pozdravem  R

    22.06.2016 11:45
  • nahlásit yamiteru

    Zapoměl jsem zmínit, že ty dva texty jsou ukázka fontů, které doporučuji používat pro utvrzení firemní identity.

    17.06.2016 17:53
  • nahlásit yamiteru

    Hlavním motivem loga je jednoduchost a symbolismus. Jako symbol jsem zvolil tři spojené čtverce otočené o 45 stupňů (díky tomu uvnitř vytváří pattern dlažby) . Z psychologie tvarů se dá jednoduše vyvodit, že  co je ostré, to se bere víc vážně ve smyslu, že to působí mnohem víc luxusně a přesně než tvary kulaté. Díky uplatnění psychologie barev a tvarů vzniklo logo, které je úderné, ale zároveň nad ním musí divák chvíli přemýšlet díky čemuž si ho lépe zapamatuje, než kdyby ho jen přejel očima. Logotyp pod symbolem jen potvrzuje myšlenku loga a to díky jednoduchému geometrickému sans serifu, který svou jednoduchostí a geometričností působí "vyměřeně" či "přesně naplánovaně" což je záměrem dokonalé dlažby = přesnost a vyměřenost. Při tvorbě loga byl brán zřetel na různorodé použití v různých médiích a na různých materiálech. Tudíž logo vypadá a působí dobře jak na počítači, tak na papíře, nebo jen logo bez logotypu na mobilních zařízení (samozřejmě se pořád dá bez problému použít celé logo, jen je potřeba dbát na dostatečný prostor kolem loga).

    17.06.2016 17:29
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.
Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.