Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Návrh #74 v soutěži Logo společnosti Migratica

Nahráno designerem IZMIRUS zpět na soutěž
Vložen 28.07.2016 14:55
Poslední aktualizace 2.08.2016 20:03
Získané hodnocení 60 %

1. verze

vloženo: 28.07.2016 14:55 poslední aktualizace: 2.08.2016 20:03

Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.


Komentáře

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit IZMIRUS

    Dobrý den,vytvořil jsem pro Vás profesionální, reprezantivní, zapamatovatelné a moderní logo, které osloví Vaše klienty a zároveň bude seriozně reprezetovat Vaší firmu zabývající se poradenstvím pro cizince. (Zde bylo poměrně důležité seriozně odlišit Vaší firmu od nadácí, neziskovek a charit, nejen co se týče loga, ale i barev) Zároveň jsem chtěl aby logo působilo důvěryhodně, lehce přátelsky, lidsky.ABy vyjadřoval určitou filozofii firmy, smysluplně a jednoduše. Logo které se skládá z textu a samostatně použitelného symbolu se sskládá z několika symbolů viz prezentace. Chtěl jsem v logo zobrazit myšlenku, kdy cizinci z celého světa hledají pomoc/poradenství u Vaší firmy. Zvolil jsem tedy moderní, designově čistý a čitelný font, který jsem stylizoval, jemné onloučky odkazující na moderní a inovativní přustp, přičemž v oblasti písmen A, je velký oblouk odkazují na překonání problémů, díky Vašemu poradenství. Jak můžete vidět, grafický prvek jakoby motivuje a shromažduje cizince směřující do Migratica. Toto se mi podařilo nastínit i v podobě 2 odstínů jedné barvy. V prezentaci můžete vidět logo v plnobarevné variantě, v jednobarevné variantě, verzi pro tmavé pozadí a ve stupních šedi. Opět z důvodů záměny za charitu, atd. jsem nevolil barevný návrh, ale spíše jednobarevný, který je více vhodný a seriozní. Jak sám vídíte, je jasně odlišitelný od charitativních log a jasně definuje důvěryhodnost Vaší firmy. Součástí loga je i samostatně použitelný grafický prvek. Tento prvek a vlastně i logo, je připravené k vypracování kompletní firemní identity a propagace. Od tiskovin, raziítek, web až po polep automobilu. K logu je dodávána má autorská licence na Vaší firmu/jméno, která je neomezená. Jakékoliv změny jsou samozřejmostí i po skončení soutěže. :)Rád jsem se Vaše projekt ůčastnil. Kdyby jste měl nějaké dotazy prosím pište. S pozdravem,IzmirusM.Svatoň

    28.07.2016 14:56
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.
Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.