Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Návrh #52 v soutěži Logo pro novou firmu

Nahráno designerem JingleFear zpět na soutěž
Vložen 30.10.2016 7:46
Poslední aktualizace 30.10.2016 7:55
Získané hodnocení dosud nehodnoceno

1. verze

vloženo: 30.10.2016 7:46 poslední aktualizace: 30.10.2016 7:55

Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.

















Komentáře

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit JingleFear

    *) vyniknoutPS: Ad použití malých písmen: V logotypech (a v typografii obecně) není rozlišování malých a velkých písmen relavantním argumentem a není ani nezbytné. Protože tím prvním je vždy celkový vyvážený vzled loga. Ve vašem případě kombinací písmen v názvu NELZE této harmonie dosáhnout. Deformace písma působí vždy křečovitě, střídání velikosti písmen pak působí jako návrat do doby reálného socialismu. Za 25 let let co navrhuji a denně studuji loga jsem se s takovým požadavkem a ani s takto vytvořeným logem nesetkal ... Fandím vaší snaze po originalitě a touze dosáhnout úspěchu. Dokonce celosvětového. V módní a designové branži je velká konkurence. Pokud však chcete šokovat, není logo tím pravým místem. Odlišit se a překvapovat (třeba až na hranici vkusu) můžete obsahem - třeba šperky ozdobenou chobotnicí v jiném mém návrhu. Logo by však mělo být stylově indiferentní, dokonale formálně propracované a víceméně klidné. Hyperkreativní paskvily - a zvláště u luxusních produktů - se neodpouštějí a působí trapně. Pokud si vybetete tento návrh a nechcete zdejší "dyzajnéry" naštvat rozporem se zadáním, vyberte si návrh #56. Ten byl vytvořen k tomuto účelu a ačkoli je to asi nelepší dosažitelné řešení s malými písmeny, sám jej považuji za logo, které se pro vaši firmu absolutně nehodí. Neudělejte velkou chybu hned na začátku...Omluvte mou zarputilost, naučil jsem se říkat NE, když cítím ne. Je to pro vaše dobro. :)Jan Flieger

    30.10.2016 8:58
  • nahlásit JingleFear

    Logo, které vám neudělá ostudu a nechá viniknout kreativitu produktu. Dokonale se hodí na všechny aplikace ze světa módy. Pokud vnímáte rozpor se zadáním, vím o něm. Přesto si myslím, že tato cesta je správná. Vytváříte logo na desítky let a musí splňovat všechna náročná kriteria světa designu - nepůsobit amatérsky(!) a být formálně dokonalé.JingleFear.

    30.10.2016 8:11
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.
Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.