Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Návrh #14 v soutěži Redesign části loga Neptun Catering

Nahráno designerem JingleFear zpět na soutěž
Vložen 3.11.2016 14:16
Poslední aktualizace 3.11.2016 14:17
Získané hodnocení dosud nehodnoceno

1. verze

vloženo: 3.11.2016 14:16 poslední aktualizace: 3.11.2016 14:17

Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.





Komentáře

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit JingleFear

    Dobrý den,1) ano, v některých parametrech vaše logo svou funkci plní a funguje dokonale (viz níže), ale v jiných je mimo rámec.Navíc celek působí ne nemoderně, ale doslova zastarale. Možná i trochu lacině. Rozumím tomu, a setkal jsem se s tím u řady klientů, že to nevnímáte. Přijímáte jen pozitivní ohlasy, ty negativní (pokud je zachytíte) bagatelizujete. To není výtka, to je přirozený pohled lidí zevnitř, utvrzovaný vzájemnou shodou. Logo není jen vaše signatura, je i to zprotředkovatel prvního dojmu (až 80% vliv na celkové hodnocení). V gastronomii dokáže design (prostředí, aranžování pokrmu, světlo a barva) ovlivnit dokonce i chuť! Jsou to podvědomé procesy skládající se s jemných detailů - a přesně na tom je grafický design (práce se symboly) založen. 2) ano, představu mám. Ta ale zatím není grafická či tvarová, protože první fází designu by vždy měla být racionální úvaha:o typu loga. Já to vidím takto: Feminine/Masculine, Young/Mature, LUXURY/Economical, Modern/Classic, Playful/Serious, Loud/Quiet, Simple/COMPLEX, Subtle/Obvious ... snad se shodneme. Tučně je jak by mělo působit, kurzívou je stav dnešní podoby, velkými písmeny nejdůležitější faktory. Co z toho plyne? Logo musí být složité a velmi propracované. Chytit vás doslova do optické pasti. Rešením ale může být jednoduchý symbol + ornament, vzor či dekor, který logo bude obklopovat.  Bylo by vhodné, kdyby bylo symetrické - to navozuje pocit klidu a bezpečí. V letadle bude určitě fungovat velmi dobře :). Uspořádání (loga či dekoru) do kruhu (ženský - přívětivý a pečovatelský aspekt) ideální pro talíře. Napadá mě, že i písmeno N tuto symetrii nabízí (čte se stejně vzhůru nohama). Logo musí být zlaté - ta barva vám dosud zachraňuje pocit z loga a byla vybrána velmi správně - té se držte (věděli jste, že krása zlata je v nás zakódovaná v našich genech a souvisí s hledáním třpitivých záblesků vody našich předků kdysi v Africe?) Logo pro váš účel by však mělo působit zrale a spíše klasicky ... Navozovat dojem dokonalého zvládnutí (vašeho) řemesla a profesionality. Dobré příklady: Versace, Givenchy, Louis Vuitton, Henessy, Moet Chandon Myslím, že toto jsou nejpodstatnější body. Tím nejdůležitějším je ale změna vás samotných. Možná stačí změna úhlu pohledu... Sami musíte cítit, že je něco potřeba zlepšit. Vývoj je totiž nezbytnou součástí úspěchu. Když se to nepovede (vždycky je možné logo před jeho zavedením testovat), nenechte se odradit a zkoušejte to znova. JanFlieger 

    4.11.2016 8:46
  • nahlásit jsares

    Dobry den, Dekujeme za Vas komentar. Zcela chapeme, ze se Vam nase logo nemusi libit, presto my jsme s nim byli dlohodobe moc spokojeni, jak rikate mame k nemu citovy vztah i mozna pocit urciteho zavazku, ze prave toto logo nas nasi cestou provazelo a napriklad na porcelanu nam osobne zarilo( pokud jsme si mohli vybrat z jakeho talire budeme jist vzdy vyhral ten s ligem) ale je pravda, ze spolecnost a prostedi,  ve kterem je se meni a mozna mate pravdu, ze prisla doba kdy je potreba logo zmenit. Napada Vas nejaky jiny redesign naseho loga? Neco, co by splnovalo zadani luxusu, zareni a vypadalo skvele ve zlate barve ? Radi bychom zachovali pismo. Kreveta tam byt samozrejme uz nemusi.

    3.11.2016 19:00
  • nahlásit JingleFear

    Evoluce návrhu #5 zpracovaná dle vašich připomínek.JingleFearPS: Čím déle se na to logo dívám, tím víc pochybuji, že mu sebelepší kreveta pomůže.Chápu, že k němu máte citový vztah a vím, jaké úskalí nese dávání nevyžádaných rad, ale, zcela upřímně, prosím zkuste přehodnotit svůj pohled na něj - nebo lépe, zkuste se na funkci loga (obecně) podívat v širším kontextu... Je to důležitá, symboly kódovaná zpráva, schopná (pozitivně i negativně) ovlivnit mnohé - podobně jako vzhled jídla na talíři... Změna loga není něco, čeho byste se měli obávat. Naopak, vaše klientela, jakkoli je zřejmě specifická, citlivě, profesionálně a beze spěchu navržené logo (ať jej vytvoří kdokoli ... ani v nejmenším nemám v úmyslu vám vnucovat myšlenku, že bych to měl být já!) ocení jako zkvalitnění vašeho servisu. A to bude jen začátek.... Odvahu!

    3.11.2016 14:43
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.
Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.