Návrh #38 v soutěži Luhačovická káva - návrh loga a obalu

Vložen
20.11.2016 9:01
Poslední aktualizace
20.11.2016 11:40
Získané hodnocení
dosud nehodnoceno
Tento design se líbí 0 uživatelům

1. verze
vloženo: 20.11.2016 9:01 poslední aktualizace: 20.11.2016 11:40Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.

Komentáře
Komentáře již nelze přidávat.
-
nahlásit JingleFear
Logo jsem vytvořil jako spojení symbolů lázeňského pítka a kávového šálku.Káva se tak provždy stavá součástí luhačovické lázeňské kúry! :)Typografie je záměrně upozaděna ve prospěch dominantního symbolu a měla by se objevovatpokud možno separátně. Font byl zvolen nenápadný, avšak moderní a s velmi dobrou čitelností, aby jej bylo možné používat v rámci jednotného stylu i pro ostatní texty (tiskoviny, web).Barevnost - terracota (měděná) + doplňková černá a bílá - jsem zvolil dle dominantní barvy Jurkovičova domui s ohledem na příjemné řešení interiérů a tak, aby ladila s kávovými tóny. JingleFear______________________________________________Poznámky k tvorbě loga a definování stylu ... a pár nevyžádaných rad:Chrakteristické Jurkovičkovy motivy, ač se to prvním plánu nabízí, jsem nazahrnul do loga, to ale neznamená, že by bylo nutné se jich vzdát. Počítám s nimi (spolu s další hodnotnou architekturou) ve všech tiskových materiálech. Jsem si jistý, že ani geniální architekt by s použitím jednotlivých motivů ze své architektury - v logu či na obale - nesouhlasil. Nejsou vytvořeny pro tento účel, nefungují jako samostatné prvky, ale pouze jako masivní rustikální ornament ve hmotě budov, postrádají jemnost a působí příliš robustně, těkopádně a venkovsky. „Folklórní“ káva opravdu není ten nejlepší nápad, ať už je spojistost s městem zřejmá, či nikoli.Použití jiných než originálnch motivů (napodobenin či variací) dokonce považuji za nedostatek úctyči dokonce diletanství. :) Na obalu kávy by se Jurkovičova architektura mohla objevit jako jemná kresba (nejlépe dle jeho originálních návrhů), nejlépe však bude působit (kresby i fotografie) jako součást nějaké minibrožurky (připevněné k obalu místo plánované keramiky), spolu s představením města.Možná to zní provokativně, ale „vykrást“ Jurkovičovy motivy na produkt (ikdyž je to výborná káva)mi připadá poněkud laciné či „disneyovské“. Kýčovité je silné slovo, ale mohlo by to, bohužel, dopadnout i tak...Přeji hodně štěstí při výběru!