Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Návrh #1 v soutěži THE PRESENT - tu a teraz

Nahráno designerem Unchotables zpět na soutěž
Vložen 4.02.2017 23:32
Poslední aktualizace 8.02.2017 16:49
Získané hodnocení 100 %

1. verze

vloženo: 4.02.2017 23:32 poslední aktualizace: 8.02.2017 16:49

Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.







Komentáře

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit Vahram

    Dobrý deň,  OK, neuvedomil som si, že to môže byť problém, mal som pocit, že takéto dopisovanie je trochu nemotorné. Ale jasne, budeme rešpektovať pravidlá.  Ten rámček teraz už neriešme, dostaneme sa k tomu, ak Váš návrh nakoniec vyhrá.   Uvažovali sme veľmi intenzívne nad tou žltou s čiernou a nezavrhujeme túto alternatívu. Ak Vám to ale nebude robiť veľký problém, urobte prosím ešte dve ďalšie farebné alternatívy.  Trochu sa totiž obávame je, že o 10 a viac rokov tá krikľavá žltá už nebude taká moderná ako teraz a budeme musieť meniť identitu firmy, čo nie je optimálne. Preto Vás chcem požiadať skúsiť trochu rozšíriť čierny pás okolo krabičky a možno ju trochu zosvetliť (svetlejšia, jemnejšia, pastelová žltá). Tým, by sme dosiahli to, že ponecháme žltú, ale nebude až taká intenzívna a zväzujúca, ak nechcem použiť slovo agresívna. Bude vyzerať jemnejšie. Druhá alternatíva, ktorú by sme veľmi chceli vidieť, by vychádzala z vedľajšieho návrhu (tmavošedá krabica so žltým vnútrajškom). Vyzerá to veľmi pekne, ale zlatý, ani strieborný šperk, by asi nevyzeral dobre na žltom podklade. Vonkajší vzhľad, by sme ale radi ponechali presne tak ako je. Ostala, by teda obvodová žltá čiara aj žltý vnorený rámček (v rámčeku, by sme teda ponechali po bokoch tu žltú farbu, aby sme ponechali jeho pozitívne vyžarovanie smerom von). Vnútri, by bol poťah celý tmavo šedý ako krabica, okrem rámčeka, ktorý by bol celý žltý, rovnako ako na vedľajšej alternatíve (favorizovaná žltá krabička s čiernym vnútrom). Len akurát namiesto čiernej, by sme použili všade tmavo šedú - tak na vnútrajšok ako aj na logo.   Dúfam, že som to moc nezamotal.  V.  P.S.  Uvedomil som si ešte jednu závažnú vec. Krabica tohto rozmeru by sa asi mala otvárať po dĺžke, keďže do nej chceme umiestniť dlhý náhrdelník (je súčasťou príloh projektu). To ale asi teraz nemusíme riešiť.  

    7.02.2017 22:44
  • nahlásit Unchotables

    Dobrý den, Chtěl bych vás upozornit na to, že jiná komunikace než zde, je kvůli transparentnosti soutěže, po dobu trvání této soutěže, proti pravidlům. Potvrdil mi to i pan Ing. Petr Synek. Nerad bych se dostal do konfliktu s kolegy designéry a provozovateli portálu Top Designer.cz  Děkuji za pochopení.  S pozdravem RK

    7.02.2017 17:33
  • nahlásit Unchotables

    Mate prosim WhatsApp?  nemám. Tym rozmerom ramceka 40-40-40 nerozumiem.  Ked je hlbka 20 mm, potom, by to nemalo vychadzat na 40-40-20?  přikládám nákres. Tiez riesim vyrobu. Myslite si, ze by ste mi mohli poslat ten Vami spominany vyrobeny prototyp? Vyrobca z Ciny tvrdi, ze zrkadlo a nasledne sklo prilis zatazi krabicku na vahe. Ano, to zatíží víc než plast a zrcadlová fólie. A vadí něčemu, kromě ceny za dopravu?    Navrhuje pouzit pvc s rozmerom 0,3 mm, ktore davaju do svojich vyrobkov.  PVC s tloušťkou 0,3 mm, takzvaný Pentaprint znám. Vyrábí se i v tloušťce 0,5 mm. Uvažoval jsem nad tímto řešením.     Poslal aj video materialu. Mozem preposlat cez WhatsApp.  Mozno, by bolo vhodne kvoli vahe nahradit zrkadlovou foliou aj zrkadlo.  Len sa bojim, aby to cele nakoniec nevyzeralo lacno.  Zrcadlová fólie mne taky napadla. Znám ji a máte pravdu, vypadala by levně. :/ Zrcadlo bych nenahrazoval folií. Pokud není povrch 100% rovný tak odraz začne zkreslovat. A to opravdu působí lacině. Moje cislo je 00421 915 944 850 V. 

    7.02.2017 13:40
  • nahlásit Vahram

    Mate prosim WhatsApp?  Tym rozmerom ramceka 40-40-40 nerozumiem.  Ked je hlbka 20 mm, potom, by to nemalo vychadzat na 40-40-20?  Tiez riesim vyrobu. Myslite si, ze by ste mi mohli poslat ten Vami spominany vyrobeny prototyp? Vyrobca z Ciny tvrdi, ze zrkadlo a nasledne sklo prilis zatazi krabicku na vahe.  Navrhuje pouzit pvc s rozmerom 0,3 mm, ktore davaju do svojich vyrobkov.  Poslal aj video materialu. Mozem preposlat cez WhatsApp.  Mozno, by bolo vhodne kvoli vahe nahradit zrkadlovou foliou aj zrkadlo.  Len sa bojim, aby to cele nakoniec nevyzeralo lacno.  Moje cislo je 00421 915 944 850 V. 

    7.02.2017 12:53
  • nahlásit Unchotables

    Chcem Vás zároveň poprosiť, aby ste sa zamysleli aj nad vzhľadom vrecúška a darčekovej poukážky. Už jsem se zamýšlel. :D 1. pytlík Bude sešitý ze dvou látek. Vnější látka vnější barva a vnitřní látka vnitřní barva. Budou to nejspíš 2 kruhy látky sešité k sobě a po obvodu budou dírky. Do dírek se provleče hrubší provázek barvy vnitřní. Po stáhnutí vznikne měšec jedné barvy s provázkem druhé. Zachová se barevná kontinuita s krabičkou. Místo kde se pytlík otevírá (provázek) bude zvýrazněné vnitřní barvou. Stejně je tomu u krabiček. Visačka bude ve tvaru čtverce, povrch bude opatřen zrcadlovou folií na které bude natištěné logo. 2. dárková poukázka Dárková poukázka by se mohla skládat z obalu a samotné poukázky. Obal bych řešil tak jak na ilustračním obrázku. A poukázku bych dal místo CD. Barvy bych řešil zase na vnitřní a vnější barvu. Logo bych řešil zase jak u visaček.  Takže reprezentativní dárkový obal s kterého se po otevření nabídne poukázka.  Pokud vás to zaujalo, samozřejmě převedu do grafického návrhu. Jen upozorňuji že nápad na obrázku z CD není můj. Jde ale o obecně známe řešení, přikládám jej pouze jako ilustraci z důvodu časové tísně. 

    7.02.2017 2:03
  • nahlásit Unchotables

    Zdvihnutie hĺbky krabičky na 50 mm asi bude nevyhnutné, i keď opäť neviem ako to bude vyzerať pri tej najmenšej krabičke 50x50 (možno tu bude stačiť 50x50x40)... No a co to udělat následovně:  1. Z krabičky na prsten (prsten jako symbol klenotu) udělat "vlajkovou loď projektu". V krabičce o rozměrech krychle 50x50x50 mm. bude logo krychle 40x40x40 mm. Tedy opticky díra ve které se objeví obdarovaný. Přesto když krabičku otevřeme uvnitř bude dost prostoru na prsten. Bude to působit doslova kouzelně. Čili krychle v krychli.  2. Když rozměr z původních 40mm zvedneme u krabičky na prsten na 50mm, logicky ho v rámci zachování designové jednoty zvedneme u všech dalších rozměrů taky na 50mm. Získáme tim prostor 10 mm u všech krabiček a ještě to bude logické. a krabička na prsten 50x50x50 mm b krabička na jeden až dva šperky 100x100x50 mm c krabička na set 270 x 150 x 50 mm d krabičku na sošky můžeme nechat jak je 300x200x150 mm  Chcem sa tiež opýtať, či ste už uvažovali nad mechanizmom ako tie šperky v krabičke zastabilizujeme. Predpokladám, že firma, ktorá to bude vyrábať, bude mať tiež nejaké nápady, ale ak máte preferencie alebo predstavy, rád by som sa s nimi oboznámil. Nad tím jsem ještě nepřemýšlel. Mám dojem, že systém uchycení je standardně nějak vyřešený. Můžu se nad něčím zamyslet, ale bohužel nás tlačí čas. Čo sa týka farby, tak Vami zvolená hneda, s ktorou ste pracovali ako s hlavnou farbou je veľmi fajn, ale asi to nebude vyzerať dobré pri strieborných šperkoch. S tohto hľadiska je asi lepšia neutrálnejšia šedá farba, ale neviem, či nie je príliš nevýrazná.  Já bych se nebál kontrastnějších variant. Podle průzkumu v mém okolí jednoznačně vyhrává varianta žluto černá. Takové Ferrari mezi šperky. Něco extravagantního, elegantního, propracovaného a luxusního. Oslovíte mladší klienty, Takzvanou "zlatou mládež" a novodobé podnikatele, kteří nejsou konzervativní. Potřebují ukázat, že na to mají ale hlavně to  musí to být vidět. Nechci se samozřejmě nikoho dotknout. Tohle je cesta, otázkou je zda se jí chcete vydat a hlavně zda jste na to dostatečně sebevědomý a zda to cítíte stejně. Prostě odlišit se za každou cenu. Logo které máte je připraveno jít touto cestou. Nemá nic navíc, nic mu neschází je luxusní a moderní. Možná by byla škoda zasadit jej do konzervativní krabičky klasických barev. 

    7.02.2017 1:34
  • nahlásit Unchotables

    4. Dá sa pohľad na rámček s nápisom THE PRESENT, z druhej strany vrchnáku trochu zjemniť, aby vyzeral vznešenejšie? Určitě se to dá nějak vymyslet. Napadá mně zmenšení loga a zase případně umístit jinak než na prostředek. Případně by se dalo řešit ražbou. Bylo by bez barvy a pouze plastické. To by potlačilo kontrast a nebylo by tak agresivní. Samozřejmě by to byli náklady navíc při výrobě.  Tomuto nie úplne rozumiem, lebo mám pocit, že rámček bude zasahovať do priestoru krabičky bez ohľadu na umiestnenie loga a bez ohľadu na to, či bude vytlačené alebo vyrazené. Alebo som niečo zle pochopil?  Aha. Původně jsem myslel, že se vám nelíbí to, že znázornění loga na vystouplé části vnitřku víka je moc výrazné a agresivní. Navrhl jsem proto variantu ražby, která by problém vyřešila. Teď mám dojem, že vám de o vystouplou část jako takovou. To se dá vyřešit tím že se zvedne falešné dno víka až na požadovanou výšku. Pokud zvedneme falešné dno víka o 20 mm nebude výstupek žádný. V návrhu je zvednuté dno o 15mm, to znamená že rámeček vystupuje o 5mm. Tady řešení je.   

    7.02.2017 0:42
  • nahlásit Unchotables

    1. Aká je hĺbka rámčeku? Teda koľko nám rámček so sklom a zrkadlom zoberie z tej 4 cm hĺbky krabičky.  Velikost čtverečku je 40 x 40 mm. Hloubka v tomto případě je 20 mm. Zvolil jsem ji proto, aby ve výsledku vznikla krychle. 40 x 40 x 40 mm. Tento rozměr bych zachoval u všech krabiček, aby byla dodržena vizuální jednota.   Tu asi ide o preklep a rozmer ste mysleli 40x40x20... Ak to bude vyzerať fajn aj na krabičke 50x50, tak môžeme tento rozmer zachovať všade, ako píšete.  Nejde o překlep, ale v podstatě si rozumíme. Skutečný rozměr otvoru bude 40x40x20, přesně jak uvádíte. Zrcadlo na dně odzrcadlí vše co je nad ním a opticky protáhne rozměr 20mm o dalších 20mm. Výslední dojem bude pak krychle 40x40x40 mm. Polovina té krychle je pouze odraz. (iluze). To je o čem jsem psal. V podstatě mluvíme o tom samém. :D 

    7.02.2017 0:29
  • nahlásit Vahram

    Ešte mi napadlo, že aj tá modro-bordová nevyzerá zle. Len určite, by som nedávam logo zvrchu čierným a znútra bielym, lebo potom vznikajú štyri rôzne farby na jednej krabičke, čo nepôsobí dobré. Možno, by stálo za zváženie dať logo bordovou farbou, ako je vnútro krabičky. Neviem ale ako by to vyzeralo a či by sa to nezlialo... Tiež možno by nebolo zlé skúsiť trochu tmavšiu modrú, bližšiu ku kráľovskej modrej. Ale opäť si neviem predstaviť ako to bude vyzerať a či sa farby nebudú biť... V. 

    7.02.2017 0:17
  • nahlásit Vahram

    Zdravím Vás, skúsim postupne.  1. Aká je hĺbka rámčeku? Teda koľko nám rámček so sklom a zrkadlom zoberie z tej 4 cm hĺbky krabičky.  Velikost čtverečku je 40 x 40 mm. Hloubka v tomto případě je 20 mm. Zvolil jsem ji proto, aby ve výsledku vznikla krychle. 40 x 40 x 40 mm. Tento rozměr bych zachoval u všech krabiček, aby byla dodržena vizuální jednota.   Tu asi ide o preklep a rozmer ste mysleli 40x40x20... Ak to bude vyzerať fajn aj na krabičke 50x50, tak môžeme tento rozmer zachovať všade, ako píšete.  4. Dá sa pohľad na rámček s nápisom THE PRESENT, z druhej strany vrchnáku trochu zjemniť, aby vyzeral vznešenejšie? Určitě se to dá nějak vymyslet. Napadá mně zmenšení loga a zase případně umístit jinak než na prostředek. Případně by se dalo řešit ražbou. Bylo by bez barvy a pouze plastické. To by potlačilo kontrast a nebylo by tak agresivní. Samozřejmě by to byli náklady navíc při výrobě.  Tomuto nie úplne rozumiem, lebo mám pocit, že rámček bude zasahovať do priestoru krabičky bez ohľadu na umiestnenie loga a bez ohľadu na to, či bude vytlačené alebo vyrazené. Alebo som niečo zle pochopil?    Zdvihnutie hĺbky krabičky na 50 mm asi bude nevyhnutné, i keď opäť neviem ako to bude vyzerať pri tej najmenšej krabičke 50x50 (možno tu bude stačiť 50x50x40)... Chcem sa tiež opýtať, či ste už uvažovali nad mechanizmom ako tie šperky v krabičke zastabilizujeme. Predpokladám, že firma, ktorá to bude vyrábať, bude mať tiež nejaké nápady, ale ak máte preferencie alebo predstavy, rád by som sa s nimi oboznámil. Čo sa týka farby, tak Vami zvolená hneda, s ktorou ste pracovali ako s hlavnou farbou je veľmi fajn, ale asi to nebude vyzerať dobré pri strieborných šperkoch. S tohto hľadiska je asi lepšia neutrálnejšia šedá farba, ale neviem, či nie je príliš nevýrazná.  Chcem Vás zároveň poprosiť, aby ste sa zamysleli aj nad vzhľadom vrecúška a darčekovej poukážky. Ďakujem  V.  

    7.02.2017 0:03
  • nahlásit Unchotables

    Dobrý den, jsem rád že vás nápad zaujal.  1. Aká je hĺbka rámčeku? Teda koľko nám rámček so sklom a zrkadlom zoberie z tej 4 cm hĺbky krabičky.  Velikost čtverečku je 40 x 40 mm. Hloubka v tomto případě je 20 mm. Zvolil jsem ji proto, aby ve výsledku vznikla krychle. 40 x 40 x 40 mm. Tento rozměr bych zachoval u všech krabiček, aby byla dodržena vizuální jednota.   2. Ako sa bude sklo a zrkadlo pripevňovať, lepidlom? Ano. Zrcadlo ze spodní strany lepidlem. Sklo bude ve skutečnosti větší a přilepí se pod okraj výřezu víka. U skla bude možno lepší využít oboustranné lepící pásky, aby nedocházelo k vytečení lepidla až na viditelnou část skla. 3. Nezvažovali ste umiestnenie rámčeku do stredu, keďže pri ostatných rozmeroch (5x5 alebo 10x10) asi do stredu budeme musieť isť?  Určitě je možné logo umístit i doprostřed krabiček. Ovšem na umělecké škole jsem od profesorů léta poslouchal větu: "Souměrnost je estetika blbců!" :D. Takže se ji snažím vyvarovat. Chápu že u rozměru 50 x 50 mm se ji nevyhneme. 4. Dá sa pohľad na rámček s nápisom THE PRESENT, z druhej strany vrchnáku trochu zjemniť, aby vyzeral vznešenejšie? Určitě se to dá nějak vymyslet. Napadá mně zmenšení loga a zase případně umístit jinak než na prostředek. Případně by se dalo řešit ražbou. Bylo by bez barvy a pouze plastické. To by potlačilo kontrast a nebylo by tak agresivní. Samozřejmě by to byli náklady navíc při výrobě.    5. Nebude rámček brať priestor šperkom vnútri krabičky? Samozřejmě rámeček bude logicky zasahovat čtvercem 40 x 40 mm, cca 20 mm + tloušťky materiálů dovnitř. S tím je potřeba počítat. U navrhované krabičky  to dělá polovinu. Řešením by bylo zvednout hloubku celé krabičky o cca 10 mm. Faktem je že šperky nejsou většinou moc vysoké. U sochy by se muselo počítat s tím že rámeček zasahuje dovnitř.   Snad jsem udělal trochu jasno. Děkuji. S pozdravem. RK.

    6.02.2017 9:06
  • nahlásit Vahram

    Dobrý deň,  návrh je naozaj jedinečný a originálny, dúfam, že sa dá optimálne vyrobiť. Chcel by som sa opýtať na nasledujúce veci:  1. Aká je hĺbka rámčeku? Teda koľko nám rámček so sklom a zrkadlom zoberie z tej 4 cm hĺbky krabičky.  2. Ako sa bude sklo a zrkadlo pripevňovať, lepidlom?  3. Nezvažovali ste umiestnenie rámčeku do stredu, keďže pri ostatných rozmeroch (5x5 alebo 10x10) asi do stredu budeme musieť isť?  4. Dá sa pohľad na rámček s nápisom THE PRESENT, z druhej strany vrchnáku trochu zjemniť, aby vyzeral vznešenejšie?  5. Nebude rámček brať priestor šperkom vnútri krabičky?  vďaka  V. 

    6.02.2017 7:44
  • nahlásit Unchotables

    Dobrý den, ještě bych rád k nahraným designům doplnil následovné: 1. Nápad využít sklo s logem a zrcadlo jsem nenašel nikde na netu. Přišel jsem na něj náhodně, při pohledu do staré barové skříňky. Netvrdím, že to už někoho nenapadlo a že tento nápad nikdo nepoužil. Případně, kdyby jste toto, nebo podobné řešení někde našly, pošlete prosím odkaz. Opravdu by mně to zajímalo. 2. Při pohledu do provizorní makety, kterou jsem si vytvořil doma na koleni, jsem přišel na zajímavou souvislost.  Pokud se podíváte na logo, uvidíte za ním sebe. Při troše představivosti by se to dalo interpretovat jako: "Dárek pro mně!". Nedovedu si představit pro tento záměr lepší logo než máte právě vy. Viz nahraný obrázek. Děkuji s pozdravem, RK

    5.02.2017 22:05
  • nahlásit Unchotables

    Dobrý den, Děkuji za reakci. Dovoluji si navrhnout jeden, dle mého názoru, luxusnější prvek. Je složený se zrcadla, rámečku a loga tištěného na skle. Logo s rámečkem se odráží v zrcadle a prodlužuje rámeček přes celou krabičku. Výsledný efekt je ten, že krabička působí děravá. Dovedl bych si představit použití tohoto prvku na všechny potřebné formáty krabiček. Krabičky by pak mohly být oproštěné od dalších designových prvků. Pouze bych je podtrhl designovou linkou, která naznačuje místo otevření. Můj nápad jsem znázornil na požadované krabičce o rozměrech 140 x 80 x 40 mm. Níže naleznete další barevné varianty. Děkuji za reakci S pozdravem RK 

    5.02.2017 20:55
  • nahlásit Vahram

    Dobrý deň,  ďakujem za návrhy.  Ak mám byť úprimný, tak všetky varianty majú niečo do seba, ale ani s jedným sme sa úplne nestotožnili.   Možno, by ste mohli skúsiť kontrastnejšie a tmavšie farby, ako v priloženom návrhu loga.  Tiež by to malo byť univerzalnejšie, aby sme mohli baliť darčeky pre dámy aj pre pánov (napr. manžetové gombičky).  Pár návrhov farieb a dizajnov pre inšpiráciu som našiel aj na Pintereste (priložil som aj to).  Je to hrozne náročné nájsť 100% riešenie, ale dúfam, že sa nám to podarí.  pekný deň  Vahram

    5.02.2017 8:23
  • nahlásit Unchotables

    Dobrý den, vkládám návrh řešení krabičky a různé barevné variace. Prosím o vyjádření k barevnosti. Následně navrhnu řešení krabiček a pytlíčku ve vybraném barevném provedení. Děkuji S pozdravem RK

    4.02.2017 23:39
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.
Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.