Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Návrh #40 v soutěži Logo pro hotel

Nahráno designerem MiaQy zpět na soutěž
Vložen 11.02.2017 16:24
Poslední aktualizace 13.02.2017 10:21
Získané hodnocení 100 %

1. verze

vloženo: 11.02.2017 16:24 poslední aktualizace: 13.02.2017 10:21

Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.


Komentáře

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit automedik

    Dobrý den,  mohl byste se prosím podívat i na další projekt - Chillin-services? Opět se jedná o výrobu loga, děkuji

    19.10.2017 12:45
  • nahlásit MiaQy

    Dobrý den, děkuju Vám za udělení 1. místa, moc si toho vážím. Logo ve vektorovém formátu Vám ihned zašlu. Ještě jednou moc děkuji. MiaQy

    13.02.2017 10:25
  • nahlásit automedik

    Dobrý den, vaše logo vyhrálo a výherce jsme vyhlásili. Můžete nám logo zaslat v křivkách na adresu jares@automedik.cz Děkuji S pozdravem Jareš Jiří

    12.02.2017 20:38
  • nahlásit MiaQy

    Dobrý den, přidávám svůj návrh loga. Slovo "chill" je zde znázorněno pomocí človíčka rádoby sedícího v křesle/písmenu C. Dále mají pocit pohody a relaxu vytvářet "zpřetrhaná" písmena - hosté se zde nebudou cítit svázáni starostmi. Pokud máte jakékoliv připomínky k mému logu, neváhejte mi sem napsat. Děkuji. S pozdravem, MiaQy

    11.02.2017 16:38
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.
Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.