Návrh #15 v soutěži Design etikety pro ovčí sýr
Vložen
24.03.2017 14:33
Poslední aktualizace
13.04.2017 7:26
Získané hodnocení
dosud nehodnoceno
Tento design se líbí 0 uživatelům
1. verze
vloženo: 24.03.2017 14:33 poslední aktualizace: 13.04.2017 7:26Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.
Komentáře
Komentáře již nelze přidávat.
-
nahlásit Grafikom
Vážený zadavateli,dovolujeme si připojit návrh grafického zpracování pro Váš projekt / Design etikety pro ovčí sýr.Odvážný a hrdý designObalovému designu se věnujeme nějaký čas a proto víme, že musí mít jedinečný výraz, který bude v dokonalé harmonii se segmentem a jeho specifiky (ruční výroba, český produkt, prémiový výrobek).Musí umět sám o sobě dát vědět a to nejen aktivnímu zákazníkovi, který zamíří k chladícímu boxu pro ovčí sýr, ale i tomu pasivinímu, který vyrazil sehnat láhev kvalitního vína pro výjimečný večer nebo jen za běžným nákupem. Odpovídající vizuálSlovní spojení český výrobek jsme zjednodušli na "100% ČESKÝ" - důvod je prostý, usnadněme zákazníkům rozhodování ("chci český ovčí sýr"), zneškodněme doměnku, kterou často česká vlajka vzbuzuje (příkladem globus - který je sám o sobě dobrý řetězec - na to byl bohužel v kauze staré 2 měsíce důrazně upozorněn: nechvalné "vyrobeno v česku", ale chov či suroviny cizina). Samozřejmě jakékoliv označení v jazykové mutaci (AJ) nepreferujeme, naopak, 100 ČESKÝ% znamená ve všem, tedy žádný product, etc. Jelikož se jedná o sýr, který je ve všech parametrech poctivý, kvalitní, dali jsme obalu formu a proporce pečeti/razítka = jedinenčá kvalita. S konzervativní černou budou skvěle kontrastovat barvy (červená, fialová, zelená, hnědá, ...), spojení vynikne a bude bít bez nad sázky do očí, aniž by došlo ke snížení kvality z dojmu výběrového produktu. Barvy bychom volili výrazné, vše je na konzultaci.100% autorská tvorbaTak jako je Vaše produkce založena na vlastním chovu, mléce či mase, je i naše tvorba založena na ryzích, autorských pracích. Veškeré ilustrace jsou jedinečným originálem, nezaměnitelné, neduplikované ve světě. Nemůže se stát, že byste je objevili na jiném produktu nebo produktech. Jedná se o poctivou ruční práci, stejnou, jako je Vaše výroba sýrů. Neumíme si představit, že by se s českým ručně vyráběným produktem měly spojit fotobankové podklady. Ilustrace ovečky by zůstala i na dalších obalech, dotvořeny budou další komponenty příchutí (příkladem celý ořech + rozloupnutý ořech s jadýrkem, oliva + rozpůlená oliva, ...). S touto realizací v případě Vašeho zájmu počítáme a dotvořili bychom ji v rámci rozpětí soutěže. Pokud by byl zájem překreslit ovečku v beránka (viz. logo) není to žádný problém.QR kód - "Navštivte naši farmu"Jak jste sami uvedli, je zbytečné vypisovat Váš příběh na etiketu a jednoduše není ani možné do ní vše vměstnat tak, aby zůstal dojem maximálně estetický. Při nákupu nebývá moc času na čtení, proto jsme QR kód umístili na levou stranu etikety a označili jej šipkou. Rozměr QR kódu by měl být alespoň 2,5x2,5 cm (toto je informace pro Vás, i když ostatní prohlašují, že se obalovému designu věnují, tento rozměr poměrově zdá se opomněli). Pobídku k navštívení webovek jsme pojali více hravě - tedy jasným označením "NAVŠTIVTE NAŠI FARMU".Děkujeme za Vaši pozornost.V případě zájmu jsme přípustni jak konzultaci požadavků, tak i realizacím změn - vždy se snažíme zadavateli maximálně vyhovět. Pokud náš design získá Vaše sympatie je možné dále pokračovat v jeho úpravách a rozvoji ke společným představám. Jestliže jsme Vaším představám nevyhověli, přejeme úspěšné uzavření soutěže s jiným designérem a úspěšný vstup na trh s novým obalem.S úctou Tým designérů GRAFIKOM