Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Návrh #13 v soutěži Logo pro PC program na vytváření grafů a zpracování dat

Nahráno designerem mipolak zpět na soutěž

Návrh smazán designérem
Vložen 16.04.2017 20:39
Poslední aktualizace 16.04.2017 22:43
Získané hodnocení dosud nehodnoceno

1. verze

vloženo: 16.04.2017 20:39 poslední aktualizace: 16.04.2017 22:43

Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.


Návrh smazán designérem

Komentáře

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit mipolak

    Dobrý den, samozřejmě to nechám na Vašem uvážení ... jen zkusím podotknout, že aby firma byla vidět, tak by měla být něčím neobvyklá, měla by inovativní a nadčasová ... pokud zvolíte logo, které tzv. má každý, zanikne v šedi ostatních logotypů, které jsou ... protože v dnešní době má každá firma logo téměř stejné, bez nápadu jen s nějakým slabým prvkem a nikdy pak nevynikne, naopak ty firmy, které zvolí logo, které je jedinečné (neexistuje), tedy je nezaměnitelné, tak ty jsou "vidět", díky tomu může firma prorazit a být viděna. Nejdůležitější na trhu je být viděný, tedy zajímavý pro okolí, aby se o firmě nebo spíše o logu mluvilo stylem (podívejte se na to, to je něco zvláštního). Vámi zmíněné kompaktní logo pak z pohledu zákazníka zní, ve stylu, chceme být neviditelní, jen se zařadit mezi ostatní firmy a nevyčnívat. Což je ale ovšem škoda, protože pokud je Vaše firma v oboru výjimečná, měla by k propagaci, ale i vizuální komunikaci přistupovat stejným nadčasovým výrazem. Pokud budete mít zájem, můžeme ideu a její celkové řešení rozpracovat do nejmenším detailů a celou koncepci rozehrát do jedinečného vizuálního stylu, který pak bude dobře fungovat ve všech jeho provedeních ... představte si situaci, kdy zákazník když uvidí Vaše logo na vizitce a pak na druhé vizitce tak pokaždé bude mít stejný tvar, ale jiný typ prvků, zákazník bude přemýšlet a pochopí, že to je celé promyšlené, má to nápad, důsledek a pointu, není to obyčejný nápis s obyčejným doplněným obrázkem, který má každý ... proč být jako všichni ostatní, když můžete být jedineční ...?

    23.04.2017 19:34
  • nahlásit pavelvrtiska

    Děkujeme za Váš návrh i podrobný popis, který stojí za vznikem loga. I když se nám tato idea líbí a je velice nápaditá, budeme preferovat spíše kompaktnější podobu loga.Přesto ještě jednou děkujeme za tento návrh. Pavel Vrtiška

    17.04.2017 15:48
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.
Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.