Návrh #13 v soutěži Logo pro PC program na vytváření grafů a zpracování dat
Návrh smazán designérem

Vložen
16.04.2017 20:39
Poslední aktualizace
16.04.2017 22:43
Získané hodnocení
dosud nehodnoceno
Tento design se líbí 0 uživatelům

1. verze
vloženo: 16.04.2017 20:39 poslední aktualizace: 16.04.2017 22:43Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.
Návrh smazán designérem

Komentáře
Komentáře již nelze přidávat.
Dobrý den, samozřejmě to nechám na Vašem uvážení ... jen zkusím podotknout, že aby firma byla vidět, tak by měla být něčím neobvyklá, měla by inovativní a nadčasová ... pokud zvolíte logo, které tzv. má každý, zanikne v šedi ostatních logotypů, které jsou ... protože v dnešní době má každá firma logo téměř stejné, bez nápadu jen s nějakým slabým prvkem a nikdy pak nevynikne, naopak ty firmy, které zvolí logo, které je jedinečné (neexistuje), tedy je nezaměnitelné, tak ty jsou "vidět", díky tomu může firma prorazit a být viděna. Nejdůležitější na trhu je být viděný, tedy zajímavý pro okolí, aby se o firmě nebo spíše o logu mluvilo stylem (podívejte se na to, to je něco zvláštního). Vámi zmíněné kompaktní logo pak z pohledu zákazníka zní, ve stylu, chceme být neviditelní, jen se zařadit mezi ostatní firmy a nevyčnívat. Což je ale ovšem škoda, protože pokud je Vaše firma v oboru výjimečná, měla by k propagaci, ale i vizuální komunikaci přistupovat stejným nadčasovým výrazem. Pokud budete mít zájem, můžeme ideu a její celkové řešení rozpracovat do nejmenším detailů a celou koncepci rozehrát do jedinečného vizuálního stylu, který pak bude dobře fungovat ve všech jeho provedeních ... představte si situaci, kdy zákazník když uvidí Vaše logo na vizitce a pak na druhé vizitce tak pokaždé bude mít stejný tvar, ale jiný typ prvků, zákazník bude přemýšlet a pochopí, že to je celé promyšlené, má to nápad, důsledek a pointu, není to obyčejný nápis s obyčejným doplněným obrázkem, který má každý ... proč být jako všichni ostatní, když můžete být jedineční ...?