Návrh #39 v soutěži etiketa Frazaneto jemně perlivé víno
Vložen
25.04.2017 11:11
Poslední aktualizace
25.04.2017 11:12
Získané hodnocení
dosud nehodnoceno
Tento design se líbí 1 uživatelům
1. verze
vloženo: 25.04.2017 11:11 poslední aktualizace: 25.04.2017 11:12Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.
Komentáře
Komentáře již nelze přidávat.
-
nahlásit JingleFear
Jak sami víte, v obchodech jsou stovky lahví vína, některá lepší, některá horší, a jejich obal, jak jsme byli dlouho zvyklí, má již velmi málo do činění s kvalitou obsahu. Téměř všechna již vypadají exkluzivně. Nebo alespoň dražší, než ukazuje jejich cenovka. Vzhledem k obrovskému výběru nyní záleží spíše na tom, jak upoutat zákazníkovu pozornost a jak jej přimět si vinětu (pro příště) zapamatovat. A zlaté efekty spolu s obvyklými atributy tradičních hodnot, jako je typ písma nebo ilustrace (třeba kaplička), už bohužel nestačí... Je to tak, nevýrazná (jakkoli je vkusná) viněta může být překážkou úspěšného prodeje. Naopak lahev, která zaujme, má velkou šanci v konkurenci uspět. Klíčem k úspěchu je pak správná hierarchie sdělení: Je třeba - v tomto pořadí - říci:1. Frazaneto je JINÉ - představuje nový trend v pití vína (zvláště oblíbené u mladých zákazníků), proto obal musí působit nápaditě a odlišovat se od čehokoli (z konkurenční a dokonce i vlastní produkce).2. Frazaneto je ZÁBAVNÉ - viněta by neměla působit usedlým, tradičním dojmem, ale naopak (přiměřeně k obsahu) svěže a lehce!Tento typ vína je alternativou sektů, ale obal nesmí vpadat draze a exkluzivně, spíše hodnotně a elegantně. 3. Frazaneto je z produkce Víno Blatel - tento údaj by měl být dobře patrný ze zadní strany viněty - v grafickém řešení shodném s ostatními produkty, nesmí však obalu dominovat. KONKRÉTNÍ ŘEŠENÍ:Celkový styl je jednoduchý/elegantní a slavnostní - bílý uzávěr, s graficky čistou a výraznou přední částí viněty... s minimem informací. Na obal jsem použil motiv špačka. Jedná se o fotografie belgického fotografa Woutera Cardoena (s jeho písemným souhlasem), který představuje v oboru naprostou špičku. Špaček je zvolen záměrně - k vinicím prostě patří a přestavuje mediálně a reklamně dobře použitelný (kontroverzní) materiál. Určitě vzbudí pozornost mezi vinaři. :) Grafika byla zpracována ve dvou variantách - klasicky na šířku a o něco zajímavěji na výšku. Zadní strana viněty by byla řešena obdobně jako stávající produkty. V případě zájmu rád dopracuji. / Místo fotografií lze použít ilustrace (kresyby či akvarely) podle těchto či dalších fotografických předloh.Je také možné vytvořit celou sérii ilustrací a zákazníky soutěží motivovat k nákupu...JingleFear