Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Návrh #23 v soutěži Minimal Bar

Nahráno designerem smazany_ucet_17_11_2019_11_18_24_5dd11e7051350 zpět na soutěž

Návrh smazán designérem
Vložen 10.05.2017 12:18
Poslední aktualizace 10.05.2017 12:20
Získané hodnocení dosud nehodnoceno

1. verze

vloženo: 10.05.2017 12:18 poslední aktualizace: 10.05.2017 12:20

Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.


Návrh smazán designérem

Komentáře

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit danilrekhtin

    Dobrý den, určitě by šlo nějak se domluvit a zpracovaní vizitek v tomto designu 

    12.05.2017 15:05
  • nahlásit Horak

    Pokud to bude možné, chtěli bychom tenhle návrh použít na vizitky, přesně takhle bychom si je představovali (černá barva, bílé písmo), jen ještě kontaktní telefon z druhé strany.  Martin

    11.05.2017 8:18
  • nahlásit danilrekhtin

    Bylo by zajímavým řešením jako podklad využit nějaký interiér. Líbí se mi fotka, kterou máte na facebooku, akorát bych potřeboval ji v originálu, alespoň v nějakém lepším provedení https://www.facebook.com/minimalbarprague/photos/a.269339140195722.1073741829.254860928310210/269338863529083/?type=1&theater s pozdravem, vittoridesign

    10.05.2017 12:25
  • nahlásit danilrekhtin

    Zdravím, vidím, že asi teprve začínáte s barem, a mne se líbí tato koncepce minimalismu, kterou jsem pojal z Vašeho loga. Proto jsem si dovolil ty letáčky vypracovat podle své ideální představy. Věřím že, je to dobrá koncepce a pokusím se své představu obhájit. Důležitým faktorem je otázka: Proč jste ten bar otevřeli? Kvůli penězům či je tu něco navíc? Třeba proto, abyste přilákali party skvělých zákazníků, které by pak s nadšením odcházeli domu. Aby Bar MINIMAL se stál počátečním bodem pro zajímavé vztahy mezí lidmi, aby zákazníci rozdělili spolu s Vámi nějaké určité hodnoty a zájmy. Takže předpokládám, že něco z toho co jsem výše napsal. Ale primárním cílem je upoutat pozornost zákazníků, třeba včetně turistů, vyfiltrovat nepožadovanou klientelu, a přilákat co nejvíce kvalitních spotřebitelů. A v dnešním světě přesyceným informacemi, tištená reklama musí vypadat co nejednoduše, krásně, minimalistický, což by mělo usnadnit tzv. customer journey od letáčku který někdo někde dostane do Vašeho baru. Jen pro ukázku: http://www.marketingovenoviny.cz/marketingovy-minimalismus-novy-marketingovy-trend/ Konec koncem, zákazník nejde do baru jen kvůli koktejlu, alespoň se myslím, že nechcete jen takovou skupinu zákazníků, ale kvůli atmosféře, a ve dnešním přesyceném světě, občas potrénujeme chvilku odpočinout tam, kde nedostaneme spousta další informaci a reklamy. 

    10.05.2017 12:22
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.
Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.