Návrh #23 v soutěži Minimal Bar
1. verze
vloženo: 10.05.2017 12:18 poslední aktualizace: 10.05.2017 12:20Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.
Komentáře
-
nahlásit danilrekhtin
-
nahlásit Horak
Pokud to bude možné, chtěli bychom tenhle návrh použít na vizitky, přesně takhle bychom si je představovali (černá barva, bílé písmo), jen ještě kontaktní telefon z druhé strany. Martin
11.05.2017 8:18 -
nahlásit danilrekhtin
Bylo by zajímavým řešením jako podklad využit nějaký interiér. Líbí se mi fotka, kterou máte na facebooku, akorát bych potřeboval ji v originálu, alespoň v nějakém lepším provedení https://www.facebook.com/minimalbarprague/photos/a.269339140195722.1073741829.254860928310210/269338863529083/?type=1&theater s pozdravem, vittoridesign
10.05.2017 12:25 -
nahlásit danilrekhtin
Zdravím, vidím, že asi teprve začínáte s barem, a mne se líbí tato koncepce minimalismu, kterou jsem pojal z Vašeho loga. Proto jsem si dovolil ty letáčky vypracovat podle své ideální představy. Věřím že, je to dobrá koncepce a pokusím se své představu obhájit. Důležitým faktorem je otázka: Proč jste ten bar otevřeli? Kvůli penězům či je tu něco navíc? Třeba proto, abyste přilákali party skvělých zákazníků, které by pak s nadšením odcházeli domu. Aby Bar MINIMAL se stál počátečním bodem pro zajímavé vztahy mezí lidmi, aby zákazníci rozdělili spolu s Vámi nějaké určité hodnoty a zájmy. Takže předpokládám, že něco z toho co jsem výše napsal. Ale primárním cílem je upoutat pozornost zákazníků, třeba včetně turistů, vyfiltrovat nepožadovanou klientelu, a přilákat co nejvíce kvalitních spotřebitelů. A v dnešním světě přesyceným informacemi, tištená reklama musí vypadat co nejednoduše, krásně, minimalistický, což by mělo usnadnit tzv. customer journey od letáčku který někdo někde dostane do Vašeho baru. Jen pro ukázku: http://www.marketingovenoviny.cz/marketingovy-minimalismus-novy-marketingovy-trend/ Konec koncem, zákazník nejde do baru jen kvůli koktejlu, alespoň se myslím, že nechcete jen takovou skupinu zákazníků, ale kvůli atmosféře, a ve dnešním přesyceném světě, občas potrénujeme chvilku odpočinout tam, kde nedostaneme spousta další informaci a reklamy.
10.05.2017 12:22
Dobrý den, určitě by šlo nějak se domluvit a zpracovaní vizitek v tomto designu