Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Návrh #39 v soutěži Design kelímku na zmrzlinu FRUITISIMO

Nahráno designerem JingleFear zpět na soutěž
Vložen 31.05.2017 14:07
Poslední aktualizace 31.05.2017 14:11
Získané hodnocení dosud nehodnoceno

1. verze

vloženo: 31.05.2017 14:07 poslední aktualizace: 31.05.2017 14:11

Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.










Komentáře

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit JingleFear

    Apendix: Jednoduché řešení (a právě jednoduchá prezentace se mi na vaší značce líbí)má vedle optického impaktu další výhodu: neokouká se.Tak lze budovat vizuální styl značky dlouhodobě a konzistentě.Další grafické prvky (ilustrace, maskoty, fotografie) samozřejmě použít ve firemní komunikaci lze, ale jejich místo je JINDE než na obalu - na webu, na letácích či na plakátech v rámci reklamích akcí a kampaní. Ty je však nutné obměňovat (aby neztratily účinnost) minimálně v řádu měsíců. JingleFear

    31.05.2017 14:43
  • nahlásit JingleFear

    Dobrý den,rozhodl jsem se jít v designu vašich produktů opačnou cestou. Ne proto, že bych chtěl zaujmout něčím odlišným,ale proto, že ze zkušenosti vím, že jiná cesta není. Minumalismus = visibilita!Čím méně ingrediencí obal obsahuje, tím je viditelnější (čitelnější) a komunikace značky srozumitelnější.Logo, které použitým písmem evokuje "hand made" nebo dnes používanější "homemade"a dopňkové písmo Calibra (dobře zvolené) + barevná kombinace oranžová/bílá představujívše co pro propagaci značky na obalu potřebujete. Není co dodat, ani ubrat. A tak by to mělo na funkčním obalu být.Doporučuji matné provedení kelímků s lesklým parciálně laminovaným či lakovaným logem (3).Rozlišení příchutě ve formě "otvoru" (1) - není skutečný a je v něm ilustrace detailu příchutě. Popis příchutě EN/CZ v barvě obsahu (2). Nápis truly homemade (4) je myslím pro cílovku srozumitelný,je však možné jej doplnit českým ekvivalentem na druhé strane kelímku.Spodní část (5) doporučuji použít pro kontaktní informace, samolepky se soutěžemi apod.JingleFear

    31.05.2017 14:22
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.
Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.