Návrh #39 v soutěži Design kelímku na zmrzlinu FRUITISIMO
1. verze
vloženo: 31.05.2017 14:07 poslední aktualizace: 31.05.2017 14:11Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.
Komentáře
-
nahlásit JingleFear
-
nahlásit JingleFear
Dobrý den,rozhodl jsem se jít v designu vašich produktů opačnou cestou. Ne proto, že bych chtěl zaujmout něčím odlišným,ale proto, že ze zkušenosti vím, že jiná cesta není. Minumalismus = visibilita!Čím méně ingrediencí obal obsahuje, tím je viditelnější (čitelnější) a komunikace značky srozumitelnější.Logo, které použitým písmem evokuje "hand made" nebo dnes používanější "homemade"a dopňkové písmo Calibra (dobře zvolené) + barevná kombinace oranžová/bílá představujívše co pro propagaci značky na obalu potřebujete. Není co dodat, ani ubrat. A tak by to mělo na funkčním obalu být.Doporučuji matné provedení kelímků s lesklým parciálně laminovaným či lakovaným logem (3).Rozlišení příchutě ve formě "otvoru" (1) - není skutečný a je v něm ilustrace detailu příchutě. Popis příchutě EN/CZ v barvě obsahu (2). Nápis truly homemade (4) je myslím pro cílovku srozumitelný,je však možné jej doplnit českým ekvivalentem na druhé strane kelímku.Spodní část (5) doporučuji použít pro kontaktní informace, samolepky se soutěžemi apod.JingleFear
31.05.2017 14:22
Apendix: Jednoduché řešení (a právě jednoduchá prezentace se mi na vaší značce líbí)má vedle optického impaktu další výhodu: neokouká se.Tak lze budovat vizuální styl značky dlouhodobě a konzistentě.Další grafické prvky (ilustrace, maskoty, fotografie) samozřejmě použít ve firemní komunikaci lze, ale jejich místo je JINDE než na obalu - na webu, na letácích či na plakátech v rámci reklamích akcí a kampaní. Ty je však nutné obměňovat (aby neztratily účinnost) minimálně v řádu měsíců. JingleFear