Návrh #59 v soutěži Logo pro Investiční skupinu
Vložen
17.06.2017 17:59
Poslední aktualizace
18.06.2017 17:05
Získané hodnocení
dosud nehodnoceno
Tento design se líbí 0 uživatelům
1. verze
vloženo: 17.06.2017 17:59 poslední aktualizace: 18.06.2017 17:05Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.
Komentáře
Komentáře již nelze přidávat.
-
nahlásit JingleFear
Luxus má v designu logotypů dvě podoby: 1) komplexní - složité, velmi propracované logo, které ohromí symbolikou a detaily2) minimalistickou (podle hesla "less is more") - jednoduché čisté logo s drobným neobvyklým prvkem, které zaujme elegantním zpracovánímPři práci na prvním typu loga jsem se bohužel dostal do dvou pastí.Tou první byl malý počet znaků v názvu společnosti, který neladí s detailním symbolem,(ale s tím by asi bylo možné si nějak poradit) tou druhou (a také zásadnější) byl rozpočet - práce na symbolu mi zabrala příliš mnoho času a byla by proto neoceněna.Jedinou možností jak dasáhnou požadovaného dojmu (luxusního a nadstandardního) tedy zůstalo logo minimalistické...To je vytvořeno jako typografické, tedy bez symbolu, zato však s pečlivě vytvořeným originálním písmem s neobvyklým tvarem litery Y. Celkově logo spolu s vybranými barvami (temně modrá, zlatá) působí reprezentativněa moderně, důsledně se vyhýbá grafickým klišé a přes svou jednoduchost(která má však velký vizuální impakt) je nezaměnitelné. Jan Flieger