Návrh #32 v soutěži LOGO, HLAVIČKOVÝ PAPÍR A VIZITKY PRO FIRMU GARANTOVANÝ NÁJEM.CZ
Vyřazeno zadavatelem
Vložen
26.06.2017 15:26
Poslední aktualizace
26.06.2017 15:26
Získané hodnocení
dosud nehodnoceno
Tento design se líbí 0 uživatelům
1. verze
vloženo: 26.06.2017 15:26 poslední aktualizace: 26.06.2017 15:26Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.
Komentáře
Komentáře již nelze přidávat.
-
nahlásit FastSimple
Dobrý den, v rámci našeho druhého návrhu jsme šli zcela jinou cestou a snažili jsme se vytvořit plnohodnotný symbol, který bude reprezentovat předmět činnosti a bude v komunikaci zcela jednoznačný. V rámci našeho návrhu jsme přemýšleli, jaké jsou ty nejdůležitější aspekty vašeho business modelu a kromě cílové skupiny majitelů nemovitostí od kterých si dlouhodobě pronajmete nemovitost, kterou již dál obhospodařujete, jsou to také spolehliví a bezproblémoví nájemníci, kteří plní své závazky a o nemovitost se v době nájmu starají. A právě toto jsme se snažili v logu demonstrovat, jak: - spokojeného majitele nemovitosti, kterému plynou finance a o nic se nestará tak - spokojeného nájemníka, který nemusí nahánět konkrétní osobu, kterou může být mnohdy problém sehnat (dovolená; řešení závady, kterou musí hradit, atd.) ale kontaktuje společnost, která je dostupná celoročně - tak vlastní nemovitost, o kterou jde především. Naše idea je založená také na tom, že tento business je spíše dlouhodobého charakteru, a životní cyklus bude mnohaletý. A dá se očekávat, že v horizontu několika let se může stát současný "nájemce" zároveň majitelem nemovitosti, který s Vaší společností může dále spolupracovat, protože v době, kdy si nemovitost pronajímal a jeho kariéra startovala se s Vaší společností již seznámil a zná ji. Následně po pár letech proto, pokud bude uvažovat o pronájmu své nemovitosti (např. koupený startovací byt), tak se raději obrátí na společnost, kterou již zná. Toto byl hlavní důvod, proč jsme se snažili vše do symboliky zahrnout. Název domény je velmi dlouhý a proto si myslíme, že je vhodné buď jej používat v kombinaci firemních barev nebo dvouřádkově v jednobarevné variantě. V rámci návrhů jsme využili definované barvy, navíc černou barvu a doplňkovou světle šedou. Snažili jsme se jednoduše demonstrovat široké spektrum užití. Samozřejmě je nutné jednotlivé návrhy upravit, dle celkové koncepce, druhu a způsobu užití finálně zvolených propagačních materiálů. Jsme schopni případně připravit celkovou koncepci CI.