Návrh #73 v soutěži ARGONAUTS
1. verze
vloženo: 19.09.2017 21:33 poslední aktualizace: 19.09.2017 21:33Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.
Komentáře
-
nahlásit kotlanova
-
nahlásit xmishak
V tomto minimalistickém logu s moderními, dobře čitelnými fonty a v konzervativních, důvěryhodných odstínech, jsem rozvedl myšlenku Argonautů o jednu konkrétní epizodu z jejich plavby: Když loď Argó proplouvala průlivem Bospor , narazila na Symplégady, dvě skály, které se nepřetržitě rozestupovaly a srážely a rozdrtily vše, co se připletlo do cesty. Plavci vypustili holubici, která mezi skalami prolétla, pouze několik pér z ocasu jí skály přiskříply a vyrvaly. Nato se dala do pohybu Argó. Všichni úporně veslovali, ale proudy je stále strhávaly zpět. Loď nakonec jen o vlásek a s vydatnou podporou bohyň a mořských víl unikla záhubě. Symplégady rozdrtily pouze ozdobu na kormidle Argó, když se za lodí opět srazily. Pak se rozestoupily a od té doby stojí pevně, ani se nepohnou. Tak bylo řečeno věštbou, že propluje-li jediná loď, už nikdy skály žádnou jinou loď nebudou obtěžovat. V logu jsem proto použil motiv dvou ostrých mas s naznačeným pohybem nad mořskou hladinou a elegantní siluetu holubice, symbolizující dynamičnost a pomoc v situaci, kdy se opět nějaké nařízení z jedné strany a jeho následná kontrola ze strany druhé chystá nekompromisně rozdrtit každého, kdo není připravený. Logo tím pádem komunikuje samu podstatu Vaší činnosti.
19.09.2017 21:34
Dobrý den, Váš design považujeme za jeden z nejvíce zdařilých, má nejlépe podložený příběh k logu. Co nás přesto vedlo k odmítnutí? 1. ve skupině firem už máme jedno poměrně podobné logo. Jednak formátem, jednak i tím, že se nám sice taková loga líbí, ale poměrně těžko se s nimi pracuje následně při různých použitích (prostorová náročnost na hlavičkovém papíře, špatná čitelnost na vizitkách (ta velikost je taková, že vás to nutí zmenšit opravdu hodně na vizitku a pak už se ztrácí čitelnost). Prostě prostý nápis a oddělitelný grafický prvek, který je ideálně před názvem a může fungovat i zcela samostatně, nám přijde jednodušší k použití. 2. jak bylo uvedeno výše, jedno podobné logo už máme a nechceme další podobné 3. příběh je sice skvělý, ale poměrně dlouze vysvětlitelný a u klienta máte prostor na 1, max 2 věty mu vysvětlit, co jste logem chtěli říct (pokud se nějaký klient zajímá). Ne každý bohužel je nadšenec do řecké historie a vysvětlovat mu to celé, to by moc nešlo. Tedy proto. Přesto moc děkujeme za krásný a kvalitní návrh, snad někdy v budoucnu... S pozdravem