Návrh #4 v soutěži Brožúra a leták THE PRESENT
1. verze
vloženo: 22.11.2017 13:45 poslední aktualizace: 27.11.2017 16:31Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.
Komentáře
-
nahlásit danilrekhtin
-
nahlásit danilrekhtin
Dobrý večer, rozumím, omluvte mi to, nudu moci odpovědět trochu později. Jak mile to bude možně. Děkuji za pochopení, DR
25.11.2017 15:54 -
nahlásit Vahram
Dobrý deň, tieto technické veci, by som riešil až potom ked bude známy víťaz. V zásade ale potrebujeme to vytlačiť a zároveň uverejniť na webe, prípadne posielať elektronickou cestou. Inak, keď už ste spomínali úplne iný čerstvý pohľad a máte kreatívny tím nádšencov, možno byste mohli zvážiť navrhnútie ďalšieho úplne iného dizajnu so zohľadnením firemných farieb a s detailmi niektorých šperkov. Váš súčasný návrh je z odborného i dizajnerského hľadiska absolútne špičkový a mne osobne sa veľmi páči, ale neviem či nie je príliš intelektálny a ako ho príjmu bežní ľudia. A práve tých predsa potrebujeme získať a ukázať im, že sa oplatí kupovať naše šperky. Ak ak nič ďalšie nedodáte, budeme samozrejme zvažovať aj tento návrh, ktorý je naozaj dobrý. pekný deň VCH
24.11.2017 20:09 -
nahlásit danilrekhtin
Dobrý den, chtěl jsem také se zeptat jaký výstup byste potřeboval v případě schváleni designu. Obyčejně takové brožury posíláme buď v formátu několika verzi Adobe InDesign, a PDF rozvržení pro tisk, ale kdy byste chtěl něco jiného, musíme vědět to do předu. Zřejmě formát InDesignu a PDF pro tiskárny vetšinou je dostačující, s pozdravem DR Tým VD
24.11.2017 11:24 -
nahlásit danilrekhtin
Dobrý večer, vkládám koncept letáku. Za velikost letáku jsme vybrali format A6 s oboustranným potištěním. Bohužel, format skladovacího A4, jsme nerealizovali, z toho důvodu, že není dostatek informaci, které jsou potřebné k prezentace prostřednictvím letáku. Skládací A4 obvykle využívaná pro instituce, jakožto univerzity nebo kurzy, nějaké pracovní programy apod, kde je potřeba uvést co nejvíc informace. Zároveň A6 je výborná z hlediska výrovy, skvělé se vyjde do A4 4 krát. Snažili jsme se také uvést jen to nejdůležitější, předat ideu firmy, a je tu svým způsobem tzv. WOW efekt Poprosil bych Vás nad tím popřemýšlet, také dame si pauzu, a za 10-14 hodin sejdeme se znovu s týmem, a zvolíme "svěžím okem" ty varianty, které podle nás jsou nejlepší a mají mezí sebou provázanost. Popřípadě něco ještě změníme. S pozdravem, DR
23.11.2017 22:39 -
nahlásit Vahram
OK, chápem. Nechám asi radšej všetko na Vás a budem sa tešiť na výsledok.
23.11.2017 14:05 -
nahlásit danilrekhtin
Zdravím Vás, dobře, trochu upravíme koncept podle Vašich posledních požadavků, důležitým rozhodnutím pro nás teď je otázka, jestli výstřih tam dáme či ne. Na jednu stranu, výstřih je docela zajímavý prvek, který defacto není obvyklý, ale na druhou stranu, když necháme výstřih nebudeme mít možnost využit plnou a čistou 2.str pro přestavění hlavní idei firmy. Já jsem osobně pro 2. variant, s iluzi výstřihu, a využitím plného formátu 2.str, kde bychom mohli nechat čistě předvést míse, totiž vize firmy a produktu, toto je stejné dobrá volba, jako první, a navíc ušetříte náklady a jako dalším plusem, bez výstřihu životnost brožury jako tištěného prvku prodlužujete o nějaký čas, ale samozřejmě záleží na Vás. Jako jiný zajímavý prvek je tu etiketa, která je opravdu něco neobvyklého pro brožuru. Co se týká letáku, předvedeme návrh ohnutého letáku co nejrychleji s pozdravem, DR
23.11.2017 12:53 -
nahlásit danilrekhtin
Dobrý den, co se týká výstřihu, tak určitě závisí na Vašem rozhodnutí, ale během konzultace s odborníkem, setkali jsme se s problémem složitého výstřihu, který průměrná tiskárna není schopná vystřihnout. Zkusíme použit zas firemní barvy na titulní stránce, je to dobrý nápad, ale se pohybuji jestli žluté trojúhelníky budou vhodné. Naopak bych radši nechal ty fotky v čistém stavu jak to je, jelikož maté docela kvalitní a dobré foto. Zároveň, čím čistší vzhled, tím to líp působí. Také použijeme firemní barvy i u etikety. Ohledně QR kodů, ty jsou dostatečné vidět, my jsme to vyzkoušeli na prototypu, ale jestli Vám to nesedí můžeme se s tím pohrát. Děkuji Vám moc, z zpětnou vazbu, je to velice důležitá součást naší práce Co se týká letáku, vidím ho také ve formátu A5, který jednoduše by se dalo vkládat do brožury. Jen že podle našich zkušeností, letáky fungují jen na výstavách, kde lidí defacto to s sebou berou, v Vašem případě, jestli to chcete rozdávat po kadeřnictví apod, byl bych pro menší format. Dva krát nejúspěšnější jsou vizitky anebo malé letáčky které se dá vložit do peněženky nebo kabelky s pozdravem Tým VD
23.11.2017 8:18 -
nahlásit Vahram
Zdravím Vás, myslím, že je to určite lepšie. Ale ten výrez sa nám páčil, bolo to zaujímavé a efektné. Trochu mi chýba naša optimistická žltá farba, ktorá by celú brožúru určite oživila. Teraz pôsobí príliš strojo až smútne. Určite by som asi použil firemné farby, možno aj s tou bielou. Napríklad rohy tmavošedých stránok, by mohli byť scasti pokryté žltými trojuholníkmi, v ktorých by bolo biele logo a na druhej strane zase web adresa s malým bielým www, veľkým žltým THEPRESENT a opäť malým bielým eu. Momentálne tam máte 3 také vhodné stránky (úvodný text, stránka s mojou fotkou a QR kódmi). Inak tie QR kódy FB a Insta, by som asi umiestnil tak, aby boli lepšie snímateľné (možno po bokoch). toľko spätná väzba :-) VCH
23.11.2017 2:49 -
nahlásit Vahram
Dobrý deň informoval som sa v tlačiarni o výstrihu, povedali, že to vedia spraviť. Firemné farby na titulke, by boli super, možno ešte nejaké nenápadné prvky žltej aj inde, aby brožúra získala jednotnú líniu. Ale nie som dizajnér, takže, ak usúdite, že to nie je dobrý nápad, tak to nerobte. Akurát, aby to celé pôsobilo optimisticky :-) Na trojuholníky pokojne zabudnime, chcel som cez ne hlavne umiestniť niekde logo a web. Ale opäť, nemusíme nič nikde nasilu pchať. Ak si myslíte, že kontakty stačí dať len na záver, tak OK. Brožúra musí hlavne pôsobiť elegantne, vzdušne a moderne. Čistý vzhľad je fajn. Súhlasím, že QR kódy je dobré vidieť, ale keď som sa pokúšal nasnímať FB, tak hodilo Insta a naopak. Trochu ťažšie sa triafa snímačom, keď sú tesne vedľa seba. Ale, opäť to isté, ak sa z dizajnérskeho hľadiska ich "rozsadenie" nehodí, tak to nechajme tak. Leták, by možno mohol byť vo forme klasicky na tretiny ohnutej A4 (spolu 6 strán). Zmestí sa ľahko do kabelky i do saka. Už len do neho dostať "magnet", aby si ho ľudia chceli vziať. Nebude sa vkladať do brožúry. Na vizitkách, či malých letáčikoch, by sme nemohli odprezentovať krásu fotografií, ani šperkov. Dnes ak niekto vizitku aj berie, tak ju rýchlo uloží a zabudne na ňu. A ak ho v letáku niečo záujme, tak je predpoklad, že si ho vytiahne a ukáže ešte niekomu. To je len pocit, nemám na to žiadny výskum :-) Pekný deň Vahram Chuguryan
23.11.2017 12:00 -
nahlásit danilrekhtin
Dobrý den, k popiskům bych ještě dodal, že kombinace a pořadí fotografií není náhodná. Vybrali jsme jen ty který reprezentují šperky co nejlíp a ty nejzajímavější díla. Pořadí založeno na kontrastu fotografií, a druhů šperku, což ukazuje rozmanitost výrobků, ale zároveň jsou součásti jednotné stylové řady
22.11.2017 15:41
Dobrý večer,
rozumím vašemu stavu. Výběr konečného designu je vždy to nejtěžší
Ze své strany dodám ohledně obavy neporozumění designu konečným spotřebitelem. Design nikdy nemůže 100% zaručit velkou úspěšnost, koneční výsledek ovlivňuje stovka dalších faktorů. Přesto, vždy se snažíme pochopit situace, představy zákazníka, značku a její cíle. Rozumíme také tomu, že design musí, jednoduše, prodat Váš produkt.
Častokrát zákazníci si myslí, že práce designéra se spočívá v tom, že poslední sjednotí a připraví pro tištěni jejich představy.
Ale ve skutečnosti, kvalitní design je to především psychologie, znalost kanonů vizuální komunikace, intuitivní cit, a zkušenosti. Technologie jen závěrečná součást naší práci.
Brožuru jsme navrhovali s ohledem na tyto faktory, ale především na postavení značky THE PRESENT.
Chápu, že chcete prodat co nejvíc, a oslovit největší podíl zákazníků, proto výstupem našeho designu není design luxury segmentu, nevyužili jsme zde drahé materiály apod. Je to design středního premium segmentu, zároveň je velice ekonomický, což oslovuje úplně celou střední vrstvu spotřebitelů, plus čistota designu, zajímavé prvky a následně kvalitní materiál (papír), osloví také zákazníci kteří jsou na přelomu střední a vyšší vrstvy spotřebitelů.
Ohledně detailnější prezentace šperků, si myslím, že není to zde úplně vhodné, je to typickou součásti Mass Marketu.
Hlavně Vaší fotografii skvělé prezentují produkt, i zblízka. Ženy na foto svým způsobem dodávají krásu a elegance, což zvyšuje přitažlivost šperků. A celkově design ze začátku postaven na fotkách, celkový identita brožury a jednotnost designu založený také na tom. Upřímně, téměř ze začátku navrhovaní, byl jsem pro jednotlivé fotografii, a kolegyně, se kterou společně pracujeme na Vašem projektu, také.
Taktéž musíme pochopit našeho konečného zákazníka, a to není jenom žena, ale také muž. Vždyť šperky ruční výroby spadají do vzácného segmentu šperků, kde hlavním zákazníkem jsou muži, kteří kupují to jako dárek.
Proto jsme kladli důraz na zobrazení především ženy se šperkem, než samotného produktu. Aby brožura byla přitažlivá na první pohled i pro muži, a za následných pár vteřin prohlížení by působila zajímavé.
Troufám si tvrdit, že veškeré cíle a úkoly designu jsme splnili na 100%.
Ano, jsou řada jiných dobrých možností a jiných řešení, je to tak, ale to řešení které nabízíme my, není jenom se skládáním fotomateriálů, je to výsledek určitého dlouhodobého zamyšlení, aplikace zkušenosti, rešerše apod.
Každopádně, kdybyste chtěl, mohli bychom tuto spolupráce prodloužit, v rámce které mohli bychom se podílet na dalších projektech, jakožto celková identita apod. Radi bychom Vám poskytli konzultace ohledně celkového designu webu, vizitek, identity, nastínili bychom vizuální marketingovou strategii apod. (určitě doporučení a základní konzultace jsou zdarma, odměnu bychom řešili jen u realizace).
Doufám že jste přihlédnete k mým slovům, a doufám, že s naším designem jste budete stejně spokojeny, jako zákaznici s Vašim produktem. Věřím a vím, že naše práce pomůže Vám dosáhnout svých cílů, protože obdivujeme to, že máte doopravdy vzácný produkt, proto musíte mít trochu vzácný design, vzácný přístup, nejsme zde pro rozřeďovaní vína vodou
Děkuji Vám, s nejlepšími přáni a těším se na další spolupráce, Tým Vittori DESIGN v zastoupení DR