Návrh #55 v soutěži Logo SPRINT

Vložen
1.05.2018 6:33
Poslední aktualizace
10.05.2018 16:36
Získané hodnocení
80 %
Tento design se líbí 1 uživatelům

1. verze
vloženo: 1.05.2018 6:33 poslední aktualizace: 10.05.2018 16:36Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.

Komentáře
Komentáře již nelze přidávat.
-
nahlásit JingleFear
Dobrý den, logo pro sportovní velkoobchod by především mělo být profesionální.To znamená že by se mělo vyhnout grafickým klišé - v tomto případě symbolice pohybu,nenabízet obrazovou popisnost (např. příliš konkrétní či detailní postavičky sportovců),ale naopak použít tvarově zjednodušené symboly nebo originální typografii. Jednoduchost je klíčem k efektivnímu logu....Logo by mělo působit seriózně a kultivovaně (přehnaná tvořivost má často opačný účinek),ale přitom působit v oblasti aplikací a barev výrazně (v souladu se zaměřením a v kontextu sportovních značek).A samozřejmě by mělo být nezaměnitelné, původní a jedinečné.-----Jako nevhodnější pro vaši firmu se nabízí typografické logo s originálním, pro tento účel vytvořeným druhem moderního dynamického písma s dobrou čitelností - k výběru předkládám 2 návrhy. Oba představují moderní (minimalistický) přístup k logům - jednoduchý a čistý styl nestárne a logo je tak možnébeze změn používat řadu let...Varianty symbolických/figurativních log přidávám jako alternativu. Jan Flieger – Biograph