Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Návrh #1 v soutěži Návrh polepu firemních vozů

Nahráno designerem JingleFear zpět na soutěž
Vložen 6.09.2018 9:05
Poslední aktualizace 18.09.2018 13:02
Získané hodnocení dosud nehodnoceno

1. verze

vloženo: 6.09.2018 9:05 poslední aktualizace: 18.09.2018 13:02

Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.












Komentáře

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit JingleFear

    Dobrý den, máte pravdu, zrcadlová fólie je extrémně drahá - to jsem opravdu nečekal.Na druhou stranu na ni dávají 10 letou garanci (značková 3M) a omezení v použití myček je v podstatě stejné, jako u jiných druhů polepů (wap ano, kartáče ne). Přidal jsem tedy další tři návrhy: V prvním se jedná o využití reflexní (nebo zrcadlové) modré fólie v logu a textech + spoilerech, na bílé karoserii. Jde o nejlevnější řešení, ale jeho vizibilitu (vizuální efekt) nedokážu odhadnout. Logo je zde ale v maximální možné velikosti a v souladu s firemní identitou (to znamená žádný zásah do loga, a výhradně fiemní barvy). Čistá grafika odopvídající solidní firmě. Za mne OK. Ve druhém návrhu se jedná o využití fólie s duhovým (nebo také holografickým) efektem, kde je folie aplikovaná pouze v pruhu za zadními dveřmi a na hranách, kde je efekt nejviditelnější.Důraz je kladen na barvy (~ barevný tisk) a to netradičním a nápadným způsobem, ale stále v graficky decentním provedení. Ve třetím návrhu jde o částečný polep - buď s původní modrou zrcadovou ("chomovou")  fólií nebo s reflexní fólií, případně s jinou modrou (levnější) variantou. Jde o kompromis mezi cenou a nápadným designem, za kterým se každý ohlédne. Stále jde ale o řešení, které nijak "neprzní" firemní logo a ctí firemní barvy. To by mělo být u firemního vozu podmínkou. Jan Flieger

    18.09.2018 13:23
  • nahlásit Brother

    Dobrý den,  orientační kalkulace na celopolep v modrém materiálu je  přes 100.000 Kč a garantovana životnost je 1rok a omezení v používání automyček.Pozity materiál by měl určitě vydržet déle. Děkujeme VH

    13.09.2018 14:14
  • nahlásit JingleFear

    Dobrý den, ještě mě napadla decentnější inverzní varianta. To znamená bílý celopelep - a bílou myslím toto: https://youtu.be/BvBoRrBIuJw  ...nejlépe v čase 0:50—1:10 (saténově polomatná bílá, très bien!) nebo podobný perleťově bílý (s lehce barevnými odlesky). Plus logo atd. reflexní modrou. JF

    13.09.2018 11:08
  • nahlásit Brother

    Dobrý den, děkujeme za návrh. I když je úplně jiný, než co jsme čekali - milé překvapení a líbí se nám. VH

    11.09.2018 20:04
  • nahlásit JingleFear

    Dobrý den, možná to není to, co jste čekali, ale myslím, že takovýto polep bude nejen efektní, ale také efektivní. Základem je celopolep* (wrap) zrcadlovou chromově modrou fólií a nápisy v reflexní bílé fólii. Nejsem sice příznivcem takovýchto tuningových výstřelků na běžných autech, ale u firemních aut to je něco jiného. Můžete se spolehnout, že takové auto nepřehlédne nikdo. Ani ve dne, ani v noci (a že jsou v zimě dny krátké), ani za jízdy, ani na parkovišti, natož na chodníku v centru města. A nejen že bude viditelné, ale, a to je nejdůležitější, také bude účinně propagovat značku Brother. Nikoli barevnou či černobílou tiskárnu obecně - s jakoukoli značkou. Správně prezentované logo se sloganem se zapíše se do paměti. A to je cíl. Jak řekl nejden klasik designu: méně znamená více! • Informace jsem omezil na minimum, velké množství grafiky jen rozptyluje pozornost od loga. • Logo na boku je co největší - poze slogan jsem musel přesunout z kritické (protože většinou špinavé) zóny nahoru a do zorného pole.   Ve starší verzi loga Brother bylo umístěno nahoře, tak doufám že to nevadí... Písmo pro texty je výhradně firemní. • Použití fotografií produktů nedoporučuji - za nějakou dobu už nebudou aktuální. • Design je záměrně jednoduchý - bez ozdob, laciných efektů tak, aby souzněl s filosofíí této japonské značky.   Jednoduchost také klade minimální nároky na vkus - složitá grafika je na něm obvykle závislá.    V praxi platí, že co je jednoduché a srozumitelné, to se líbí každému. :) *) celopolep má mimo jiné i tu výhodu, že chrání lak. Až vůz doslouží můžete jej výhodněji prodat - částečný polep na autě vždy zanechá stopy. Odměna (na zdejší poměry opravdu velkorysá) naznačuje, že hodnotu dobrého designu znáte. Věřím, že by neměl být exhibicí kreativních schopností grafika, ale porozuměním tomu, jaká je jeho skutečná funkce.Přeji šťastnou ruku při výběru... Jan Flieger – Biograph

    6.09.2018 9:49
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.
Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.