Návrh #58 v soutěži Logo pro Drogerii www.ZUZI.cz
1. verze
vloženo: 9.10.2018 7:23 poslední aktualizace: 31.10.2018 5:21Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.
Komentáře
-
nahlásit Venturi
-
nahlásit Grafikom
Dobrý den, doplnili jsme 2 varianty loga s odlišným pojetím úsměvu (písmene U) a novou kombinací barev. Přejeme šťastný výběr ideálního logotypu. GRAFIKOM
19.10.2018 17:03 -
nahlásit Venturi
Děkuji za barevné kombinace, jen se ještě zeptám, nechtěl bych jste si trochu pokrat s tím pismenem U , nějaké jinší varinaty, nemusí nich byt hned pět ale třeba dvě takove lip pojaté (s tou tečkou, at má usměv), at už lehce užsí nebo celkově at to trochu lip zapadá, ale né zas at je to německo prehlaskované u :-) Předem děkuji
16.10.2018 16:48 -
nahlásit Venturi
Dobrý den, prosím mohl by jste zkusit v rychlosti vytvořit ještě jiné barevné kombinaci (přece jen zrovna táhle co jsem se ptal se moc lidem nelibi a připomina CZC, vubec nemusí byt tak unisex, ono přes 80% zakazniku jsou ženy- Jen tedy klasické cmyk barvy, neni potřeba nějak specialni barva. Nejlip více verzy a světlější barvy.
- Napadají mě: - svetle zelená/modrá s něcím - Fialová s něčím - váš kolega grafik dobře vychytal barvyz https://topdesigner.cz/contest/view-design/96778.html tedy pantone 306 a 233.
- co vás napadné za kombinaci (ale jedná se o drogerku/kosmetika tak že spíše jemnější barvy co se hodí k tomu)
Jinak prosim mohl by jste jeste verzy kde ".cz" bude trochu menší popřípadě "U" né tak do široka
Předem děkuji14.10.2018 7:15 -
nahlásit Grafikom
Dobrý den, děkujeme za komentář, abychom předešli záměně s přehlasovaným "u" či případným existujícím využitím 2 teček + u, nahradili jsme písmeno "U" regulérním smajlíkem - živým, výrazným, s větším spiritem a větší návazností na slogan. Bylo by skvělé mít logo jednoduše animované, kdy by během nákupu/návštěvy webu tu a tam mrklo :) Tohle nejde přehlédnout - :) Stejnou "stopu" lze zanechat také na animovaných banerech nebo video reklamě. Je to drobnost, ale mohl by to být snadný a přitom efektivní krok pro vybudování značky, kterou si člověk zapamatuje. Barvy - zde nemáme alternativu, nejsou to barvy odnikud převzaté, jsou to základní CMYK odstíny, což je výhodou, neboť barvy budou v onlinu i v printu totožné, existují také v RAL/Pantone. Identita tak bude vždy jednotná. Unisex byl myšlen jinak - barvy jsou nepoměrnou kombinací grepově růžové a tlumené fialové (mužský & ženský element), tuto dvojkombinaci lze užít i v praxi, kdy pohodlně rozdělíte třeba dámský/pánský sortiment... Působí vyváženě, dospěle a dávají logu profesionální tvář. Pastelové barvy se neokoukají, nezestárnou. Mít logo konstruováno jako ZUZI.CZ nám připadne super, narozdíl od ZUZI.cz. Navíc - "Zuzi cé zet (ZUZI.CZ)" krásně zní :)
9.10.2018 7:45
Dobrý den, vzhledem k tomu že se mi váš styl libi a i slogan, tak jen chci upozornit, jestli by jste se nechtěl zučastnit dalšího loga a to SOFIE, a nejlip přesně v tomhle stylu : Tedy: SOFIE.cz Drogerie s usměvem a nějak udělat právě usměvavou sofii :-) https://topdesigner.cz/contest/view-contest/Logo-pro-Drogerii-SOFIEcz-13881.html