Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Web FFR

Zadáno uživatelem Giorgio v kategorii Webové stránky
Rychlý popis soutěže

Potřebuji vytvořit webové stránky pro společnost Factory Five s.r.o., která se zabývá výrobou a homologací individuálních sportovních automobilů. Základem jsou kity mateřské společnosti v Americe, jejíž stránky jsou http://www.factoryfive.com/" shape="rect">http://www.factoryfive.com/. Naší hlavní činností je montáž těchto vozidel do finálního stavu a zajištění homologace. Stránky by měli obsahovat základní informace o vozidlech včetně ceníků (možnosti výbavy), poskytované služby, news případně videa a obrázky z akcí.

  • Garantováno
Stav soutěže:
ukončená
Do konce soutěže zbývá:
---
Kategorie soutěže:
Webové stránky
Spuštěna:
26.07.2012
Již nelze vkládat návrhy
Výhry
1. místo6 000 Kč
2. místo2 000 Kč
3. místo1 000 Kč
nahraných designů
27
Aktivních:10
Vyřazené zadavatelem:0
Smazané designérem17
Vyřazené adminem:0
Popis
Veškeré informace jsou na stránkách mateřské společnosti http://www.factoryfive.com/. Důležitou informací je, že s výhercem bude navázána spolupráce na dalších 5ti jednodušších projektech. Požaduji nejen vytvoření, ale také zajištění dalšího servisu stránek.
Název společnosti
Factory Five s.r.o.
Obor podnikání
Výroba motorových vozidel
Cílová skupina
Zákazníci, kteří si chtějí pořídit individuální auto.
Jaká je Vaše představa o ideálním návrhu?
Živé, chytlavé, zajímavé, ale přehledné a profesionální.
Jaké návrhy byste neradi dostali?
Amatérské a bez nápadu.
Odkazy na řešení, která se vám líbí
Odkazy na řešení, která se vám nelíbí
plazi.webgarden.cz
Preferujete nějaké konkrétní barvy?
Ne konkrétně, ale žádné extrémně výstřední.
Přílohy

[27.07.2012 07:54:21]

001_obr_F5.bmp

řadit dle: hodnocení / data nahrání
Hodnocení: 100/100 nahlásit
1. místo
#10
11
profen
#10
Hodnocení: 100/100 nahlásit
2. místo
#22
0
traviscom
#22
Hodnocení: 100/100 nahlásit
3. místo
#25
4
Gressak
#25
Hodnocení: žádné nahlásit
#24
0
petakasik
#24
Hodnocení: 100/100 nahlásit
#20
0
Kuzmic
#20
Hodnocení: žádné nahlásit
#11
19
Hodnocení: žádné nahlásit
#8
5
MrrDonn
#8
Hodnocení: žádné nahlásit
#7
1
MrrDonn
#7
Hodnocení: 80/100 nahlásit
#2
11
MrrDonn
#2
Hodnocení: 60/100 nahlásit
#1
6
srami8
#1

zobrazit skryté designy (17)
Hodnocení: žádné nahlásit
1
MajkldoTt
#27
Hodnocení: žádné nahlásit
1
fokky
#26
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
traviscom
#21
Hodnocení: žádné nahlásit
0
AARONN
#19
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Kuzmic
#18
Hodnocení: žádné nahlásit
20
AARONN
#17
Hodnocení: žádné nahlásit
5
Jeepers
#16
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Jeepers
#15
Hodnocení: žádné nahlásit
11
fokky
#14
Hodnocení: žádné nahlásit
3
fokky
#13
Hodnocení: žádné nahlásit
2
Jeepers
#12
Hodnocení: žádné nahlásit
1
fokky
#9
Hodnocení: žádné nahlásit
1
SilverG
#6
Hodnocení: žádné nahlásit
11
SilverG
#5
Hodnocení: 80/100 nahlásit
4
fokky
#4

Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.

Diskuze

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit fokky

    profen > Jak se ale chceš bavit na filozofické úrovni, když tvůj design žádné úrovně nedosahuje, tam jsou chyby úplně na začátku. V tomto případě je nesmysl bavit se o nějaké filozofii. Kdyby jsi věděl, kolik zpáv mi poptávající zde z td.cz přeposlal, jak mu lidé psali emaily, že si vybral špatně a že mu udělají za mnohem menší sumu kvalitnější design, dokážeš si představit, že mě to určitě nepotěšilo. Pokud si z kritiky nedokážeš nic odnést, je někde chyba. Pokud ale kritizuje někdo, kdo nemá úroveň a jeho tvorba je žalostná, taková kritika je naprosto k ničemu.

    8.08.2012 9:54
  • nahlásit MartinMussil

    Jen pár slov: UX - user experience Strejda google Vám pomůže.  http://vimeo.com/26127731

    8.08.2012 8:52
  • nahlásit profen

    Asi bych se měl taky vyjádřit, i když vše podstatné tu už asi proběhlo. Stále mě udivuje jak si někteří jedinci (téměř u každé soutěže, kde nevyhrají) berou patent na rozum a jediné možné správné řešení. Z pohledu vítěze bohužel nemůžu být dost dobře objektivní, ale pokusím se. Užitá grafika je obecně tak specifický obor, kde hraje rozhodující vliv opravdu vkus a názor každého jedince a především zákazníka. Na jaké úrovni ho má už je věc čistě subjektivní. Jak finální grafika dopadne je věc konsensu. Myslím, že něco jako dobrý a špatný vkus je jen otázkou konvence, nikoliv daná a priori. Stačí si přečíst pár postmoderních filosofů a teoretiků umění. U komerčního webdesignu opravdu nejde moc o to, co chce grafik, nemělo by být ani tak moc důležité hledisko zadavatele, ale především obecnější mínění uživatelů webu, kteří ho bodou využívat. Pokud byl průzkum proveden, tak můj návrh je skutečně ten, který měl vyhrát. Jiná věc je, jak by dopadl, kdyby ho měli hodnotit jen "renomovaní" grafici, co vědí jak se to má přesně dělat, ale o tomhle tenhle server předpokládám není.  Jde o to, jak se grafik trefí do zadání a  do vkusu zadavatele a jeho zákazníků. U loga je to vůbec vabank a u webdesignu v podstatě také, pokud člověk nezná naprosto přesné specifikace, které ale jsou dané málokdy. Chápu, že s ním je víc práce, než s logema,  tak to zamrzí, když to vyjde v niveč. Ale ani pak nevidím důvod k urážení vítězného návrhu. V téhle konkurenci (většinou hodně kvalitní) jde tedy spíš o štětstí. Neexistuje žádný návod jak by měl web (potažmo návrh) přesně vypadat. Kdo to tvrdí, tak fabuluje jako známý manipulátor Brouk Pytlík. Samozřejmě  jsou tu současné trendy, které je dobré sledovat, ale ty se mění každou chvíli, proto je dost těžké udělat nadčasový design. Koneckonců můj návrh už z podstaty prodávaných produktů měl být retro, tak trochu záměrně...a taky jsem pochopil asi jako první, že má být na černém pozadí a měl by připomínat mateřský web. Někdy se stáčí držet zadání a vypíchnout pár atributů z oboru, který se má propagovat...howk

    8.08.2012 8:38
  • nahlásit MartinMussil

    JAKÁ JE VAŠE PŘEDSTAVA O IDEÁLNÍM NÁVRHU?Živé, chytlavé, zajímavé, ale přehledné a profesionální.JAKÉ NÁVRHY BYSTE NERADI DOSTALI?Amatérské a bez nápadu.Další komentář snad není třeba.

    8.08.2012 8:03
  • nahlásit admin

    MartinMussil: S nikým nesympatizuji, akorát jsem se Vám snažil vysvětlit na praktickém případě, jaké dopady mohou mít "dobře míněné rady"... Vaše názory respektuji. Ale obávám se, že pláčete na špatném hrobě. Dokud bude mít konečné slovo zadavatel/zákazník, tak budou trendy záležitostí spíše teoretickou, nebo se budou týkat firem, které tyto trendy aktivně sledují, resp. těch, které si to mohou dovolit - což nejde u běžného zadavatele očekávat. Budeme se snažit zadavatelům poskytnout rady ze strany nějakého odborníka. Už na této možnosti pracujeme, ale okamžitě to být nemůže... Jen se obávám, že pokud se zadavatel pro něco rozhodne, tak s tím ani odborník nic nenadělá. A to ani nemluvím o skutečnosti, že ani designéři názor "odborníka" respektovat nemusí a budeme tam, kde jsme byli. Takže s Vámi mohu souhlasit, že prostě nevkus existuje, to víme všichni. Ale to není přeci problém našeho portálu. Je to záležitost obecná, se kterou se stejně budete setkávat každý den. U grafické soutěže je samozřejmě dopad případného „špatného“ vkusu zadavatele trošku intenzivnější, jelikož se mu nemůže grafik tolik individuálně věnovat a pokusit se prosadit svůj návrh. Proto grafická soutěž vyžaduje jiný přístup. Designér musí trochu ustoupit ze svých představ o návrhu a musí více vnímat potřeby zákazníka. Někomu to může dělat problém. Pokud se k tomu přidá zklamání z prohry, tak chápu negativní emoce.

    7.08.2012 21:29
  • nahlásit fokky

    Poslední projekt a asi se s Vámi též rozloučím :)

    7.08.2012 20:57
  • nahlásit MartinMussil

    Já už to určitě řešit řešit nebudu. Jen bych chtěl rád podotknout věc která už tady někde byla zmíněna. "Dobří designéři odcházejí, a přichází ti horší" né-li začátečníci. Pokud má být toto cílem projektu o čemž pochybuji tak se tu děje vážně něco špatně a já nechci být součástí taškařice u každého projektu. Možná je to škoda, možná ne. Mým odchodem se určitě mnoha lidem uleví. Přiznávám, že občas jsem trochu tvrdší na své spoluhráče, ale no a co? Za svou kariéru jsem se naučil jednu věc. A tou je, nic nikomu jen tak nedarovat. Každý si musí vytrpět v tomto oboru tvrdou kritiku. Potíží je, že tvrdá kritika je brána jako bezduché rýpání a po přečtení samotné kritiky na ní ten kdo jí dostal ihned zapomene. A to je největší chyba, které se začínající designér může dopustit. Stejně tak zapomenou designéři na tento komentář. Mě neštve zas tak to, že já nezvítězil, nebo že jsem se neumístil. Štve mě především to co vyhrálo. Kdyby to mělo alespoň úroveň, styl a předpoklady vypsány v zadání tak neřeknu ani slovo. Ale pokud mají vítězit designy začátečníků tak OK. Vidím alespoň, že tu není pro mě místo. Protože já pochybuji, že sám zadavatel ukázal svým známým všechny designy. Tento průzkum proběhl asi tak, jako většina průzkumů zde v ČR. A to tak, že zadavatel si sám vybral několik svých designů. Zadavatel evidentně nemá vkus, což se stát pochopitelně může. Slovo "vkus" je dost pomíjivé a každý ho bere jinak. Potíž je že slovo "vkus" má určitá měřítka která nejsou respektována. A z toho důvodu, když někomu řeknete že je výběr nevkusný se Vám pochopitelně vrátí odpověď, že je to věc názoru, nebo právě vkusu. Což je dost úsměvné. Mnozí nechápou význam slova vkus a tak k němu přistupují dost individuálně. Vkus má několik kritérií za které se dají uznat určité věci za vkusné a nevkusné, jsou to především trendy, evoluce, technické odvětví, svou roli hraje i čas a doba. Pokud bych měl toto súžit na náš obor, tak se pochopitelně dělali weby jinak před 5 lety, jinak před 2 lety a jinak před 1 rokem. A o tom právě mluvím. Zvítězili návrhy které neodpovídají jak dnešním trendům tak ani z evolučního hlediska jsou pro uživatele nepřínosné. Jak budou při současné konkurenci vypadat za 2 roky? Odpověď je nijak. Stejně tak jako vypadají již teď. Sám osobně jsem se na vítěze netipoval, tipoval jsem maximálně 3. místo. Né vždy se pochopitelně povede vše. A to že mi to vrátili? Mhmm to je akorát velký důkaz slabosti obrany a jednání. Na to opravdu nemám co říct a to že s tím vy pane admine nějakým způsobem sympatizujete, Vám pochopitelně také brát nebudu a ani nemůžu. Jen je možná náhoda, že jsem udělal tmavý design a náhle se začali objevovat další a další. Alespoň k něčemu to bylo. Nevím jestli tu snad někdo pochopil co tu píši, nebo jestli to někdo chce pochopit. To je mi už jedno. Rád jsem to napsal a myslete si o mě co chcete. Někdo si to vezme k srdci a někdo to označí jako rýpaní a hned na to zapomene. Pochopitelně, svoboda volby a výběru...  Já se tímto oficiálně loučím a přeji kolegům hodně zdaru, pevných nervů a štěstí protože to budete potřebovat. Mau gosto regras do mundo!

    7.08.2012 19:57
  • nahlásit admin

    japonecaznakonec: Přesně nad tím teď přemýšlím a asi to tak uděláme...:)

    7.08.2012 8:40
  • nahlásit admin

    Za sebe mohu ještě říct, že vím, že zadavatel výběr vítězů řešil velmi intenzivně dva dny. Nebyl to žádný nerozvážný výběr. Sám jsem mu poradil, aby oslovil co nejvíce svých známých (jako zástupce cílové skupiny) a požádal je o názor - což skutečně udělal. Předpokládám, že to bude hodně lidí z oboru. Ale ne z grafického, ale motoristického, což může být klíčovější... Ale pokud se 90% z nich na tom shodlo a z nějakého důvodu na nich tento design zanechával pozitivní dojem, tak by to byl nesmysl, kdyby se zadavatel tímto neřídil. Vítězný designér to prostě trefil stejně tak, jak by se to mohlo povést komukoliv jinému. Nebylo by to moc racionální jít proti tak jednoznačnému názoru. Mým osobním favoritem byl návrh, který je nyní na druhém místě. A ještě bych chtěl reagovat na fokkyho a MartinMussil, jelikož třeba já osobně bych si vaše návrhy také nevybral a třeba vás bude zajímat nezávislý názor proč – a je samozřejmě subjektivní jako názor každého člověka, takže to berte s rezervou.Fokky: Tvůj návrh je moc světlý a k tomuto oboru se mi tmavší barva hodí více a sám zadavatel to pak zmínil. Nelíbí se mi tam to prázdné místo dole, takže to pak může působit nedodělaně.MartinMussil: Vy zase můžete poděkovat svým kolegům. Mě by jako zadavatele odradila ta diskuze ohledně podkladového obrázku. Takto působí totiž ve finále i ty "dobře míněné rady", které ostatním designérům rozdáváte velmi často. Zde Vám to vyloženě vrátili. Navíc se mi u Vašeho designu v plném rozlišení zdají ty nadpisy až moc velké a tahá to za oči a moc mě to nevybízí k dalšímu prohlížení (možná to dělají i ty tečky).Každopádně uznávám, že výběr mohl opět trochu jiný. Ale v žádném případě jej nepovažuji za fail. Ale měl bych si asi zvykat, tohle zde je skoro po každé soutěži.

    7.08.2012 8:39
  • nahlásit japonecaznakonec

    Docela zábavné sledovat nadutá ega místních "designérů". :-)  To admin: Zvážil bych uzamknutí komentářů u jednotlivých návrhů jen pro zadavatele a designéra konkrétního návrhu.

    7.08.2012 8:22
  • nahlásit fokky

    Takové známé bych chtěl asi taky. Pozadí je věc pár vteřin, kdy se design přebarví do tmavé varianty, ale vybrat takovéto zvěrstvo,Myslel jsem, že požadujete moderní styl. Todle je návrat k začátkům let ve webdesignu.

    7.08.2012 6:31
  • nahlásit Giorgio

    Dobrý den, ještě jdnou děkuji všem za návrhy. Vyhrát může pouze jeden, taková je realita, ale každý z Vás by si zasloužl cenu! Bohužel to nelze a rozhodnovní bylo velmi složité. Nakonec jsem oslovil své známé, kteří se shodi (a pozor asi 90% z nich), kdo je vítěz. Bohužel jedna věc je profesionální názor designéra a druhá je názor a vkus veřejnosti.

    7.08.2012 6:28
  • nahlásit Jeepers

    admin: Vaše prohlášení zcela chápu. Také jsem se řídil tím, co zadavatel prohlásil a to, že tmavší návrhy budou mít větší šanci. Sám jsem nejprve vytvořil tmavší návrh a až poté světlý. Ale jen mě zajímá jedna otázka.... Proč musel zrovna vyhrát ten nejhorší tmavý návrh? Chápu, že zadavatel má právo svého výběru, ale pak je zcela nelogické psát něco o profesionalitě, nápadu... ba co hůř - zálibu ve webech jako Nissan.cz či Audi.cz. Dle mého je to fail jak fík se vší úctou k vítězi. Ovšem prohru přijímám.

    6.08.2012 22:51
  • nahlásit admin

    O co vám zase všem jde? Když jsem soutěž sledoval, tak někde zadavatel zmínil, že se mu líbí tmavší návrhy. Nevím, u kterého designu to přesně bylo... Ale hned jsem si říkal, že mají největší šanci ty s černým pozadím a osobně jsem je považoval za favority... Kdybych byl designér, tak se hned tímto směrem vydám. Opět ale nevidím konstruktivní kritiku, ale jen deprivaci z prohry... Zadavatel si vybral to, co se mu nejvíce líbilo. Vítězný designér odhadl jeho potřeby a vyhrál. Tak mu to přejte. S nakódováním to nemá nic společného. Zadavateli jsme nakódování nabídli my od našeho programátora hned na začátku a tento požadavek přestal řešit. Pořád chcete, abychom komunitu uzavírali pro profi designéry... Ale to asi půjde těžko, když neumíte profesionálně přijmout prohru a pochopit, že je to součást soutěže! Vítěz může být jen jeden... Zklamání chápu, ale nelze se mu vyhnout.

    6.08.2012 21:33
  • nahlásit Damianstolar

    To si robte kozy...to sa nedá ani porovnávať s druhým a tretím návrhom..oveľa kvalitnejšie sú tie nevýherne..

    6.08.2012 20:58
  • nahlásit acnew

    Mě už to nepřekvapuje. :)

    6.08.2012 20:43
  • nahlásit fokky

    Překvapivě vyhrál nejhorší vložený návrh, gratuluji vítězi a především poptávajícímu, to jsem orpavdu nečekal.

    6.08.2012 20:19
  • nahlásit fokky

    časem, chlapče :D

    5.08.2012 15:24
  • nahlásit MartinMussil

    Fokky:  Asi mi něco uniklo, protože tvůj komentář nechápu ať dělám co dělám :)

    5.08.2012 15:01
  • nahlásit fokky

    MM > Grafik, ten tvrdej chleba má :D

    5.08.2012 14:46
  • nahlásit MajkldoTt

    :)

    5.08.2012 14:32
  • nahlásit MartinMussil

    No abych řekl pravdu, já si užil divočiny celkem dost :))))

    5.08.2012 14:32
  • nahlásit admin

    I já musím poděkovat designérům. Většina návrhů je opravdu velmi zdařilých a u webdesignu se nám tady neobjevují takové divočiny, které se občas objeví u soutěží na logo...:) Pěkná práce!

    5.08.2012 13:55
  • nahlásit Giorgio

    Dobrý den, děkuji za návrhy, dnes nemám bohužel čas, zítra to rozseknu.

    4.08.2012 14:15
  • nahlásit 2Nine

    Tak to pardon, ja myslel, že v té komunikaci šlo o zjišťování detailů co se týče soutěže (detaily ohledně obsahu webu apod.). Každopádně berte ty moje připomínky ohledně mailů v diskuzi jen jako konstruktivně-kritickou připomínku ;)Ono by šlo klidně uložit si regulární výrazy do pole a příspěvek zkontrolovat cyklicky i na více možných tvarů e-mailové adresy, ono jich ZAS AŽ TAK moc nebude :) Osobně jsem snad neviděl používat lidi jiné tvary než "neco@necojineho.cz" a "neco[at]necojineho.cz", myslím, že pokud se to člověk nebude snažit vyloženě obejít, ani ho jiný tvar nenapadne. Samozřejmě je pravda, že na to nelze spoléhat úplně.. :)

    3.08.2012 4:38
  • nahlásit MrrDonn

    No vidím, že se to tu opět rozebírá. Email jsem chtěl z toho důvodu, že jsem se chtěl zeptat na určité parametry vozidel a případně se stát jejich zákazníkem. O soutěži, nebo detailech k designu v emailech nepadlo jediné slovo, to mi potvrdí i Giorgio.  Ale na druhou stranu chápu, že se najdou tací, kteří chtějí soutěž, nebo její výsledky ovlivnit i jinudy, takže s případnou úpravou komentářů jedině souhlasím :) A pravda, email jsem si mohl dohledat někde na internetu, pokud se dá najít, ale přišlo mi i lepší o něj poprosit zde.

    2.08.2012 21:56
  • nahlásit admin

    Vidíte, máte pravdu, přepošlu to programátorovi a něco s tím uděláme... Ale lidská vynalézavost v případě potřeby nezná hranic. Když někdo napíše neco(zavinac)druheneco.cz, tak máme po scriptu...:) A takových variant jsou tisíce...:)

    2.08.2012 21:28
  • nahlásit acnew

    2nine to by určitě šlo. já mam ve scriptu na emailovej formulář funkci, která zkontroluje tvar adresy

    2.08.2012 16:07
  • nahlásit 2Nine

    A proč to nezařídit programově? Není nic složitého naprogramovat funkci, která za pomocí regulárního výrazu před uložením do databáze zkontroluje text příspěvku na případné e-mailové adresy (a pokud nějaké najde, může je rovnou nahradit textem "[e-mail odstraněn z důvodu porušení pravidel portálu]"). To by šlo, ne? :)

    2.08.2012 14:21
  • nahlásit admin

    2Nine: Proto jsme i zrušili možnost soukromých zpráv. A nakonec tento kontakt odstranili. U jedné z dalších soutěží se konktakt opět objevil, ten jsme mazali okamžitě. Bohužel tam je vždy nějaké období, kdy kontakt může někdo vidět. Ale nemůžeme si dovolit z hlediska pružnosti systému zavést schvalování komentářů, jelikož bychom to nestíhali. Ale naprosto souhlasím, že se tyto věci musí řešit zde. Jinak by měl každý designér jiné podmínky... U některých zadavatelů ale tomu stejně nelze zabránit, jelikož je na ně kontakt dohledatelný. Ale 99% zadavatelů má zájem na tom, aby soutěž probíhala tak, jak má...

    2.08.2012 11:54
  • nahlásit 2Nine

    Osobně myslím, že takové věci by se měly řešit ZDE, případně doplněním zadání. Veřejná soutěž, kde si účastnící zjišťují doplňující informace k zadání takhle bokem, mi příjde poněkud...úsměvná .)

    2.08.2012 11:12
  • nahlásit MrrDonn

    "Giorgio Dobrý den, omlouvám se za porušení pravidel, rozhod..." Toto musím jen potvrdit :)

    31.07.2012 14:36
  • nahlásit Giorgio

    Dobrý den, omlouvám se za porušení pravidel, rozhodně nebylo cilem ovlivňovat či jakoliv narušit tuto soutěž. Přes mail jsem pouze odpověďel na několik dotazů, které se týkaly spíše parametrů vozidel, než k samotné soutěži.

    31.07.2012 11:07
  • nahlásit admin

    Rachmaninov: V tomto ohledu to zas tak velký prohřešek není a lze to výjimečně tolerovat. Nepřijatelné by to bylo, kdyby to bylo s cílem nějak ovlivňovat designéry, což se v tomto případě dít určitě nebude a byla to odpověď na konkrétní dotaz. Také je zřejmé, že na většinu zadavatelů lze snadno dohledat kontakt všude po internetu. Spíš není vhodné, aby ve veřejné soutěži na sebe zveřejňovali kontakt designéři...

    30.07.2012 18:41
  • nahlásit Rachmaninov

    Omlouvám se. Asi jsem to špatně pochopil. Nevěděl jsem, jak vážné porušeni pravidel to je.

    30.07.2012 13:07
  • nahlásit admin

    Rachmaninov: O jakém rušení soutěže to mluvíte?:) Zadavateli za zveřejnění emailové adresy uděluji "pokárání"... Ale zároveň píšu, že když už komentář smažu, tak to nic nepřinese, jelikož už jej každý viděl. Soutěž se samozřejmě neruší. Je to soutěž garantovaná a vítězové musí být vybráni! Nic jako zrušení a ani není možné (jen v případě, že by zadavatel dostal méně než 5 návrhů).

    30.07.2012 12:45
  • nahlásit Rachmaninov

    Máme tomu rozumět, že se soutěž ruší?

    30.07.2012 12:23
  • nahlásit admin

    Giorgio: Dobrý den, zveřejnění emailové adresy skutečně porušení pravidel je...:) Ale jelikož jsem byl mimo internet a na cestě z Itálie do ČR, tak to zde zůstalo přes dva dny. To znamená, že už to zde můžu nechat, jelikož adresu viděl každý...:)

    30.07.2012 8:57
  • nahlásit admin

    Email jsme nakonec po poradě s kolegy smazali, jelikož pravidla jsou od toho, aby se dodržovala a asi by nebylo optimální dělat nějaké výjimky. Děkuji za pochopení.

    31.07.2012 21:28
  • nahlásit Giorgio

    Některá auta jsou skutečně retro z 60tých let, ale jde o moderní techniku a jízdní parametry taktéž odpovídají moderním sportovním vozům. Takže motivy z 50tých let nebudou přesně vyjadřovat charakter vozů. Navíc obrázky z 50tých let jsou většinou mdlé, já čekám spíše živé a moderní barvy. Nicméně pokud bude vše zpracováno moderně, s okruhem nemám problém. Nevím zda-li neporuším nějaké pravidlo tohoto serveru, nicméně můj e-mail je :: email byl odstraněn administrátorem ::

    28.07.2012 17:12
  • nahlásit MrrDonn

    Nebránil byste se designu, který by napodoboval něco jako styl 50. let a závodní okruh? Případně mohl byste sem prosím napsal Vaši emailovou adresu? Rád bych se zeptal na něco k autům.

    28.07.2012 13:54
  • nahlásit fokky

    Konečně se někam dostáváme, dobrá práce. Pokud ale budete kontrolovat návrhy včas, myslím, že dojdeme dobrého výsledku.

    27.07.2012 20:34
  • nahlásit Giorgio

    To Fokky: OK, pokusím se odpovědět. 1) Co se týče významu už jsem odpověděl v předchozích odpovědích. Prezentace společnosti a jeden z hlavních prodejních kanálů. Možnost zjistit detailní informace, ceny a systém jak vše funguje. 2) O struktuře webu nemám příliš konkrétní představu, ale opět jsem něco málo naznačil níže. Nemám rád konvenční textové menu s nesmyslným množstvím položek. Spíše preferuji obrázky, které jsou barevné, pohyblivé, názorné a navádějící. Ale zpět ke struktuře ... na titulní stránce by měla být nějaká abstraktní animace případně obrázek vycházející z křivek vozidel doplněn o sekci "news", zároveň menu s odkazy na jednotlivé modely aut. Víc to asi specifikovat neumím. 3) Dohadování, spíše dolaďování a upřesňování nastane až nad konkrétním návrhem. Budu se snažit ke každému návrhu, který bude pro mě zajímavý vyzvednout pozitiva a specifikovat co konkrétně se mi nelíbí.  

    27.07.2012 20:31
  • nahlásit fokky

    Jde mi hlavně o to, aby byla jasná struktura webu. K čemu vlastně web je, jaký je jeho význam. Na co bych se měl zaměřit.To jestli se budem dohadovat, že jahoda na obrázku je málo jahodová a ta čokoláda je až moc čokoládová, že by to chtělo spíše něco jako karamel, to už je věc druhá, jestli se chápeme. ;)V takovémto případě bych rozhodně doporučil oslovit jednotlivce či studio a prodiskutovat záměr a společně dojít nějakému ucelenému náhledu.No za sebe můžu říct, že svůj návrh a pohled na věc do soutěže brzy vložím.

    27.07.2012 19:59
  • nahlásit Giorgio

    To 2Nine: Uvidíme, po soutěži se můžeme domluvit ... každopádně díky ! To fokky: Obecně máte asi pravdu, ale pokud bych uměl projekt zadat do detailu, nepotřebuju designéra. Navíc designér je kreativec a svázat ho konkrétní představou nemusí být ku prospěchu věci. Z očí do očí bychom si o tom asi chvilku povídali a pak by byla určitá představa na které můžete stavět. Proto vítám tuto diskuzi a domnívám se že je velmi účelná. Ptejte se prosím na konkrétní věci, budu se snažit maximálně vyhovět. Vždyť je to v mém zájmu :-)

    27.07.2012 18:59
  • nahlásit Giorgio

    Zdravím všechny Jen doplním slíbené weby, které mi přijdou zdařilé: http://www.astonmartin-praha.cz/ http://www.dream-cars.cz/ http://www.revilohifi.cz/ http://www.flameshop.cz/      

    27.07.2012 18:52
  • nahlásit 2Nine

    Tak az soutez skonci, ja Vam to klidne nakoduju, at uz vyhraje kdokoliv :)))

    27.07.2012 16:54
  • nahlásit fokky

    Nechat webdesignerovy volnou ruku je snad největší omyl a fáma, která kdy obletěla svět. To je něco podobného jako když si lidi myslí, že na internetu se peníze vydělají samy.

    27.07.2012 14:51
  • nahlásit MartinMussil

    Pokud ti upozornění na problém, přijde jako problém... Tak proti gustu žádný dišputát. 

    27.07.2012 13:02
  • nahlásit FOGGI

    ano ja jsem se omluvila je to jen proto protoze na tebe jiz mam urcitou averzi, na kazdem projektu mas nejaky problem tak sem si vybrala zrovna ten špatny kde si nic neprovedl 

    27.07.2012 12:15
  • nahlásit MartinMussil

    FOGGI: Co to má znamenat? Normálně jsem zde zadavateli napsal jisté info jak by to mělo lépe vypadat z pohledu zadání, aby došlo ke spokojenosti jak na straně designérů tak na straně zadavatele a na základě toho se má nějak zachovat. A zachoval se na výbornou. Má tendenci řešit úskalí zadání a doplňovat to. To je přesně to za jakým účelem jsem ten komentář zde napsal. Pokud je tento prostor určen k dotazům zadavateli tak jsem snad nic neporušil. Pokud máš tendenci rýpat klackem do hlíny tak prosim, ale sem to nepatří. Napiš mi to do e-mailu. 

    27.07.2012 11:31
  • nahlásit FOGGI

    omlouvam se :) 

    27.07.2012 10:56
  • nahlásit zadavatel

    FOGGI: Nerozvíjejte zde nějaké vzájemné napadání (mezi designéry), prosím. Nebo se to tu opět zvrhne v sérii vzájemných urážek. Děkuji

    27.07.2012 10:46
  • nahlásit FOGGI

    martinmusil: jestli mas nejakej problem mistře tak to nedělej uprimne uz mam tvych problemu az az 

    27.07.2012 10:20
  • nahlásit FOGGI

    a jinak když s daty z této soutěžě vyrazíte kam koliv do reklamky tak vam z toho udělají stránky samozrejme si rikate ze ste mohl jit rovnou tam ale narovinu vám řikám že by vás to přišlo dráž takhle ušetříte alespon na designu

    27.07.2012 10:15
  • nahlásit FOGGI

    musím je stahovat pouze z teto stranky ja tam dam jen nejaka takova auta a pak se to nahradí souhlas?

    27.07.2012 10:12
  • nahlásit Giorgio

    To Foggi: Máte pravdu nejde to stáhnout. Nicméně v tuto chvíli neumím pomoci. Případně lze využít fotky z internetu a následně dořešit autorská práva. Ještě doplním zdroj pro informace případně fotky http://www.hamminkperformance.nl/  

    27.07.2012 10:04
  • nahlásit Giorgio

    To MartinMusil: Chápu Váši reakci. Opravdu mě berte jako laika co se týče designu. Každý dělá a rozumí něčemu jinému. Tak zkusím polopaticky: Toto je designerská soutěž na podobu webu - toť vše. Logické je, že ji nedělám proto, abych utratil peníze a nejlepší návrh si vylepil na zeď, ale že budu chtít vítězný designerský návrh přetavit do reálné webové prezentace (možná nevhodně formulováno). Co se týče zadání na designerskou soutěž, skutečně jsem nikdy žádné nevidel. Pokud bych se v branži pohyboval, nepotřeboval bych pomoct. Každopádně já skutečně nemám konkrétní představu, pouze jsem uvedl v zadání weby, které se mi líbí. Zkusím případně ještě doplnit další. Pokud máte konkrétní požadavek, napište (příklad chci logo), budu se snažit vyhovět.

    27.07.2012 9:57
  • nahlásit FOGGI

    jeste jeden dotaz ??? to tam chcete mit obrazky jako ikony ja že jinak nahled velkeho obr. v galerii stahnout nejde alespon ne me vam ano ??

    27.07.2012 9:46
  • nahlásit FOGGI

    GIORGIO:já mockrát děkuju

    27.07.2012 8:54
  • nahlásit admin

    MartinMussil: Požadavek na programování prostě a jednoduše nemůže být na našem portálu stanoven jako součást povinností kladených na designéra. O možnostech naprogramování se se zadavatelem pobavíme, to už řešit nemusíte. Sám zadavatel jistě nebude trvat na tom, že mu musí designér zajistit programování, jelikož by se tím hodně soutěž limitovala. Proto se tím nijak neomezujte.Obsah zadání bude vždy problematický u každé zakázky (i mimo náš portál). Zadání by musel tvořit sám grafik, nebo člověk, který tomu velmi rozumí. Je to velmi komplexní záležitost. Musíte být připraveni i na skutečnost, že zadavatel nedokáže připravit zcela profesionální zadání. Nebo že dokonce nemusí mít zcela konkrétní představu. Jak často se Vám stane, že za Vámi dojde zadavatel hodí Vám na stůl komplexní dokument s profesionálním zadáním? Pokud je to větší společnost, která v tom dělá, tak asi ano… Ale koncový zákazník, který se tomu nevěnuje?  A navíc je to soutěž! Všichni máte stejné informace a pozici pro vstup do soutěže. A určitá volnost opravdu může být možností, jak se od svých soupeřů pozitivně odlišit a přijít s něčím unikátním.Pokud vám v zadání něco chybí, tak své dotazy opravdu konkrétně napište – třeba i v průběhu tvorby. Zadavatel je ochoten očividně spolupracovat a na dotazy odpovídat, tak toho využijte. V tomto ohledu mu můžete jako profesionálové pomoci. A u příštích projektů už bude vědět, co ke své práci potřebujete…;)

    27.07.2012 8:31
  • nahlásit MartinMussil

    Rýsuje se tu pěkná taškařice :) " Jednoduše potřebuju vytvořit webové stránky a nejen design, což je asi logické. " Asi Vás zklamu, logika v tom není žádná. Pokud toto berete v designérské soutěži jako požadavek tak je asi něco špatně. Dále nám jako designérům dáte volnou ruku... (další nelogická věc.) Pokud nedostaneme zásadní informace jak design dimenzovat nikdy se nedostaneme k výsledku který Vás uspokojí, protože i přesto že říkáte, že máme volnou ruku, tak určitou představu máte a z ní následně budete vycházet při hodnocení a vybírat. Slovní spojení "máte volnou ruku" paradoxně designéři neslyší moc rádi, protože to generuje spoustu nesrovnalostí a hádanek. Důvodů je hned několik... 1) neúplnost zádaní, 2) wirefraiming, 3) user interface ...  Viděl jste někdy zadání designérských soutěží? Nebylo by možná úplně od věci si nejdříve zjistit jak alespoň schématicky má zadání projektu vypadat. Protože pokud zadáte projekt na nějakých 9 dní a z toho ještě dalších 3 dny se tu bude diskutovat o tom co a jak vlastně vůbec má být tak musíte pochopit, že nás to dosti limituje a může tak dojít k narušení samotné soutěže, což ostatně už došlo. 

    27.07.2012 7:59
  • nahlásit Giorgio

    Logo jsem vložil, není ve vektoru, ale je to bmp v relativně dobré velikosti. Obrázky samotných aut lze získat z galerií na http://www.factoryfive.com/  

    27.07.2012 7:57
  • nahlásit admin

    Pro zadavatele: Pokud budete chtít přidat soubory, které designéři požadují (logo, nějaké obrázky), tak nejvhodnější způsob je to zazipovat do jednoho souboru. Přílohu můžete přidat v záložce "Můj účet", kde kliknete na "Moje projekty", kde zvolíte možnost upravit projekt a soubory v příslušném poli vložíte.

    27.07.2012 7:29
  • nahlásit FOGGI

    dobrý den prosím vás já bych potřebovala alespoň logo ve vektoru či v čem koliv jinem a fotografie aut pokud možno kvalitní dekuji

    27.07.2012 7:22
  • nahlásit Giorgio

    Ještě možná v rychlosti doplním, že jde samozřejmě o výrobu všech typů vozidel, které jsou prezentovány na stránkách http://www.factoryfive.com/ a moje mlhavá představa je, že hned na první stránce budou základní informace o společnosti a zmenšené (ale jednoznačně rozpoznatelné) obrázky všech našich vozidel a rovnou můžu kliknout na konkrétní vozidlo o kterém chci detailní info.

    27.07.2012 6:39
  • nahlásit Giorgio

    Zdravím všechny. To Martin a 1Carlos1: Jednoduše potřebuju vytvořit webové stránky a nejen design, což je asi logické. Předpokládám, že designér umí případně zprostředkovat tvorbu stránek. Nicméně ceny jsou pouze za design, to jsem pochopil dobře! To acnew: Zadání je nekonkrétní zcela záměrně, což by mělo být pro designerá výhodo = má volnou ruku. Stránky mají být prezentací společnosti, mají přilákat zákazníky. V tuto chvíli jde o české stránky s tím, že prezentace bude následně přeložena do dalších Evropských jazyků. "Služby" vidím jako sekce služeb, která přímo nesouvisí se výrobou aut. Výčet asi není úplný (pro design asi není nutné), ale pro jasnost uvádím příklady: zkušební jízda, zapůjčení vozidla, reklama na předváděcích vozech, záruční servis, pozáruční servis, reklamní předměty, firemní akce, ... Případně se ptejte dále, ale prosím konkrétně. Díky  

    27.07.2012 6:31
  • nahlásit admin

    Zatím ještě prosím vydržte... Zadavatel má v emailu informaci o této diskuzi. Podle údajů v administraci se od doby zadání projektu do systému nepřihlásil. Takže je velmi pravděpodobné, že od této doby nebyl na počítači. Předpokládám, že vám ve vlastním zájmu informace rád upřesní hned, jak se o vašich dotazech dozví... Zatím se můžete zamyslet nad základní grafickou podobou, kterou zvolíte – tam je směr, jakým se ubírat asi jasný – vzhledem k předmětu podnikání této společnosti. Konkrétní obsahové záležitosti lze řešit průběžně. A stejně se úplnou konkretizací potřeb bude zabývat vítězný designér, který bude návrhy finalizovat. V designérské soutěži se nedá počítat s tím, že by zadavatel obdržel od každého zcela finální řešení. Touto cestou nabízíte své nápady, které se musí po výběru vítěze pak dopracovat. Pokud jde o představu, že by bylo v projektu požadováno kódování, tak to prostě ani není možné. Na každém kroku na našem portálu píšeme o designérských soutěžích. Tam se obávat, že byste museli dodat stránky i s nakódováním, nemusíte. Považuji to spíše za nešťastnou formulaci.  

    26.07.2012 16:31
  • nahlásit fokky

    Řekněme si to na začátku ať v průběhu nedojde k omylům.

    26.07.2012 15:09
  • nahlásit acnew

    "poskytované služby" Jaké? Jaký je cíl(e) prezentace? Zadání mi přijde docela nedostatečné

    26.07.2012 12:20
  • nahlásit admin

    Zadavatele jsem kontaktoval a upozornil jej na tento dotaz. Také doufám, že bylo pochopeno (už vzhledem k našemu názvu), že se jedná o designérskou soutěž.

    26.07.2012 11:53
  • nahlásit 1Carlos1

    Připojuji se k dotazu matrin, mohl by to zadavatel trochu rozvést? 

    26.07.2012 11:35
  • nahlásit matrin

    Trosku nerozumím této větě "Požaduji nejen vytvoření, ale také zajištění dalšího servisu stránek." Tady jde přeci o vytvoření designu a ne programování webu ne?

    26.07.2012 11:15
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.