Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Návrh #11 v soutěži Web FFR

Nahráno designerem MartinMussil zpět na soutěž
Vložen 3.08.2012 21:42
Poslední aktualizace 3.08.2012 21:42
Získané hodnocení dosud nehodnoceno

1. verze

vloženo: 3.08.2012 21:42 poslední aktualizace: 3.08.2012 21:42

Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.


Komentáře

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit fokky

    Klidně můžeš poslat link i když budeš druhej :D

    5.08.2012 13:18
  • nahlásit MartinMussil

    Pak ti pošlu link, když budu vybrán :)

    5.08.2012 13:07
  • nahlásit fokky

    Na ty podstránky jsem taky zvědavý ;)

    5.08.2012 13:02
  • nahlásit MartinMussil

    Nejsem idiot, vím jak se co dá a nedá řešit. To jak budou vypadat další podstránky je pro Vás asi zajímavé, nicméně nechte to na mě. Mohu Vás ubezpečit, že se nemusíte bát o to, že některé věci budou matoucí. Možná si zkuste najít podobně řešené weby s tímto uživateslkým rozhraním, než něco odsoudíte, nebo začnete říkat, že to tak a tak nejde. Zcela s klidem na duši Vám mohu říct, že vím co dělám. Nejsem žádný začátečník, vždy přemýšlím nad tím jak a co jít může a nemůže. Nedělám věci co nemají smysl a logiku... Opravdu bych si nedovolil udělat homepage s tím, že by pak byl problém jak z uživatelského hlediska tak technického.  Každopádně děkuji za komentář. Jsem vždy mnohem radši za názory lidí co něco ví. 

    5.08.2012 12:59
  • nahlásit Sweee

      Skutečnost je taková, že prohlížeče si obrázek musí načíst tak či tak. Velice záleží na rozmanitosti obrázku, ale v rozlišení 2,5K na 1,5K bude obrázek obrovský(i přes 2MB). Aby to nebylo tak černé, tak samozřejmě existují způsoby jak toto obejít při nižších rozlišeních pomocí JS, aby se zbytečně nenačítalo takové kvantum dat, ale všechno má své uskalí.  Navíc by mě zajímalo, jak budou vypadat další podstránky, když hlavní obrázek zasahuje pod hlavní menu, protože si těžko představit, jak to vyřešit, aby přechod na podstránku nebyl pro uživatele matouci. A díky těmto důvodum si myslím, že to není příliš uživatelsky přívětivý návrh, jak je tu prezentováno.

    5.08.2012 11:24
  • nahlásit Jeepers

    OK. Pro mě se náhledy ztrácejí.... je to stejné jakože Vám vadí stíny, někomu třeba ne :)

    4.08.2012 14:49
  • nahlásit MartinMussil

    Jmenuji se Mussil.Při vší ústě verzi pro slepce si asi nikdo nedokáže představit, jelikož pokud je člověk slepý, nebude asi brouzdat na netu :) Obrázek se načítat dlouho nebude, jelikož se jedná o backgound. Menu je zarovnané zcela zprávě a více proč? Protože pokud bude na políčku Kontakt hover tak to zarovnané bude přesně tak jak chcete. Pokud by to tak nebylo, část hoveru by přesahovala 960px grid.  Náhledy aut se neztrácejí, jen hledáte něco čím obohatit Vás velice smysluplný komentář. A co se týče této úsměvné věty: "25. červer .... červer to je nový měsíc ? All rights reserver? ..... mysleli jste reserved?" Tak Vás s čistou duší mohu oznámit, že se jedná o překlepy :) Slyšel jste už o nich? 

    4.08.2012 14:23
  • nahlásit Jeepers

    Pane Mussil toto je verze pro slepce? Přijde mi to přespříliš veliké, nejen obrázek auta, který se dle mého názoru bude načítat poměrně déle, ale i text, který se poměrně (i přes svou velikost) ztrácí. Menu není zarovnané doprava, stejně s nadpisy (první obrázek). Náhledy aut se ztrácí, co takhle bílá barva? 25. červer .... červer to je nový měsíc ? All rights reserver? ..... mysleli jste reserved? Zaměřte se na sebe pane Mussil, prosím Vás!

    4.08.2012 14:13
  • nahlásit MartinMussil

    ok :)

    4.08.2012 11:23
  • nahlásit MrrDonn

    Určitě to nikoho neodradí, je to na vás :)  A s tím pozadím si také rozumíme :) 

    4.08.2012 11:17
  • nahlásit MartinMussil

    "Určitě si toho nevšimne každý návštěvník, to máte samozřejmě pravdu, ale někdo se stejně najde a na druhou stranu, proč čekat, aby si toho všiml zákazník, když to už může být pěkné od začátku :)" A myslíte si že toto je aspektem, že by to zákazníka odradilo? Já si to nemyslím.  Nicméně, souhlasím s Vámi s tím, že bych to mohl tímto způsobem poupravit. Zas na druhou stranu nechci dělat něco, co se pak programátorsky bude o to lišit.  Abych ono pozadí ještě lépe vysvětlil jak bude fungovat... Samotná fotografie se pochopitelně nebude zvětšovat pixelově, aby nedocházelo tak k degradaci fotky. Jde o to, že v girdu 960px jde vidět jen 70% samotné fotky co se dálky fotky týče. Fotka je pochopitelně vycentrována na střed a s velikostí monitoru jednotlivých uživatelů se budou odkrývat strany fotky. 27'' =  2560 × 1440px takovou fotku dostanete od každého fotografa. A abych to vysvětlil ještě lépe tak jsem využil potenciál i mého malířského umění!  https://dl.dropbox.com/u/25205842/skica_bg.png Už chápete? :)

    4.08.2012 10:54
  • nahlásit MrrDonn

    No nemyslím, že porovnávání ipadu a 27" displaye je nejlepší.. Znám asi 2 lidi, co mají takto velké monitory, několik co používá místo monitoru televizi, která je ještě větší .... Mě je to jako jedno, jen jsem se zeptal :) Monitor je na počítači tak jako tak, ať je jakýkoli, takže by to asi mělo být vymyšlené - můj názor. 

    4.08.2012 10:24
  • nahlásit fokky

    MrrDonn > zmiňuješ tu problémy při zobrazení na 27" monitoru. Příjde mi to stejně relevantní jako kdyby jsme řešili tvůj design jak bude vypadat na ipadu či mobilním zařízení.

    4.08.2012 10:19
  • nahlásit MrrDonn

    Nehledám žádné mouchy, které pro uživatele nemají smysl :)  Ale to černé pozadí by určitě bylo minimálně v návrhu hezčí, kdyby končilo s tečkami - aspoň na bocích. Třeba udělat nějaké pevné rozměry a do toho dát nadpis a ten subnadpis by šlo, ne? U programování by se na to asi muselo jít nějak lišácky, ale můj osobní dojem je že by to vypadalo lépe, toť vše :) . Určitě si toho nevšimne každý návštěvník, to máte samozřejmě pravdu, ale někdo se stejně najde a na druhou stranu, proč čekat, aby si toho všiml zákazník, když to už může být pěkné od začátku :)  To pozadí je dobrý nápad, jen ke koncepci webu si nejsem jistý, jak to bude vypadat na velkém monitoru - chápu to dobře tak, že ten černý a bílý pruh pod fotkou budou od kraje ke kraji monitoru a ta fotka zatím bude rozměrově velká a vždy se zobrazí jen ta část, která se vejde na monitor, nebo se bude fotka procentuálně zvětšovat? Pokud se bude zvětšovat, tak si nejsem jistý, jak to bude vypadat na třeba 27" (a větším) monitoru, protože kdyby se to zvětšilo tak by bylo vidět pod nadpisem jen přední sklo a to by asi nebylo nej :)  A ten domeček - když se podíváte na domeček, co máte v menu jako ikonu pro homepage tak má levou "zeď" o trochu (asi 1, nebo 2px delší). Tak jsem se ptal, jestli to je úmysl, nebo chybka :) 

    4.08.2012 10:04
  • nahlásit MartinMussil

    Z nějakého neznámého důvodu hledáte mouchy tam kde to nemá pro uživatele smysl. " A osobně se mi vůbec nelíbí, že ta černá políčka nekončí na stejné "čáře", jako ty tečky - tedy, že je sloupec teček, za (neberte mě doslova, jen příklad) 2px končí černá tabulka a pak je za 3px další sloupec teček. " Zarovnání těch pruhů s tečkami nikdy nedocílíte, protože text bude vždy jinak dlouhý, a právě na základě textu se onen pruh bude prodlužovat. Takže pokud by se to neřešilo celkovým obrázkem, což z programátorského hlediska nedoporučuji tak bych to asi nechal tak jak je. Konec konců, dovolím si tvrdit, že žádný BĚŽNÝ návštěvník webu si něčeho jako zarovnání textových backgroundů s tečkami hlavního backgroundu nevšimne. "jak to bude vypadat "za hranicí" webové stránky, tedy na bocích?" Je to klasický fotobackround, který se bude roztahovat a smršťovat na základě rozlišení monitoru jednotlivého uživatele, to v dnešní době není pro programatora žádný problém. http://www.sparta.czhttp://carroteuro.nen.cz/cz/http://www.gts.cz/A s tou jednou delší zdí jsem to asi nějak nepochopil :D

    4.08.2012 9:17
  • nahlásit MrrDonn

    Vypadá to pěkně, ale myslím, že by to mohlo být více propracované a jak to bude vypadat "za hranicí" webové stránky, tedy na bocích?   Jak je tam ten domeček (HP) v menu, přijde mi, že má jednu "zeď delší než druhou - to je naschvál?  A osobně se mi vůbec nelíbí, že ta černá políčka nekončí na stejné "čáře", jako ty tečky - tedy, že je sloupec teček, za (neberte mě doslova, jen příklad) 2px končí černá tabulka a pak je za 3px další sloupec teček.

    3.08.2012 22:17
  • nahlásit MartinMussil

    Děkuji. Nemyslím, že jsou nějak extra výrazné :) Testoval jsem to na 3 monitorech, aby nedocházelo k nějakému nepříjemnému efektu jako je "blikání" a tohle je asi nejlepší varianta co jsem tak zjistil :) Není to moc, ani málo. Ale je to pochopitelně takový detail, kde stačí říct, když se to nebude zadavateli zdát a vše se udělá jak se bude líbit. 

    3.08.2012 21:55
  • nahlásit MartinMussil

    Zaměřil jsem se především na uživatelský zážitek návštěvníka/uživatele webu co se designu, inovativnosti a uživatelského rozhraní týče. Snažil jsem se vytvořit takový webový koncept, aby padl do oka a uživatelé se na něj stále rádi vraceli. 

    3.08.2012 21:50
  • nahlásit acnew

    Solidní ! :) Akorát bych nedělal ty tečky tak výrazný

    3.08.2012 21:48
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.
Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.