Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Logo k označení exkluzívních láhví vína

Zadáno uživatelem vinariblatnice v kategorii Logo
Rychlý popis soutěže
Logo budou používat různí
vinaři z obce Blatnice pod Svatým Antonínkem. Vinaři ho budou lepit na láhve
vína společně se svou vlastní etiketou. Logo bude označovat exkluzívní řadu vín
vyrobených v jedné vinařské obci.
  • Garantováno
Stav soutěže:
ukončená
Do konce soutěže zbývá:
---
Kategorie soutěže:
Logo
Spuštěna:
5.02.2013
Již nelze vkládat návrhy
Výhry
1. místo4 000 Kč
2. místo600 Kč
3. místo400 Kč
nahraných designů
138
Aktivních:3
Vyřazené zadavatelem:123
Smazané designérem12
Vyřazené adminem:0
Text v logu
VOC Blatnice
Popis
Na Moravě se zavádí nový systém kvalitativního rozdělování vína. Jako spolek vinařů z obce Blatnice pod Svatým Antonínkem budeme moci vyrábět vína originální certifikace (VOC). Tyto exkluzívní vína budeme označovat nalepovacím logem o velikosti asi 40 mm, které si každý vinař umístí na láhev spolu s jeho vinětou, aby bylo zákazníkovi na první pohled zřejmé, že se jedná o víno z řady VOC BLATNICE. Kvalitu těchto vín garantuje právě spolek vinařů VOC Blatnice.

Logo musí obsahovat nápis VOC BLATNICE (může být i V.O.C. Blatnice). Tvar loga není vymezený (elipsa, půlkruh, kruh, známka...). Může obsahovat i grafický vinařský prvek (hrozen, list révy…) nebo grafický prvek vztahující se k regionu, ale není to podmínkou. Známou dominantou obce Blatnice je kostelík Sv. Antonínek.http://cs.wikipedia.org/wiki/Svat%C3%BD_Anton%C3%ADnek

Logo se bude používat zejména jako nálepka na láhve vína, ale také například na webu nebo v propagačních letácích.
Název společnosti
VOC Blatnice
Obor podnikání
Vinařství, prodej vína
Cílová skupina
18-70 let
Jaká je Vaše představa o ideálním návrhu?
Celistvé logo pravidelného tvaru (elipsa, půlkruh, kruh, známka…). Nápis VOC BLATNICE, nejdůležitější jsou písmena VOC. V logu může být zakomponován grafický prvek s vinařskou nebo regionální tématikou, ale není to podmínkou. Láhev vína je tradiční, kulturní a regionální produkt, toto logo by mělo také tak působit. Zároveň ale VOC značí nový, moderní systém kvalitativního označování vína.
Jaké návrhy byste neradi dostali?
Necelistvé, které se nelze vyřezat a zvlášť nalepit na láhev. Logo, které bude lehce na láhvi přehlédnutelné, nebude se hodit k vinařské tématice. Nebude dostatečně zřejmý nápis VOC Blatnice. Bude nápadně připomínat medaile z vinařských soutěží nebo jiná loga VOC.
Odkazy na řešení, která se vám líbí
Odkazy na řešení, která se vám nelíbí
Preferujete nějaké konkrétní barvy?
Červená, černá, bílá... (zlatá ani stříbrná NE), vinné láhve jsou tmavě zelené.
řadit dle: hodnocení / data nahrání
Hodnocení: 100/100 nahlásit
1. místo
#157
0
Pospa
#157
Hodnocení: 80/100 nahlásit
3. místo
#90
3
lukasbrom
#90
Hodnocení: 60/100 nahlásit
2. místo
#2
6

zobrazit skryté designy (135)
Hodnocení: 80/100 nahlásit
2
Hodnocení: 60/100 nahlásit
3
Hodnocení: žádné nahlásit
0
maylo
#176
Hodnocení: žádné nahlásit
0
maylo
#175
Hodnocení: žádné nahlásit
0
maylo
#155
Hodnocení: žádné nahlásit
1
theorry
#151
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Deerforest
#135
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Haplax
#119
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Dagmar
#66
Hodnocení: žádné nahlásit
0
odanna
#59
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Tobi_one
#17
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Tobi_one
#16
Hodnocení: 80/100 nahlásit
2
Deerforest
#136
Hodnocení: 60/100 nahlásit
0
elishia
#101
Hodnocení: 40/100 nahlásit
0
kkuubbaa
#80
Hodnocení: 40/100 nahlásit
2
kalupina
#60
Hodnocení: 40/100 nahlásit
0
Hodnocení: 40/100 nahlásit
1
Hodnocení: 40/100 nahlásit
5
Pavel
#30
Hodnocení: 40/100 nahlásit
3
Lelka
#13
Hodnocení: 20/100 nahlásit
0
vodnajs
#79
Hodnocení: 20/100 nahlásit
0
JeoCZ
#73
Hodnocení: 20/100 nahlásit
1
MCDesign
#55
Hodnocení: 20/100 nahlásit
0
Tobi_one
#33
Hodnocení: 20/100 nahlásit
0
Tobi_one
#23
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Kedart
#182
Hodnocení: žádné nahlásit
0
claru
#181
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
maylo
#177
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Renata
#174
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Tomasson
#169
Hodnocení: žádné nahlásit
0
mohnert
#167
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Tobi_one
#166
Hodnocení: žádné nahlásit
0
maylo
#165
Hodnocení: žádné nahlásit
0
DORDES
#163
Hodnocení: žádné nahlásit
1
AnetaT
#162
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Tobi_one
#159
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Seymuur
#158
Hodnocení: žádné nahlásit
0
maylo
#156
Hodnocení: žádné nahlásit
0
milpo
#154
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Zdeny20
#153
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Sevenson
#149
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Yohndeer
#147
Hodnocení: žádné nahlásit
0
NEMESE
#146
Hodnocení: žádné nahlásit
0
logika
#145
Hodnocení: žádné nahlásit
0
logika
#144
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Pospa
#143
Hodnocení: žádné nahlásit
0
NZezula
#142
Hodnocení: žádné nahlásit
0
brandway
#141
Hodnocení: žádné nahlásit
2
brandway
#134
Hodnocení: žádné nahlásit
0
milosheck
#133
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Satanil
#131
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
KubaF
#128
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Tomasson
#127
Hodnocení: žádné nahlásit
0
cokolada
#126
Hodnocení: žádné nahlásit
0
cokolada
#125
Hodnocení: žádné nahlásit
0
phys0c
#124
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Kouba
#123
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Kouba
#122
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Kouba
#121
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Haplax
#120
Hodnocení: žádné nahlásit
0
phys0c
#115
Hodnocení: žádné nahlásit
0
phys0c
#114
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Tobi_one
#113
Hodnocení: žádné nahlásit
0
KPalme
#110
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
elishia
#106
Hodnocení: žádné nahlásit
0
elishia
#105
Hodnocení: žádné nahlásit
0
elishia
#103
Hodnocení: žádné nahlásit
0
elishia
#102
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Satanil
#97
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Satanil
#96
Hodnocení: žádné nahlásit
0
lVlorf3us
#94
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
enjoi
#78
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
vaggabond
#75
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Lucygreen
#67
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Lucygreen
#65
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Stobla
#61
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Tomasek
#58
Hodnocení: žádné nahlásit
0
PTDesign
#54
Hodnocení: žádné nahlásit
0
ptR93
#53
Hodnocení: žádné nahlásit
1
brandway
#50
Hodnocení: žádné nahlásit
0
DORDES
#48
Hodnocení: žádné nahlásit
0
gorath
#45
Hodnocení: žádné nahlásit
0
lVlorf3us
#44
Hodnocení: žádné nahlásit
0
DORDES
#43
Hodnocení: žádné nahlásit
0
vaggabond
#40
Hodnocení: žádné nahlásit
0
vaggabond
#36
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Jirkal
#28
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
RENEBOTIK
#24
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Tobi_one
#22
Hodnocení: žádné nahlásit
2
lVlorf3us
#21
Hodnocení: žádné nahlásit
0
roobyeu
#11
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Hodnocení: žádné nahlásit
1
D3Arts
#6
Hodnocení: žádné nahlásit
1
D3Arts
#5
Hodnocení: žádné nahlásit

Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.

Diskuze

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit admin

    Návrhy, které byly nahrány z dosud neautorizovaných účtů, jsme do soutěže doplnili (ty které splňovaly podmínky pro přijetí) - byla by jich škoda. Příště ale prosím nahrávejte návrhy o něco dříve, schvalování je ruční práce, takže je opravdu nutné počítat s nějakou prodlevou.

    26.02.2013 6:54
  • nahlásit vinariblatnice

    Děkujeme za všechny návrhy. Vítěze vybere co nejrychleji, nejdříve ale až po svolání valné hromady cechu všech vinařů. V průběhu soutěže Vaše návrhy třídili pouze pověřené osoby, ale o vítězi rozhodnou všichni vinaři, kterých se VOC týká. Děkujeme. 

    26.02.2013 6:36
  • nahlásit ivslosarova

    admin: prosím o akceptovanie môjho návrhu. ďakujem :)

    26.02.2013 0:48
  • nahlásit odanna

    simba139, soutěžila jsem a myslím si, že o to právě šlo! :-)

    25.02.2013 7:15
  • nahlásit simba139

    Nesoutěžím, tak můžu poznamenat, že logo 90 mi připomína špendlík na mobilní aplikaci Google Maps.

    24.02.2013 22:51
  • nahlásit Seymuur

    admin, poslal som mail, poprosim o schvalenie navrhu/ pripadne informacie o zmenseni srozmerov suboru, aby sa stihol do uzavierky zvarejnit dal som to na sirku 700

    23.02.2013 23:23
  • nahlásit lukasbrom

    Také jsem zaktualizoval svůj design #90 - špendlík / přidal jsem pásek, trochu zvětšil písmo a zmenšil tečku a přidal náhled aplikace na celé lahvi. Zvažte ale to užití pásku, nemyslím že je nutné a budou to náklady a starost navíc. Naopak myslím, že dobré by bylo tomu udělat podporu, prostor na webu - proto ta mapa apod.

    22.02.2013 20:48
  • nahlásit mariankadlec

    Návrh #2 - barvy v logo modifikovány, aplikováno na reálnou lahev...prosím o vyjádření zadavatele...

    22.02.2013 20:27
  • nahlásit lVlorf3us

    Já bych napsal někam na hlavní stranu doporučení, jaké formáty a velikosti by se měly používat, aby se za 1. plnila velikostně databáze co nejméně a za 2. aby se zbytečně nevkládalo něco s takovými detaily, které nikdo stejně zkoumat nebude.Za sebe - vždy si dělám šablonu cca 700 na šířku a 4200 na výšku (výška je jen orientační, někdy ji oseknu, někdy přidám, spíš ze zvyku a z oblíbenosti čísla 42, volím takto :)). Ta šířka bohatě stačí, protože šířka obrázku, jež se zde zobrazí, je nějak 650 (obecně v grafice vždy dělám o trochu větší rozlišení, protože při nepatrném zmenšení to vždy přidá trochu na detailech, ale můžete pracovat klidně s 650).Co se týče formátu, pokud na návrhu převažují vektorové obrázky a jednobarevné plochy (což prakticky vždy převažují) tak ukládat do PNG. Za 1. PNG je kvalitnější formát, než JPG (JPG osekává frekvence některých barev, takže náhled pak může vypadat trochu jinak, než jste to vytvořili) a za 2. je zároveň úspornější a když se porovná velikost 700x4200 běžného náhledu v JPG a PNG, tak je PNG asi 3x menší na kb. Proto to i méně zatěžuje databázi. Když v nárhu převažují fotky, tak v tom případě by bylo vhodné ukládat do JPG s 100% zachováním kvality (ono to stejně trochu komprimuje, ale není to tak znát) a oproti PNG je pak naopak právě JPG 3x menší.Je zbytečné vkládat obrázky třeba 2000x8000, protože - a to bych se klidně vsadil - žádný zadavatel nerozklikává u náhledu detail, kdy si může obrázek zazoomovat (komu by se chtělo rollovat vertikálně a horizontálně a sledovat detaily) a bohatě jim stačí ten hlavní náhled.Pardon za plnění diskuse, klidně to pak smažte, ale podobné - podle mě základní - informace by se tu mohly někam připíchnout a lidé by se jimi mohly řídit, ať nezatěžují portál.

    22.02.2013 15:08
  • nahlásit admin

    Seymuur: Nejde jen o velikost, ale i rozměry. Nelze to říci zcela přesně. Pošlete mi jeden z obrázku na synek@topdesigner.czOvěříme to...

    22.02.2013 12:28
  • nahlásit Seymuur

    aka je maximalna velkost pridavaneho suboru? i po opatovnom zmenseni mi vyskocila sprava, ze je privelky...

    22.02.2013 11:28
  • nahlásit vinariblatnice

    Lze nové návrhy přidávat i s návrhem pásku, který by se případně lepil kolem hrdla láhve. Jednoduchý pásek, na kterém by bylo napsáno číslo šarže, kód výrobce, velikost šarže... Pásek by měl ladit s nálepkou na láhvi. Může na něm být třeba i zjednodušené logo. 

    21.02.2013 22:11
  • nahlásit harper

    Deerforest to ako vazne? Aspon vidiet po kade siaha Vasa kreativita o.O

    21.02.2013 19:20
  • nahlásit mariankadlec

    Prosím zadavatele o posouzení aktualizovaného návrhu #2. Děkuji....

    20.02.2013 10:22
  • nahlásit admin

    boryz: Tento návrh jsem smazal, jelikož jsem to viděl hned, když jsem na soutěž nakoukl. Prosím ostatní, abyste si na to dávali pozor. Příště to neváhejte přímo nahlásit.

    19.02.2013 21:28
  • nahlásit boryz

    Cokolada aspon keby si s tym tvojim postom pockal nech to tak nebije do oci.

    19.02.2013 16:57
  • nahlásit Bmore

    vinariblatnice: V zadání uvádíte "Láhev vína je tradiční, kulturní a regionální produkt, toto logo by mělo také tak působit" — změnili jste tedy názor, že tradiční pojetí nebude to pravé? Jen bych se rád ujistil a případně upravil svůj návrh, díky za odpověď.

    19.02.2013 14:09
  • nahlásit vinariblatnice

    Preferujeme logo modernější, čistší, s méně detaily.

    17.02.2013 12:54
  • nahlásit cimo19

    Mohu se zeptat jaká je Vaše představa o celkovém vzhledu, či spíše něco modernější, tradičnější, s více detaily nebo spíše něco čistší ...?

    16.02.2013 14:34
  • nahlásit tomashejlek

    Já si osobně myslím, že tím, že projekty nejsou naslepo se z toho stává taková nevědomá kolektivní spolupráce ve prospěch zadavatele. Můžou zde být dobré nápady, ale zpracování pokulhává tak se najde někdo další, kdo tomu zase kousek přidá. Možná že to nemusí být fér vůči designérům, ale nakonec každý ví, do čeho jde a jaká jsou rizika. Navíc jak říká admin, podporuje to soutěživost a hlavně si myslím že to láká nové designéry, aby se také zúčastnily, protože mají hezký přehled o konkurenci. A abych řekl taky něco k zadání, musím uznat že toto je asi jedno z nejlepších zadání na logo co jsem zde viděl a přeji zadavateli, aby se mu zde objevil právě ten design který hledá.  

    12.02.2013 21:17
  • nahlásit mariankadlec

    Návrh #2 byl opět aktualizován, prosím tedy znovu zadavatele o posouzení a případné sdělení připomínek či vlastních návrhů.

    11.02.2013 19:33
  • nahlásit lVlorf3us

    To zní fajn. I ten komunitní soud zní zajímavě. Ale někdy to nejde odsoudit a přesto by ten návrh bez nějakého předchozího nevznikl.. občas nejde o přímou inspiraci, ale takové nakopnutí "ajo, to je zajímavý přístup" a všichni ho začnou napodobovat. Vím, že já jsem zrovna propagátor toho, aby zadavatelé dávali odezvu, aby designéři věděli, jakým se dát směrem. Ale je malá hranice mezi 'směrem' a přetvoření cizího originálního nápadu. Nebudu konkrétní, protože bych byl za paranoika, ale občas mám pocit, že někteří designéři mají zčistajasna 'originální' pohled na věc, který čirou náhodou někdo využil a dostal vysoké hodnocení. :) A pak právě tihle lidé třeba mají navrch před těmi 'průkopníky' a je to dost frustrující, při pomyšlení, že na 90% by to ten člověk prostě sám, bez nakopnutí, nevytvořil. Ale grafický svět není procházka růžovým sadem, takže s tím se asi musíme všichni smířit.Je fakt, že naprostá slepota soutěží by zabila tu soutěživost. Ale kdyby třeba šla vidět statistika počtu designerů, hodnocení a hlavně - po konci soutěže by se odkryly všechny vklady, tak by to už nebylo tak 'slepé' a člověk by nejprve viděl, jaké má asi šance a nakonec mohl porovnat cizí práce (to mi u předchozích slepých soutěží vadí, fakt mě zajímá, co kdo vytvořil).

    10.02.2013 22:15
  • nahlásit admin

    lVlorf3us: Připravujeme úplně nové technické řešení (celý portál se dělá od nuly s hromadou nových funkcí a vylepšení), kde chceme tento problém vyřešit. Dotazník bude, ale ještě jej chceme více podřídit novému řešení, takže ještě vyčkáváme. Cestou, kdy by všechny soutěže byly naslepo, ale asi zatím nepůjdeme. Soutěže naslepo jsou na tom docela špatně s výkony designérů. Nepůsobí soutěžní prvek a jde to znát. Řešení však existuje - komunitní soud. Pokud by chtěl nějaký designér napadnout někoho za inspiraci, tak označí design, popíše proč si myslí (předloží důkazy), že dochází ke kradení jeho nápadu a komunita bude hlasovat. U každého případu ale budeme nejdříve posuzovat jeho oprávněnost. Designéři budou nuceni pracovat tak, aby někoho nekopírovali, aby někdo jejich návrh nenapadl a komunita bude mít větší jistotu ochrany.

    10.02.2013 21:11
  • nahlásit lVlorf3us

    Nevyznělo, v poho, já jen napsal, čeho jsem si všiml já. Samozřejmě souhlasim. Neni to jen zde, prostě někdo vloží nápad, někdo jinýho ho zaobalí do jiného kabátu a nejde mu dokázat, že se inspiroval (třeba neinspiroval, ale občas mám pocit, že někdo fakt vyčkává, co se zadavateli líbí a dělá hybryda z nápadů, co dostaly nejlepší hodnocení).. co naděláme. :) Prý bude někdy v budoucnu kolovat dotazník o tom, zda chceme mít všechny soutěže naslepo, takže pak neváhej hlasovat pro (taktéž budu, ikdyž to bude nudnější, ale aspoň bude platit 'každý sám za sebe').

    10.02.2013 19:09
  • nahlásit Deerforest

    Ne to opravdu nemyslim... tak sebestredna nejsem... myslim to celkove. Styl nalepky, vyreseni typografie atd. Ale je to jen muj skromny nazor nechtela jsem na kohokoli ukazovat nebo ho shazovat. Pokud to tak vyznelo, tak se omlouvam. Jen se myslim, ze pri takovem presnem a specifickem zadani by se vic hodila funkce na slepo...

    10.02.2013 18:56
  • nahlásit lVlorf3us

    Já mám pocit, že poslední dobou se všichni všude kopírují a nebránil bych se, kdyby všechno bylo naslepo. :) Jen je pak těžší průběh soutěže, pokud člověk nevidí odezvu na svou práci, takto aspoň +- vidí, jaký má zadavatel vkus, podle hodnocení / komentů.Jinak pokud narážíš na ten symbol hroznů, kdy jsou sestaveny do trojuhelníku, tak ani nejde o to, že by to tu někdo vymyslel a ostatní to kopírovali, on je to dost často používanej symbol a má ho snad polovina vinařskejch log. Takže když pominu, že to je teda kýč a neoriginální (pokud to někdo nezpracuje nějak fakt originálně), tak už první, co to vložil (ať to byl kdokoli) prakticky kopíruje existující loga. :)

    10.02.2013 18:22
  • nahlásit Deerforest

    Tenhle ukol mel byt naslepo... spousta lidi tu kopiruje napady mi prijde ...

    10.02.2013 17:15
  • nahlásit mariankadlec

    Návrh #2 byl aktualizován, prosím zadavatele o posouzení a případné sdělení připomínek či vlastních návrhů.

    9.02.2013 21:46
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.