Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Logo Obchodního domu Kotva

Zadáno uživatelem Hauserova v kategorii Logo
Rychlý popis soutěže
Jsme obchodní dům v Praze s tradicí od roku 1975. Vypisujeme tímto výběrového řízení na návrh nového loga Obchodního domu Kotva. 
  • Negarantováno
Stav soutěže:
ukončená
Do konce soutěže zbývá:
---
Kategorie soutěže:
Logo
Spuštěna:
12.01.2017
Již nelze vkládat návrhy
Výhry
1. místo24 000 Kč
2. místo2 000 Kč
3. místo1 000 Kč
nahraných designů
252
Aktivních:181
Vyřazené zadavatelem:0
Smazané designérem71
Vyřazené adminem:0
Text v logu
Kotva
Popis
Obchodní dům Kotva vznikl v roce 1975. Je to jeden z nejstarších obchodních domů v Praze a v naší zemi vůbec. Půdorys OD Kotva tvoří 28 šestiúhelníků připomínajících včelí plástev. Motiv šestiúhelníku se promítá i v logu Kotvy, které je nyní používáno (k vidění na http://www.od-kotva.cz/)
  
Cílová skupina - vyšší střední třída, turisté, hodně Rusové. 

Sortiment - fashion, která není zcela běžná ve standardních obchodních centrech (nehledejte tady ani Orsay, ani Marks and Spencer), největší prodejní plocha s botami v Praze, značková móda i pro děti - Armani, Burberry atd., accesorries, delikatesy, drogerie, lékárna, kavárna, supermarket Albert, Automyčka Express a podzemní parkoviště. Nedisponujeme standardním foodcourtovým prostorem jako běžná obchodní centra. 
              
Zákazník má k dispozici 5 pater k nakupování. Nově jsme ve 4. patře otevřeli Bibloo Concept Store, kde má zákazník možnost stát se součástí prestižních módních událostí. Je unikátním místem, kde se setkává to nejzajímavější ze světa módy, designu, služeb a technologií. Ve 3. patře zákazníci naleznou také jednotku ZETKO, kterou provozuje Youtuber Jiří Král. Ve 4. patře disponujeme jedním z nejlépe vybavených fitness center v historickém centru Prahy. Při příznivém počasí (cca období jaro-podzim) se mohou návštěvníci kochat posezením s výhledem ze sluneční terasy restaurace T-Anker, kde se naskýtá pohled na celé historické jádro Prahy

Konkurenční projekty - Palladium Náměstí Republiky (v těsné blízkosti našeho obchodního centra), Na Příkopě, Pařížská ulice, Quadrio a My na Národní třídě. 

S novým majitelem bude obchodní dům Kotva s postupujícím časem několika nastávajících let, získávat novou tvář. Rozhodli jsme se proto vypsat i výběrové řízení na návrhy nového loga Kotvy. Nemáme konkrétní zadání pro logo, proto je možné se od současné varianty loga odklonit. Ale nespojujte prosím logo s kotvou jako takovou (myšleno lodní kotva).  

Seznam obchodních jednotek a značek, které prodáváme naleznete na: http://www.od-kotva.cz/cs/brands

Součástí není vytvoření žádného logomanuálu. Předmětem soutěže je v této fázi jen logo samotné. Teprve až s případným vítězem budeme, pokud budeme s výsledky spokojeni, spolupracovat při rozvoji identity, za což bude autor honorován dle vzájemné domluvy nad rámec výhry v soutěži.
Název společnosti
První nemovitostní, a.s.
Obor podnikání
nemovitosti
Cílová skupina
vyšší střední třída; Ti, co když jsou v Praze, jdou do Kotvy, protože je to tradice a pamatují zlatou éru Kotvy, Pražané, cizinci
řadit dle: hodnocení / data nahrání
Hodnocení: žádné nahlásit
1. místo
#298
0
IZMIRUS
#298
Hodnocení: žádné nahlásit
2. místo
#223
1
lithos123
#223
Hodnocení: žádné nahlásit
3. místo
#285
0
vikki
#285
Hodnocení: žádné nahlásit
#326
1
teicher
#326
Hodnocení: žádné nahlásit
#325
0
Horda
#325
Hodnocení: žádné nahlásit
#324
0
Hodnocení: žádné nahlásit
#323
0
Hodnocení: žádné nahlásit
#322
0
Hodnocení: žádné nahlásit
#321
0
Hodnocení: žádné nahlásit
#320
0
Hodnocení: žádné nahlásit
#319
0
Hodnocení: žádné nahlásit
#318
0
Hodnocení: žádné nahlásit
#317
0
Hodnocení: žádné nahlásit
#316
0
Hodnocení: žádné nahlásit
#315
0
Hodnocení: žádné nahlásit
#314
0
Hodnocení: žádné nahlásit
#313
0
Hodnocení: žádné nahlásit
#310
1
OOS_Design
#310
Hodnocení: žádné nahlásit
#309
1
Setix
#309
Hodnocení: žádné nahlásit
#308
1
Hodnocení: žádné nahlásit
#307
0
vikki
#307
Hodnocení: žádné nahlásit
#306
1
Efton
#306
Hodnocení: žádné nahlásit
#301
0
Hodnocení: žádné nahlásit
#299
1
pauliekun
#299
Hodnocení: žádné nahlásit
#297
Hodnocení: žádné nahlásit
#296
0
Man69
#296
Hodnocení: žádné nahlásit
#287
0
Hujer7
#287
Hodnocení: žádné nahlásit
#286
0
cherry
#286
Hodnocení: žádné nahlásit
#283
0
cherry
#283
Hodnocení: žádné nahlásit
#282
1
Pancreas
#282
Hodnocení: žádné nahlásit
#279
1
FacePage
#279
Hodnocení: žádné nahlásit
#278
0
Ronja
#278
Hodnocení: žádné nahlásit
#276
0
anniev
#276
Hodnocení: žádné nahlásit
#275
0
werru
#275
Hodnocení: žádné nahlásit
#273
0
Zazrak13
#273
Hodnocení: žádné nahlásit
#272
0
cherry
#272
Hodnocení: žádné nahlásit
#269
0
vikki
#269
Hodnocení: žádné nahlásit
#268
0
vikki
#268
Hodnocení: žádné nahlásit
#267
1
FacePage
#267
Hodnocení: žádné nahlásit
#262
3
Mikey
#262
Hodnocení: žádné nahlásit
#258
0
Nicoleem
#258
Hodnocení: žádné nahlásit
#257
0
AndyB
#257
Hodnocení: žádné nahlásit
#256
1
animator
#256
Hodnocení: žádné nahlásit
#255
0
Hodnocení: žádné nahlásit
#251
1
jjera
#251
Hodnocení: žádné nahlásit
#250
2
Royalfox
#250
Hodnocení: žádné nahlásit
#249
0
Royalfox
#249
Hodnocení: žádné nahlásit
#248
0
Royalfox
#248
Hodnocení: žádné nahlásit
#247
0
zeg23
#247
Hodnocení: žádné nahlásit
#246
1
Hodnocení: žádné nahlásit
#244
0
Zuzka
#244
Hodnocení: žádné nahlásit
#243
0
Zuzka
#243
Hodnocení: žádné nahlásit
#242
0
vsvoboda
#242
Hodnocení: žádné nahlásit
#241
0
haiv77
#241
Hodnocení: žádné nahlásit
#240
0
nevidalm
#240
Hodnocení: žádné nahlásit
#237
0
michajiil
#237
Hodnocení: žádné nahlásit
#235
0
portlto
#235
Hodnocení: žádné nahlásit
#234
0
portlto
#234
Hodnocení: žádné nahlásit
#233
1
bajqo
#233
Hodnocení: žádné nahlásit
#228
0
foxink
#228
Hodnocení: žádné nahlásit
#227
0
sendys
#227
Hodnocení: žádné nahlásit
#221
1
kissme
#221
Hodnocení: žádné nahlásit
#220
1
kissme
#220
Hodnocení: žádné nahlásit
#219
0
ichtis
#219
Hodnocení: žádné nahlásit
#217
0
Sylvestr
#217
Hodnocení: žádné nahlásit
#214
0
Kolouch
#214
Hodnocení: žádné nahlásit
#212
1
SkyTom
#212
Hodnocení: žádné nahlásit
#210
2
Hodnocení: žádné nahlásit
#209
1
MiaQy
#209
Hodnocení: žádné nahlásit
#208
1
monetka
#208
Hodnocení: žádné nahlásit
#207
0
grafika-x
#207
Hodnocení: žádné nahlásit
#206
0
grafika-x
#206
Hodnocení: žádné nahlásit
#205
0
grapha
#205
Hodnocení: žádné nahlásit
#203
0
Malawach
#203
Hodnocení: žádné nahlásit
#202
0
Hodnocení: žádné nahlásit
#201
0
Kimboj
#201
Hodnocení: žádné nahlásit
#200
0
Kimboj
#200
Hodnocení: žádné nahlásit
#199
0
Kimboj
#199
Hodnocení: žádné nahlásit
#198
0
Kimboj
#198
Hodnocení: žádné nahlásit
#190
0
grapha
#190
Hodnocení: žádné nahlásit
#189
0
monetka
#189
Hodnocení: žádné nahlásit
#188
0
monetka
#188
Hodnocení: žádné nahlásit
#187
0
monetka
#187
Hodnocení: žádné nahlásit
#186
0
monetka
#186
Hodnocení: žádné nahlásit
#185
0
monetka
#185
Hodnocení: žádné nahlásit
#184
0
xmishak
#184
Hodnocení: žádné nahlásit
#182
0
Lenya
#182
Hodnocení: žádné nahlásit
#180
0
Tyatrál
#180
Hodnocení: žádné nahlásit
#177
0
grapha
#177
Hodnocení: žádné nahlásit
#176
0
grapha
#176
Hodnocení: žádné nahlásit
#173
3
5ilenceArt
#173
Hodnocení: žádné nahlásit
#169
1
ziggie
#169
Hodnocení: žádné nahlásit
#166
2
Pancreas
#166
Hodnocení: žádné nahlásit
#165
0
BrdarLukas
#165
Hodnocení: žádné nahlásit
#164
2
Hodnocení: žádné nahlásit
#163
2
Foret
#163
Hodnocení: žádné nahlásit
#162
0
Sunnyday
#162
Hodnocení: žádné nahlásit
#161
0
Sunnyday
#161
Hodnocení: žádné nahlásit
#160
1
VeruGD
#160
Hodnocení: žádné nahlásit
#159
0
VeruGD
#159
Hodnocení: žádné nahlásit
#157
0
VeruGD
#157
Hodnocení: žádné nahlásit
#151
0
Myau_myau
#151
Hodnocení: žádné nahlásit
#150
0
Myau_myau
#150
Hodnocení: žádné nahlásit
#149
0
Myau_myau
#149
Hodnocení: žádné nahlásit
#147
1
aivoreh
#147
Hodnocení: žádné nahlásit
#146
0
aivoreh
#146
Hodnocení: žádné nahlásit
#144
0
Energy
#144
Hodnocení: žádné nahlásit
#143
0
Energy
#143
Hodnocení: žádné nahlásit
#142
0
Hodnocení: žádné nahlásit
#141
0
Danus
#141
Hodnocení: žádné nahlásit
#139
0
Paulicz
#139
Hodnocení: žádné nahlásit
#138
0
Paulicz
#138
Hodnocení: žádné nahlásit
#137
0
Sunnyday
#137
Hodnocení: žádné nahlásit
#135
1
Hodnocení: žádné nahlásit
#131
2
Rufus
#131
Hodnocení: žádné nahlásit
#130
0
verca54321
#130
Hodnocení: žádné nahlásit
#128
0
JETdesign
#128
Hodnocení: žádné nahlásit
#127
2
5ilenceArt
#127
Hodnocení: žádné nahlásit
#126
0
Hodnocení: žádné nahlásit
#124
0
monetka
#124
Hodnocení: žádné nahlásit
#122
0
Hodnocení: žádné nahlásit
#118
2
Pavel
#118
Hodnocení: žádné nahlásit
#116
0
Patucino
#116
Hodnocení: žádné nahlásit
#115
0
Voloduson
#115
Hodnocení: žádné nahlásit
#101
0
lebraque
#101
Hodnocení: žádné nahlásit
#98
0
Hodnocení: žádné nahlásit
#92
0
GENUINE
#92
Hodnocení: žádné nahlásit
#90
0
JETdesign
#90
Hodnocení: žádné nahlásit
#89
0
Metynka
#89
Hodnocení: žádné nahlásit
#87
0
SOBIS
#87
Hodnocení: žádné nahlásit
#85
0
Multiply
#85
Hodnocení: žádné nahlásit
#84
4
svatik
#84
Hodnocení: žádné nahlásit
#83
0
svatik
#83
Hodnocení: žádné nahlásit
#82
0
svatik
#82
Hodnocení: žádné nahlásit
#81
0
svatik
#81
Hodnocení: žádné nahlásit
#80
0
Hodnocení: žádné nahlásit
#79
2
Putikl
#79
Hodnocení: žádné nahlásit
#78
0
JETdesign
#78
Hodnocení: žádné nahlásit
#75
0
petas
#75
Hodnocení: žádné nahlásit
#74
2
poshposh
#74
Hodnocení: žádné nahlásit
#73
0
ado20
#73
Hodnocení: žádné nahlásit
#72
0
svatik
#72
Hodnocení: žádné nahlásit
#71
3
tn2003
#71
Hodnocení: žádné nahlásit
#70
0
Bairamyan
#70
Hodnocení: žádné nahlásit
#68
1
Sarley
#68
Hodnocení: žádné nahlásit
#64
0
Hodnocení: žádné nahlásit
#63
0
and_p
#63
Hodnocení: žádné nahlásit
#58
0
Sarley
#58
Hodnocení: žádné nahlásit
#57
0
Sarley
#57
Hodnocení: žádné nahlásit
#55
0
JanMala
#55
Hodnocení: žádné nahlásit
#54
0
janabiz
#54
Hodnocení: žádné nahlásit
#53
0
janabiz
#53
Hodnocení: žádné nahlásit
#52
0
Hodnocení: žádné nahlásit
#51
3
bjorn
#51
Hodnocení: žádné nahlásit
#36
0
Hodnocení: žádné nahlásit
#34
0
blackwine
#34
Hodnocení: žádné nahlásit
#33
0
blackwine
#33
Hodnocení: žádné nahlásit
#30
0
Hodnocení: žádné nahlásit
#26
0
AnnaPe
#26
Hodnocení: žádné nahlásit
#25
1
JVART
#25
Hodnocení: žádné nahlásit
#20
0
NoName
#20
Hodnocení: žádné nahlásit
#19
0
kunykumm
#19
Hodnocení: žádné nahlásit
#17
1
brzdic
#17
Hodnocení: žádné nahlásit
#16
0
pakolp
#16
Hodnocení: žádné nahlásit
#15
0
monetka
#15
Hodnocení: žádné nahlásit
#13
0
Fery89
#13
Hodnocení: žádné nahlásit
#11
0
Fery89
#11
Hodnocení: žádné nahlásit
#10
0
poiuzu
#10
Hodnocení: žádné nahlásit
#9
0
PGrafik
#9
Hodnocení: žádné nahlásit
#8
0
PGrafik
#8
Hodnocení: žádné nahlásit
#7
0
Ceerka
#7
Hodnocení: žádné nahlásit
#5
0
Hodnocení: žádné nahlásit
#3
0
Salamex
#3
Hodnocení: žádné nahlásit
#1
0

zobrazit skryté designy (71)
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Horda
#312
Hodnocení: žádné nahlásit
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Bamybay
#305
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Bamybay
#304
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Mikey
#300
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Bamybay
#289
Hodnocení: žádné nahlásit
0
JS_design
#288
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hdesign
#284
Hodnocení: žádné nahlásit
0
IZMIRUS
#281
Hodnocení: žádné nahlásit
0
IZMIRUS
#280
Hodnocení: žádné nahlásit
0
IZMIRUS
#277
Hodnocení: žádné nahlásit
0
bbobs
#271
Hodnocení: žádné nahlásit
0
bbobs
#270
Hodnocení: žádné nahlásit
2
my3agency
#266
Hodnocení: žádné nahlásit
2
my3agency
#265
Hodnocení: žádné nahlásit
2
my3agency
#264
Hodnocení: žádné nahlásit
2
my3agency
#263
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Grafikom
#261
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hdesign
#260
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Grafikom
#259
Hodnocení: žádné nahlásit
0
IZMIRUS
#254
Hodnocení: žádné nahlásit
0
IZMIRUS
#253
Hodnocení: žádné nahlásit
0
IZMIRUS
#252
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
Hodnocení: žádné nahlásit
1
JuroP
#232
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Sason
#226
Hodnocení: žádné nahlásit
Hodnocení: žádné nahlásit
0
dklwork
#222
Hodnocení: žádné nahlásit
0
cisadesign
#216
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
1
pompelmo
#213
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Gravyg
#204
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Tyatrál
#179
Hodnocení: žádné nahlásit
2
qr321
#174
Hodnocení: žádné nahlásit
2
Malkolm
#172
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Malkolm
#171
Hodnocení: žádné nahlásit
3
Kosta
#170
Hodnocení: žádné nahlásit
2
Gressak
#168
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Pancreas
#167
Hodnocení: žádné nahlásit
3
Kosta
#154
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Kosta
#153
Hodnocení: žádné nahlásit
0
JonThorn
#152
Hodnocení: žádné nahlásit
0
aivoreh
#145
Hodnocení: žádné nahlásit
Hodnocení: žádné nahlásit
2
Janare
#119
Hodnocení: žádné nahlásit
0
SJ
#117
Hodnocení: žádné nahlásit
2
SJ
#114
Hodnocení: žádné nahlásit
0
JonThorn
#109
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Madamaya
#88
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Madamaya
#86
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Didillen
#77
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Didillen
#76
Hodnocení: žádné nahlásit
3
jitula
#69
Hodnocení: žádné nahlásit
2
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Bmore
#59
Hodnocení: žádné nahlásit
2
Hodnocení: žádné nahlásit
0
bjorn
#50
Hodnocení: žádné nahlásit
0
foxink
#49
Hodnocení: žádné nahlásit
0
DORDES
#47
Hodnocení: žádné nahlásit
1
jitula
#43
Hodnocení: žádné nahlásit
0
DORDES
#42
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Hodnocení: žádné nahlásit
1
texatop
#27
Hodnocení: žádné nahlásit
0
johnnY
#23
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Monchares
#18
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
terezam
#2

Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.

Diskuze

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit Royalfox

    Děkuji Izmirius, za výběr !

    27.04.2017 15:29
  • nahlásit admin

    Děkujeme IZMIROVI za jeho ochotu odměnit i jiné designéry. Během tohoto týdne vyřešíme vyplacení odměn vybraným designérům (ozveme se vám).

    24.04.2017 17:10
  • nahlásit IZMIRUS

    Zdravím kolegové,tak finální výběr je tady.  Neříkám, že to jsou nejlepší loga, nebo, že by se jednalo o loga, která by měla vyhrát. Osobně si myslím, že klient vybral poměrně velmi dobře. :D  Teď vážně, vybíral jsem v rámci zadání a zaměření na specifickou klientelu, historii značky a bral jsem v potaz moderní design a ideální čistotu loga. Také jsem bral v potaz poměrně hodně volné zadání. Osobně si myslím, že kdyby se mělo dělat logo, čistě na míru cílovce, tedy bohatým rusům, vyšší třídě vznikl by přezlacený kíč. Loga jsem chtěl vybrat, ještě než dojde k lajkování, abych nebyl ovlivněn a zachoval si objektivitu.Nekoukal jsem na to, kdo logo tvořil a spíše jsem hodnotil logo samotné nápad, čitelnost, praktičnost, jednoduchost, design + efekt emotivní.  Všechna tři loga mají své malé chyby, ale pokud by se řádně doladili, bylo by to v pohodě. Přiznám se, vůbec to není lehké, vybrat z tolika návrhů, musel jsem si udělat systém, všechny návrhy stáhnout do PC a každý podrobně prohlédnout, nečetl jsem komentáře, chtěl jsem nechat makat spíše loga za své autory a ne tak jejich slova. Rozhodoval jsem se z těchto pěkných log a bylo to pekelně težké, každopádně také musím tyto návrhy pochválit, byly také super. ;)256, 205, 279, 261, 168, 154, 118, 213, 250, 309, 67.Návrhy, které bych chtěl ocenit jsou:1. místo  1252. místo  2503. místo  118Osobně si myslím, že je tady ještě více log, která by si zasloužila finanční ohodnocení. Loga která mi pěkně zamotala hlavu a celý výběr 261, 205, 256. Ale to u by mi nic nezbilo. :)  Jak vidíte, rozhodování je těžké, vnímání log je subjektivní a kdybychom chtěli vybrat opravdu toho nejlepšího, měsíc by nám nestačil a asi bychom se nikdy neschodli na nějakém rozumném kompromisu. Takže na závěr, vůbec nezávidím zadavatelům, jejich rozhodování. věděl jsem, že je to těžké, ale že až tolik, teď alespoň vím, jaké to je, z pohledu klienta, z druhé strany. Tak si užíjte peníze ve zdraví a užijte si pěkný víkend kolegové.Logotvorbě zdar, spousty dobrých nápadů a ať se daří! :)

    21.04.2017 12:17
  • nahlásit admin

    Návrhy byly odslepeny. Nyní IZMIRUS vybere 3 návrhy, které by sám chtěl ocenit. Tento krok není v žádném případě činěn z toho důvodu, že bych chtěl nějak zpochybnit výběr klienta (je to přeci i vítěz), ale z toho důvodu, že chce vyjádřit své sympatie naší komunitě a podpořit ji. Odeslal jsem mu i dva návrhy od designérů, kteří si v době hodnocení omylem své designy ze soutěže smazali (takže se může stát, že třeba ocení i někoho z nich - v takovém případě bychom vám zde návrh nějak zveřejnili). Bohužel mnoho z vás nepočkalo a hodně designů bylo smazáno po učinění výběru. Tyto kroky neberte jako výzvu k dalším komentářům o rozebírání výsledků apod. Návrhy byly odhaleny čistě za tím účelem, aby IZMIRUS mohl vybrat a tím soutěž uzavřeme zcela. Děkuji za pochopení.

    21.04.2017 8:21
  • nahlásit admin

    Zatím se nám ještě nepodařilo dostat oficiální potvrzení, že můžeme návrhy odslepit, budeme se snažit dál.

    20.04.2017 9:46
  • nahlásit admin

    Už to tady prosím všichni uzavřete, všechny následující komentáře už budu mazat. Toto už je vyloženě flame, na kterém už jen ztrácíte všichni čas. Už přecházíte pomalu do filozofických sfér a zas se nám tady vykopávají zákopy, ze kterých si budete přenášet tak akorát spory do jiných soutěží (což už se mimochodem děje). Po svátcích budou designy zveřejněny. Dnes jsem mluvil s klientem, který dá možnost vítězi na základě jeho přání vybrat jím avizované vítěze.

    13.04.2017 15:10
  • nahlásit Grafikom

    Marttyn Vidíte, my nerozumíme Vašim komentářům a vy zase naší nadsázce, kterou vezmete jako urážku - mimochodem je to prosím pěkně citát z úst univerzitního profesora :) To je tedy svět, viďte. Psal jste o "věcech, které se prostě samoukou nedají naučit ani za x let". Předcházela tomu věta "..., že umělecké vzdělání není pro grafika, ilustrátora a pod. vůbec podstatné je nesmysl...".  Ptáme se, jak si tedy mohli dva čeští namátkou vybraní velikáni (zmíněný Lada, Saudek) dovolit naučit se sami tak božsky tvořit a uspět na světové úrovni? Prostě to není o vzdělání, ale o talentu a rozvoji dispozic, které lze rozvinout samostudiem. Respekt ke vzdělání máme hluboký, na VŠ jsme oba studovali a byť nebyla ani u jednoho případu z nás dvou umělecky zaměřená, tvoříme v tomto oboru a fungujeme dodnes. Právě zde se ukázalo, že kvantita nezvítězila nad kvalitou, neboť 1. místo bylo uděleno člověku, který je více než dobrý a má odpovídající portfolio :). Spíše je zvláštní, že na to někdo bez viditelného portfolia poukazuje a to jen proto, že má jiný názor a jak se sám vyslovil, respektovat klienta mu dělá problém, dále dle jejího úsudku zde všichni grafici mají ilegální soft, etc. Zkuste to nebrat osobně. Neustále zde čteme o úctě a pokoře, ale vůči zadavateli ji vidíme málokdy (zde v komentářích se zase projevila česká povaha), dále pak čteme o tom, jak je třeba zadavatele/klienta posílat někam (pro nás vrchol neuctivého vyjadřování). K poslednímu komentáři - škoda, že něco pronesete a nejste schopen si to obhájit nebo osvětlit, nám graficky nevzdělaným:) Budeme tedy muset zůstat zřejmě u nemoderního myšlení. Za nás tedy vše, přeje krásné svátky.

    13.04.2017 12:40
  • nahlásit Marttyn

    pro Grafikom: co znamená mít modernější názory v grafice? Zkuste si to nastudovat :) Neberu Vám to čím jste, nebo nejste a vážně si tím buďte, jak uznáte za vhodné, ale poprosím Vás o názorovou úctu i k těm graficky vzdělaným. To bude úplně stačit. Děkuji.

    13.04.2017 11:59
  • nahlásit Marttyn

    pro Grafikom: vážně si myslíte, že "akademické vzdělání je úžasné v tom, že dodává umělé sebevědomí i tam, kde by se přirozeně nevyskytlo.", nebo jen nutně použitá sebeobrana, či urážka zaobalená do citátu, když něčemu nerozumíte? Nikdo tady neznevažuje ničí práci, jen se tady objevil opravdu kvalitní názor a pohled na grafiku ve své podstatě a s tím jestli někdo je, má být, nebo nemá být umělec to vůbec nesouvisí....stejně tak jak kdo má velké portfolio prací. V tomto ohledu ta kvantita nikdy nezvítězí nad kvalitou ;-)

    13.04.2017 11:45
  • nahlásit Grafikom

    "...umělecké vzdělání není pro grafika, ilustrátora a pod. vůbec podstatné je nesmysl..."Jak moc rozumíte konkrétně oněm ilustracím? Pod to stačí dopsat namátkou dvě jména - Josef Lada, Kája Saudek. Talent Vám univerzitní vzdělání nenahradí a u ilustrací to platí na 120%. V grafice opravdu neznamená vzdělání = kvalita. Není to chirurgie, kde se bez vedení neobejdete. Stačí umět kreslit, mít svůj styl a umět se prodat. Nemáme akademické vzdělání v uměleckém oboru a můžu říct, že nám to docela jde i bez něj :). Btw. co znamená mít modernější názory v grafice?

    13.04.2017 11:34
  • nahlásit Marttyn

    Zdravím ve spolek, trochu seriálovým přístupem (tedy těšící se) sleduji diskuzi, která se zde rozvinula po vyhlášení vítězů tohoto do jisté míry exkluzivního projektu na nové logo OD Kotva. Hlavně díky příspěvku, nebo lépe názorové polemice o myšlení a přesahu při logotvorbě od Bamybay, který je prostě z jiného světa (což myslím v tom nejlepším slova smyslu), a který by si měl každý grafik tady určitě alespoň přečíst a hodně si z něj vzít. Místo toho spíše vzniká hráz, která definuje akademismus a umělecké vzdělání vs. řemeslo a koníček, nebo amatérský zájem o grafiku na 2 břehy, což je velká škoda. Každé učení, vzdělávání se v oboru je přece nesmírně důležité. Vědomosti získané studiem v jakémkoliv uměleckém oboru vás naučí hlavně myslet tvůrčím způsobem, jste vedeni (rozvíjeni) svým učitelem, nebo profesorem (jsou rozvíjeny vaše schopnosti), najít přesah, a také spoustu dalších důležitých věcí, které se prostě samoukou nedají naučit ani za x let. Názor z pera grafika, který tvoří, že akademické nebo umělecké vzdělání není pro grafika, ilustrátora a pod. vůbec podstatné je nesmysl. Proč se tedy tyto obory vůbec studují? V tomto má Bamybay pravdu v kontextu s přístupem ke grafické práci a já s tím plně souhlasím, i když nejsem akademicky vzdělaný, čehož hodně lituji, ovšem i tak se snažím vzdělávat dál a hlavně si názorů studovaných lidí vážit, místo toho, abych proti nim vymýšlel pseudodefinice toho, proč hájit názor, že je toto bohužel realita a jinak to nejde. V tomto ohledu se potom není čemu divit, že všude kolem nás vznikají loga a grafické práce v poměru cena x výkon x nabídka (podmínky spolupráce), takže k tomu přistupujme s těmito výše psanými názory a fabrika jménem grafika bude mít v ČR pořád stejnej plán provozu:) Určitě je co porovnávat a nelze tvrdit, že tady je takový svět a jiný být nemůže, protože jsou pořád vytvářeny nějaké mantinely, které sami nechceme odbourávat. Potom je samozřejmě jasné, že budeme raději hledat co kam nepatří, co nepotřebujeme a co je nám k ničemu, než abychom zkusili něco změnit. Nejvíc mě potom štve, když se definuje umělecká tvorba tím, že někdo dělá šmouhy prknem po plátně...co to sakra je??? Tohle je výsměch a né pochopení pro tvůrčí nebo uměleckou práci. Od Izmira tyhle názory dost mrzí. Dnes je spousta příležitostí, jak dokázat i v grafice, co v každém je a dostat se i k velmi zajímavě honorovaným projektům. Jen to chce prostě víc chtít a mít trochu modernější názory a pohled na tuto práci. přeji všem krásný den. Martin P.

    13.04.2017 10:43
  • nahlásit angelprintcz

    pardon Bamybay, spletl jsem si:))))

    13.04.2017 7:49
  • nahlásit angelprintcz

    Vetsina klientu co s nima spolupracuju mnoho let se rada vraci prave z duvodu, ze mam pokoru k jejim napadum, zadanim a vytvarim to co si preji a za to plati. Mam pocit, ze v ceskem/slovenskem prostredi se ani nechce moc "pridana umelecka hodnota". Brandway - tady si v tomto ohledu moc neuzijete a az moc na muj vkus filozofujete... Grafik neni umelec, je to remeslo. A vetsina z nas sem chodi pro zabavu, jen tak se pomerit s ostatnima, ohodnotit praci, ktera se libi a ja to beru velice sportovne (dokonce zapojuji i sve deti a nektere "prace" sem vkladam). Vyhrocene emotivni diskuze pod navrhy se snazim krotit a blbecky mezi grafiky usmernovat:) Zdenek

    13.04.2017 7:47
  • nahlásit Grafikom

    Bamybay: akademické vzdělání je úžasné v tom, že dodává umělé sebevědomí i tam, kde by se přirozeně nevyskytlo. Grafik nemusí být (a ani by neměl být) umělec. Jsme grafici, jsme ilustrátoři - za umělce jsme se nikdy nepovažovali. Napsat Izmirovi, že za něj musí mluvit práce a ne slova, je nejen neuctivé, ale dost zbytečné. Tedy pokud nemáte stejně velké portfolio, zkušenosti a úspěšnost. Designér, jenž napíše, že klienta, který se vzpouzí, pošle někam (patří do V. cenové za stůl s umaštěným půllitrem a ne sem), pak není profesionál, není profesionální grafik. Kde je ta Vaše pokora? Kde je empatie? Hledání kompromisu? Trpělivost s klientem patří k práci grafika/designéra (tedy ne, pro umělce toto řemeslo není). A ano, je to řemeslo (chcete-li práce, byznys), což nás vede k dalšímu vašemu nesmyslu, cituji: Všech těch tisíce výtvarníků zde má oficiálně zakoupené programy? Kdyby ano, nemohli by soutěžit za tyto peníze a nebo by museli vyhrávat tak třikrát za den, aby pokryli náklady,... Je zde spousta designérů/grafiků, kteří se svou profesí živí již několik let. Sem chodí odpočívat, relaxovat a hlavně soutěžit (je to totiž soutěžní portál). Ti nejlepší zde jsou podnikatelé, mající svou vlastní živnost nebo studio, neztrácejí tu čas proto, aby se snažili vydělat pár tisícovek. Touha být nejlepší a často i grafické výzvy (viz. aktuální soutěž o logo s býkem) mnohdy převýší prioritu ve formě financí. A TOHLE JE TA OPRAVDOVÁ VÁŠEŇ PRO GRAFIKU! Tedy nikoliv povyšování se nad klienta a posílání dotyčného někam, protože jen já vím, jak na to. Nevím, kde žijete vy, ale zaplatit za PS, AI nebo CDR není částka, která by byla pro pracujícího grafika tak velká, aby ji nedokázal uhradit za jeden měsíc práce. Samozřejmě ilegální používání nejen grafických programů je na každém rohu, takže se jistě najdou tací i zde. Ovšem kdo Vám dal právo soudit 8000 tvůrců a pochybovat o jejich morálním kreditu, když je ani neznáte... S úctou GRAFIKOM

    13.04.2017 5:58
  • nahlásit Bamybay

    Milý Izmirusi, víte, to, jak popisujete jednání klientů ke grafikům,...je to tak, co člověk vyzařuje, to dostává zpět. Klient, kdokoli - jen zrcadlí člověku, co je v něm nevyřešeno a s čím pracovat. Heslo, kde je vůle je i cesta je hezké,...ale proč? Proč hledat vůli, ...když to někdy prostě nejde. Nejkrásnější a nejúčinnější věci jsou stvořeny právě vzdorem a pevnou vůlí v sebe. A víte v čem je úžasné akademické vzdělání? Tito lidé nepochybují o své práci,ale nikdy by to neřekli nahlas - za ně mluví jejich práce. Tvoří s hlavou vysoko v oblacích, ale před životem ji mají pokorně skloněnou,.... Kvantita ještě nikdy nezvítězila nad kvalitou,... Pokud o sobě napíšete: Mám talent a sebevědomí stvořit vám výjimečné logo. Anebo rovnou celou firemní identitu. Loga ode mě mají vlastní duši, jsou nadčasová a elegantní. Budou vás důstojně reprezentovat. Mí klienti jsou nároční, oceňují kvalitu, chtějí se odlišit, vyžadují maximální kreativitu a inovativní myšlení. A to mě baví. Značkám vdechuji život už přes 7 let a mám za sebou stovky projektů. Vyhrál jsem 101 veřejných soutěží a poměřil síly s tisíci logotvůrci a kreativci. Neustále se sebevzdělávám, aby moje loga byla ještě dokonalejší. Mé motto: Kde je vůle, tam je cesta. Musíte prostě počítat s tím, že se někdy klient vzbouří,...a chce vyzkoušet toho nej....Za vás musí mluvit práce a ne slova - velmi, velmi přátelská rada. Svoboda není v tom, že Vám nikdo nemluví do Vaší práce, ale že své práci věříte tolik! že klienta klidně pošlete někam, pokud se nechová uctivě k vaší práci, do které dáváte srdce a duši. Tím ji teprve dáte auru a život. A to je o tom, že když v galerii obdivujeme tu divnou čáru přes plátno,....cítíte to nepopsatelné sdělení,..Marketing, grafika,..to je prostě jen život, chemie, manželství, namlouvání, výchova dětí - komunikace,...úcta k sobě,....a radost.  To, že pracujete, grafici zde,... roky za pár korun,..je vaše volba,...podívejte se na všechny prezentace....stejné fotky, stejné vizuály, omáčka kolem. Nechte jednou logo na čistém bílém papíru.......a podívejte se jak s vámi promluví,....neschovávejte ho do efektů a výdobytku adobe programů....doplňte ho skicou v ruce a myšlenkou,...nebuďte tady roboti, co to prostě jen zkouší,....Všech těch tisíce výtvarníků zde má oficiálně zakoupené programy? Kdyby ano, nemohli by soutěžit za tyto peníze a nebo by museli vyhrávat tak třikrát za den, aby pokryli náklady,... My lidi jsme zodpovědni za chování druhých a je jen na nás, jak se s tím popereme a co komu dovolíme.

    12.04.2017 19:36
  • nahlásit IZMIRUS

    Bamybay Já vám rozumím, jak to myslíte, ale obávám se, že porovnáváte něco, co porovnávat nelze. A to je to co si spousta grafiků, při své kritice a pohledu na logo neuvědomuje. Porovnáváte  soutěže, český trh, kde se tvoří logo v průměru za 3000 - 5 000 Kč, se světem, kde se vytváří loga, značky za statisíce až miliony. Porovnáváte, něco, co nelze navzájem porovnávat. : ) Je to jako porovnávat kladenského hokejistu z místní ligy s borcem, co hraje deset let v NHL. Jo, to je přesně ten příklad, který to vystihuje. : ) To jak popisujete tvorbu, jsou ideální podmínky  samozřejmě a tak by to  mělo být, ale upřímně, realita je jiná. Kdyby jste konkrétně v soutěžích  přemýšlela takovým to způsobem, tak těch 5 000 Kč nebude stačit ani na první emailovou komunikaci. Není problém vymyslet logo, z kterého si každý sedne na prdel a grafická komunita Vás slavnostně vystřelí až na Mars. : ) Není problém, půl roku vyvíjet  a dolaďovat s klientem logo k absolutní dokonalosti a brát v potaz průzkumy, statistiky atd. Problém je, kdo Vám to zaplatí? Upřímně kolik z nás freelancerů, kteří zde pracují a mají třeba pětiletou praxi, má zakázky za statisíce a může se věnovat jednomu logu a vizuálu třeba pět měsíců a účastní se ještě soutěží? Je potřeba uvažovat v rámci poměru  cena  x  výkon  x poptávka  x nabídka, podmínky spolupráce. Když si vezmu v jakých podmínkách tu vytváříme loga a tím nemyslím pouze soutěžní portál, ale celkově český trh jako takový, tak si myslím, že vznikají práce velmi kvalitní a mnohdy i velmi kreativní. Někdy i nad rámec ceny, rozpočtu, což mě osobně trápí nejvíce, když vidím super logo a neadekvátní odměnu, protože vím kolik práce, skicování a přemýšlení za tím stojí. Proto jsem se rozhodl  o to málo rozdělit s kolegy. Takže, když si vezmu  v potaz v jakém prostředí pracujeme, to znamená pasivní přístup klienta, častá neúcta k naší práci, někdy i sprosté chování, snaha, čas který projektu věnujeme, žádná komunikace, žádný vývoj, žádná reakce, nepřipravená a generická zadání, nejasné představy klienta,  mnohdy nezájem ze strany klienta o vlastní logo, který i přesto, že někoho vybere stejnak hodí logo do šuplíku, zjistíte, že se tu dost často podávají  doslova nadlidské výkony. : ) Protože zadání : „chci moderní a jednoduché logo, které bude hezčí než má Karel z Brna a nechci červenou, není zadání“  Za každým úspěšným a kreativním logem stojí dobrý vztah a vzájemná komunikace mezi  klientem a designerem.  Pokud nefunguje ten nejdůležitější základ, nemůžete čekat zázrak. Tedy pokud nemáte křištálovou kouli a neumíte věštit loga budoucnosti. :D Kritika je určitě přínosná, ale je trošku vedle hodnotit logo třeba za 5 000 Kč z akademického pohledu, to je můj názor a taková kritika, není tak přínosná jak si myslíte. Kritika by měla být vždy  „na míru“ a neměla by se plést se subjektivním „líbí“ a „nelíbí“. Navíc 100 grafiků vytvoří logo 100 krát jinak a každý by někde něco upravil, přibral, nebo ubral. : ) A samozřejmě je tu „já bych to udělal lépe“ :D  Vysokoškolské  vzdělání sem nepleťte, to s tím přeci nemá nic společného a není to záruka ničeho.  Možná pro pár egoistických akademiků, kteří nejsou ochotni si připustit, že by někteří amatéři, mohli být nedej bože lepší a že možná x let studovali zcela zbytečně. Já osobně jsem rád, že jsem nikdy VŠ uměleckého směru nestudoval, pač právě díky tomu, jsem získal tvůrčí svobodu a soběstačné myšlení bez „dozoru“. Ale to je opět věc pohledu. : ) Je zde spousta lidí co VŠ nemají a přesto dokáží tvořit loga, před kterými musí smeknout i kdejaký akademik, pokud mu to jeho objektivnost a ego dovolí. Svoboda tvorby a kreativity je právě v tom, umět  se odklonit od těchto zaběhnutých univerzitních kolejích, kde Vás právě ovlivňují profesoři a dělat si to tak nějak sám podle sebe a dodržovat  samozřejmě základní pravidla. To, že uděláte někde někdy chybu, je naopak žádoucí. Jak jste sama napsala, kdo může určit, kdo je amatér, nebo profesionál? Které logo je špatné a které je dost dobré?  Profesionála diplom v tomto oboru nedělá, tím se člověk musí stát a nejen tím, že umí tvořit, kreslit, přemýšlet, ale i tím jak komunikuje s klienty a přistupuje k tvorbě, tím jak získáte nadhled, soudnost, sebekritické hodnocení, tím jak zahodíte ego a otevřete se novým myšlenkám, se stáváte profesionálem…Když půjdete do galerie a uvidíte tam plátno, které je postříkané barvou a rozmazané fošnou, jeden člověk Vám řekne: „to je nadčasové“  druhý: „to jako vážně, takový šit?“ Oba mají pravdu, záleží na úhlu pohledu. : ) Ale takto bychom tu mohli diskutovat do nekonečna. Každý, kdo pronikl konkrétně do logotvorby hlouběji  ví, že je to láska na celý život, že je to obrovský svět plný radosti, myšlenek, výzvy  a nekonečného objevování...

    12.04.2017 16:13
  • nahlásit svatik

    Bamybay: moj mail :   jan.svatik@gmail.com... stači preposlať kontaktny mail.

    12.04.2017 13:33
  • nahlásit Bamybay

    ráda se podívám, Svatíku,...jen potřebuji nějaký link,...nenajdu Vás v designerech tak rychle nikdy nejde o kritiku - názor "jen" posunuje člověka dál,...buď si je svoji prací jistý a nebo najde rezervy - hlavně je opravdu sám uvidí a to je celoživotní škola,...a potom je tady cílová skupina a to můžete mít práce oceněnou "nejlepší" komisí na světě...co to však je "nejlepší" kdo to je? Kdo to určuje? a na cílovku to nezabere....zde je kritérium jedině zisk zákazníka a zpětnou vazbu moc nikdo neumí dělat a nebo se jim nechce - tabulky, grafy... Je to o pokoře,..k nápadu, tužce, počítači, zákazníkovi, zadavateli,...sobě.... Můj názor je ten, že Kotva je takový fenomén, že kdyby dal 500000,- třeba panu Rostislavu Vaňkovi - sedli bychom si na zadek z jeho loga všichni,....a člověk, společnost,  která Kotvu koupila by tuto částku ani nepocítila a udělalo by to takový marketingový zásah,...ale chce to vůbec někdo z nich???  Já sama studuji xtou uměleckou VŠ a můj profesor vždy najde místo, které přehlédnu,....a jsem mu za to vděčná,... I když by to klient nepoznal,...nemůžete mít ten hřejivý pocit, že jste do práce dal všechno... Pokud vás zajímá názor druhého a dokážete se nad ním zamyslet - děláte určitě skvělé věci a budete dělat ještě lepší.  bm

    12.04.2017 11:17
  • nahlásit svatik

    Bamybay... zaujimavý nazor, ale myslim , že hodne z neho na diskusiu zo zadavatelom...  Hodnotenie viťaznych navrhov tiež zaujimave... a preto by ma zaujimal tvoj nazor na moje odovzdané práce... i ked tak trochu tušim odpoveď. :–)  

    10.04.2017 20:32
  • nahlásit Bamybay

    Dobrý den, hodně jsem přemýšlela, zda to napsat,...všem logotvůrcům a marketingovým expertům... Včera jsem z Letné viděla jeden z mnoha reklamních štítů - které upozorňují na blízkost obchodního domu Kotva. Pokud bych logo neznala,..nepoznala bych, a to včelí plástev je celkem velká, co do pojetí celkové hmoty grafiky - i přesto není čitelná a viditelná a nesplňuje základní kritérium základního marketingového  nástroje. Logo snad ani tak není v prvním plánu o perfektní grafice - ale o marketingu - tedy o zapamatovatelnosti, výraznosti, jinakosti - logo se musí prodat samo o sobě a tím i produkt, službu. Musí vzbudit emoce - jakékoli. Musí být vidět v noci, ve dne, negativ, pozitiv,..nesmí utlačovat ostatní grafiku, ani převyšovat samo sebe. Logo je alchymie. Musí být testováno, tisíckrát převráceno lícem na rub a zpět.  Pokud se projdete v různých ročních ale i denních dobách kolem obchodního domu Kotva - který - jak píše zadavatel je určený spíše pro východní zahraniční klientelu - uvidíte, že dům není ozářen sluncem, stále je spíše  svým umístěním do vnitrobloku temněji působícím monstrem minulosti - s kapkou nostalgie na dobré architekty. Vedle prosperující Palladium má výhodu nejen danou slunečním ozářením, ale i vstupem z metra a naprosto dokonale umístěným labyrintem obchodů a také volným vstupem na toaletu. Maličkost? Deviza, slušnost, pokora ke klientovi. Ve světě běžná rutina - Toilet free. V Kotvě se platí. Kotva, jako nákupní centrum, kde již pár minut před osmou večer prostě zavřou.......Cizinec pár minut po osmé už ani neví, vedle jaké budovy jde. Ohyzdný vstup do Alberta, naprosto vychozený a hodný opravy prostor před domem je spíše pro ostudu a obrovská reklama na novou značku Bibloo znemožní i pozornému návštěvníku zjistit o jaký obchodní dům jde,.... Omlouvám se tedy vybraným autorům,...a nerada bych,aby braly osobně a jako kritiku,...jen cítím určitý prázdný prostor - prázdný informační prostor - pro grafiky a zadavatele,....že není jen nápad, tužka, ilustrátor, ....ale i schopnost myslet a vidět dál než dosáhne působivá prezentace... umístit vzniklé kresby na nic neříkající pozadí a budovy. I když jedno logo na budově umístěné je - kdyby však to byla fotka autora přímo z místa, viděl by sám, jak nečitelné by logo bylo v reálu. Na vítězných pracech nevidím možnost pracovat s logem marketingově. Musím souhlasit s názorem, tisíce nápadů pro vlastní výběr  a nepoužití vítězného,..ale nebojme se, kdo takovýmto  způsobem vyhlásí soutěž - nedokáže zneužít dobrý návrh - on ho prostě nepozná. Myo Barbora

    10.04.2017 14:55
  • nahlásit angelprintcz

    Izmir=klobouk dolu. 3 misto moc povedene! Z

    8.04.2017 19:42
  • nahlásit poshposh

    Gratuluji, pěkná práce.¨:-)

    7.04.2017 14:16
  • nahlásit brandway

    A dodávám, že proti adminovi nemám absolutně žádných námitek. Udělal bych to stejně. Jenom mě štvou klienti, kteří mnohdy kličkují, i když vůbec nemusí. Čili jediné co mi vadí, je chování klienta. Nic víc.

    7.04.2017 14:03
  • nahlásit brandway

    Teď už je to v pořádku. To mě těší a gratuluji vítězi.

    7.04.2017 14:00
  • nahlásit tn2003

    Admin: Nasaďte to. :) Když to bude směrem z Topdesigner mailu k designérum, tak se dá určitě nastavit nějaký zpoždění, kdy to systémy nevyhodnotí jako spam. Takhle mi chodí napřímo upozornění z mailu jinýho serveru, kde je 100K uživatelů a zatím bez chyb. Občas to přijde třeba se zpožděním několika minut až hodiny, ale to je právě to zabezpečení proti anti-spamu. Gratulace vítězům. Dobrá práce. Fajn den. :) T.

    7.04.2017 10:35
  • nahlásit admin

    tn2003: Rozumím a chápu. Tyto funkce máme dávno naprogramované. Ale bohužel ne pro tuto verzi systému. Už hodně dlouhou dobu chystáme tu novou verzi (ukázalo se to bohužel jako hodně velké sousto). Takže funkce existuje. Ale ta nová verze má ještě stále dost chyb, takže si to nedovolím nasadit. Když budu upřímný, tak nejsou prostě kapacity (neustále se mi na tom mění programátoři), aby se to dokázalo nasadit tak rychle, jak by si to zasloužilo a cítím to jako velký dluh této komunitě. Ale zrovna včera jsem shodou okolností uvažoval nad tím, že bychom tedy alespoň tuto funkci tedy nasadili na tento starý systém, jelikož fakt hodně chybí (asi nejvíce ze všeho). Problém trošku je, že tyto informace se nemůžou zasílat jednotlivě - to by nás třeba u takovéto soutěže poslalo do spamu. Představte, co by muselo všechno přijít zadavateli této soutěže (252 jen z nových návrhů a to nepočítám komentáře). Proto to v té nové verzi máme připravené tak, že to chodí hromadně dle frekvence, jakou si uživatel zvolí. Ale tento systém je celkem složitý ve srovnání s jednotlivým zasíláním. Kdyby stačilo zasílat informaci jednotlivě, nechal bych to sem dát už dávno. Ale zkusím to u programátora poptat, co by to obnášelo, sám bych sem tu funkci rád co nejdříve dostal, velmi by to používání zjednodušilo všem.

    7.04.2017 10:17
  • nahlásit lenkalienka

    Gratulujem výhercom, zaslúženému a šľachetnému víťazovi obzvlášť :-))

    7.04.2017 10:01
  • nahlásit IZMIRUS

    8.4 mám narozeniny a od života jsem dostal nejlepší dárek, uvědomění, že stojí za to pomáhat lidem kolem sebe, podporovat tuto komunitu, navzájem si nezávidět, naopak se podporovat a dělat poctivou práci. Stovky nevyhraných projektů stálo za to, abych po třech letech kreslil loga podle sebe, tak jak mě to baví...

    7.04.2017 9:58
  • nahlásit IZMIRUS

    Zdravím kolegové : ) Nejdříve bych chtěl poděkovat zadavatelům za výhru, vážím si toho, Pokud budou chtít logo dále rozvíjet, mohou mě kontaktovat. Nejdříve jsem výhře nevěřil, pač jak jsem psal níže, už do předu jsem věděl, že nevyhraji. Pprostě takhle velké projekty vyhrávat neumím, nevím čím to je, proto se jich moc neúčastním. Tento projekt byl výjimka.  Výhra padla na mě, vedení si zvolilo můj návrh a já teď chci realizovat tyto kroky. Dlouho jsem přemýšlel, jestli mám výhru přijmout, potom všem, co jsem viděl jak se „hejtují“ známá loga jako Liberec, Valmez, hřebčín Kladruby atd. jsem váhal, jestli výhru přijmout. Vzhledem k tomu, že zde se jedná o poměrně známou značku, bude se nejspíše opakovat podobný scénář. Na kritiku jsem zvyklý, takže vyslechnu každý názor. Jak víte, jsem pouze nadšený amatér logotvůrce, nejsem akademický profesionál. Dělám loga, protože mě to baví. Tato kreativní droga mě naprosto pohltila. Je to možná jediná legální a dobrá loga. : ) Dokáži si představit, že v soutěži bylo mnohem více log, které by si také zasloužila ocenění. Je to tak u spousty projektů, že se objeví velké množství kvalitních log, ale vítěz může být pouze jeden.Né vždy vyhraje dle designových měřítek ten nejlepší. Proto jsem se rozhodl, že bych chtěl svépomocí, nebo pomocí komunity vybrat další tři vítěze, kterým bych rozdělil výhru 1. místo 2 000 Kč, 2. místo 2 000 Kč,3. místo 2 000 Kč. Důvod, proč se chci rozdělit je ten, že v soutěžích často vídám velmi propracované, kvalitní a kreativní návrhy, které nejsou oceněny, pouze „lajkama“. Přál bych si, aby to tentokrát bylo trošku jinak, podle „našeho“ scénáře. Také chci, aby jste nebyli zklamaní a nikdy nevzdávali své nadšení pro logotvorbu a neustále jste dělali to, co Vás baví, stejně jako mě. Je zde spousta talentů, které nevyhrávají a já si přeji, aby to nikdy nevzdávali stejně jako jsem to nikdy nevzdal já, i přesto, že jsem tolikrát prohrál. Má loga zdaleka nejsou nejlepší, je zde spousta kreativních tvůrců, kteří se věnují logotvorbě z nadšení, radosti z kreativní práce jako já. Přeji Vám pěkný den a spousty kreativity, logotvorbě zdar. : ) Izmirus

    7.04.2017 9:48
  • nahlásit tn2003

     Teď mimo tento projekt, ale možná se to toho napětí také týká. Nechce si majitel tohoto webu najmout nějakého kódéra, aby už konečně začaly chodit notifikace na mail, že klient okomentoval návrh, že klient uzavřel projekt vybráním vítěze, že admin okomentoval projekt, atd.? Zkuste se vžít do role designera, který musí denně přijít na tento web, aby byl v obraze. Aby věděl, že klient si jeho návrh prohlédl a chce změny. A teď si i představte, že to dělá takhle třeba 14 dní v kuse (a v případě OD Kotva i měsíce) ...   Pak se nedivte, že jsou všichni otrávení a třeba i zklamaní. Taková úprava kódu je záležitost několika minut, možná hodin a do budoucna to ušetří čas stovkám lidem. Díky za pochopení. Tomáš

    7.04.2017 9:44
  • nahlásit admin

    brandway: To ani nemůžete počkat, až si výhru přijmou všichni výherci? Je to přesně tak, jak píše Grafikom, vítěz si výhru jen ještě nepotvrdil a stane se tak velmi brzo. Takže nějaké Vaše předčasné dedukce o pořízení si nápadů za 3 000 Kč jsou zcela mimo mísu a zbytečně tady vytváříte napětí. Je mi líto, ale "český člověk" se projevil v plné kráse jedině tak u Vás - okamžitě si uděláte názor, samozřejmě negativní a útočný, na základě neúplných informací a nevědomosti. Myslím, že na místě by byla omluva. Není to v žádném případě situace nutná "konspirací". Vítězem se stal stabilní člen naší komunity a jeden z nejlepších designérů zde. Nejsou tam žádné zákulisní dohody. A už jsme spolu v kontaktu. Výhru si zatím ještě nepřijal, jelikož má obavu z podobných hejtů (vzhledem k napětí, které to tady provází) a Vy jste svým přístupem potvrdil, že se mu není ani co divit. Navíc ještě spolu řešíme, že by ZE SVÉHO ocenil i ostatní kolegy - tedy část odměny rozdělil i mezi ostatní. Proto to zdržení...  Tímto prosím ostatní, aby své návrhy ještě neodstraňovali - stále můžete touto cestou odměnu získat. Zároveň pak klienta požádáme, zda můžeme provést odslepení, abyste návrhy viděli, ale aby mohl být proveden výběr dalších odměněných ze strany vítězného designéra (pokud si to po této diskuzi nerozmyslí). Myslím, že k průběhu soutěže jsem se vyjádřil už docela jasně. Víc jsem pro vás udělat nemohl. Ano, došlo tady ještě ke zdržení i po prodlouženém termínu, ale provázel to ještě nějaký proces a museli jsme se s tím nějak vypořádat. Výsledek soutěže je ten, že zadavatel stále nemá logo, které by hned použil - ale to je přeci relevantní. Nikdo ho nemůže nutit nějaké logo využívat, i když bylo na výběr z mnoha návrhů. Klient vybral návrhy, které z daného výběru byly považovány za nejlepší, rozdělil výhry. Jak bude pracovat s logem vítězným - to už je čistě jeho věc. Soutěž tedy skončila naprosto standardně, tak tady přestaňte prosím iniciovat nějaké kauzy (trošku se mi zdá, že se v tom občas někteří tak trochu vyžívají a přejí si nějaké přešlapy i tam, kde nejsou).

    7.04.2017 9:34
  • nahlásit Grafikom

    Četl jste náš příspěvěk pořádně? Zřejmě nikoliv, vymýšlíte si. Netvrdíme, že je vše v pořádku, prodlevy ve vyhlašování jsou nefér vůči designérům, stejně jako Vaše komentáře na zadavatele ("Holt český člověk si vždycky najde cestu, jak to ošulit."). Tedy zjednodušeně - 1. místo bylo vyhlášeno, ostatně jako další umístění (oproti Vaší dedukci, že zadavatel investoval pouze 3000, tedy vyhlásil jen 2. a 3. místo). Skutečně netušíme s jak velkými klienty pracujete, ale 20K je nic nejen pro klienta, který si může dovolit miliardový obchod, ale i pro mnohem menší subjekty. Admin si nasypal popel na hlavu více než dostatečně, určitě se takové situace již nebudou opakovat.

    7.04.2017 8:10
  • nahlásit brandway

    Takže všechno probíhá standardně, všichni jsou spokojení a všechno je v naprostém pořádku, tvrdí Grafikom. Otázka je, jestli si to myslí i většina zúčastněných. Rozhodně je to zajímavý postup, jak se levně dostat ke kreativní práci desítek lidí. Za tím stojím a tak to je. Nesetkávám se s tím poprvé, čili nevidím důvod, proč nenazývat věci pravými jmény.

    7.04.2017 7:47
  • nahlásit Grafikom

    Samozřejmě 1. místo uděleno bylo (je to zřejmé z adminova textu), že si jej zatím výherce nevyzvedl, neznamená, že nový majitel Kotvy se snažil využít komunity ve svůj prospěch a ušetřit 20K (nezkusili jste si najít cenu prodeje OC? Ne, pak použijte google...). Admin pouze vysvětlil, že zadavatel bude s vítězem návrh dále ladit. Zkuste trochu krotit slova o českém člověku, který se snaží někoho obelstít - je to skutečně zbytečné a urážlivé.Gratulujeme vítězům, č.3 je krásná práce!

    7.04.2017 4:40
  • nahlásit brandway

    Tak tuto akci asi jen tak nikdo nezapomene. Anebo jak za 3000 Kč získat velké množství návrhů. Moje prognóza se tak trochu naplňuje pouze s tím, že klient určil aspoň druhé a třetí místo. Troufám si tvrdit, že podle stanovení cen to byl záměr už na začátku. Hm, to mě nenapadlo, že se to dá takto obejít, zaplatit srandu a mít plný šuplík designů. Jestli to tak začnou dělat všichni, tak to budete moct pověsit na hřebík. Holt český člověk si vždycky najde cestu, jak to ošulit. 

    7.04.2017 1:54
  • nahlásit svatik

    APROPO, ešte jedna otázočka, myslim že nás bolo viac čo sme mali prosbu o zverejnenie všetkých návrhov... Bolo by možné našej prosbe vyhovieť? Vopred dakujem

    6.04.2017 23:23
  • nahlásit svatik

    Zdravím vosplok, tak ja tomu nejak nerozumiem...vyhral ten ktory je na 2 mieste? Alebo je viťaz niekto na prvom meste a ten tu nieje viditelný?  A ked je teda " VÍŤAZ-NEVÍŤAZ... ako sa prerozdelila suma pre víťaza? :–)

    6.04.2017 23:05
  • nahlásit Rachmaninov

    Ještě bych počkal... Zkusil jsem trošku zatlačit na správná místa :)

    6.04.2017 8:04
  • nahlásit teicher

    Pohoda... Ja si myslím, že aj keď to nedopadne, môžu sa aspoň zverejniť práce, čo bude pre všetkých veľmi prínosné. No a niekto z nás určite v nejakom zmysle "vyhrá". :) :)

    4.04.2017 21:40
  • nahlásit admin

    Přátelé, je třeba pochopit, jakému tlaku jsem byl vystaven a budu zcela upřímný. Soutěž byla z počátku vybrána jako negarantovaná. Když mi klient řekne: "Nedokážeme rozhodnout dříve než 1.4.", tak to pro mě ve zkratce znamená, že když budu vehementně trvat na výběru do 14 dní, tak to dopadne tak, že mi bude řečeno: "OK, tak za těchto podmínek soutěž rušíme a nebudeme to dál řešit, když nám nedáte možnost v klidu vybrat". A co by se stalo? Nikdo by se na Vaše loga ani nepodíval. Takže by soutěž nakonec nebyla zrušena proto, že se žádný návrh nelíbil, ale proto že je ani nikdo v podstatě zodpovědně neposoudil. Což bych považoval za něco neakceptovatelného. A když vidím, kolik skvělých prací se tu sešlo, tak jsem vám to všem nechtěl striktním vyžadováním pravidel pokazit, protože jsem takový scénář cítil velmi reálně. A to je vlastně jediný důvod, proč jsem takto podlehl a byl ochotný neaplikovat toto pravidlo už po 14 dnech. Bylo to z úcty k práci vás všech, doufajíc, že se skutečně 1.4. (nebo alespoň tedy v pondělí) soutěž nějak uzavře. A částečně na to měla vliv určitá prestiž zakázky, to je samozřejmé. Jak jsem již konstatoval níže, na výběru nějakého vítěze budeme trvat, jelikož zde nebyla dle našich pravidel splněna ani jedna z podmínek zrušení soutěže. Navíc ani nebyl dodržen naprosto mimořádný a krajní termín pro výběr. Ale jak psal IZMIRUS, to, že to vybereme nějak silově společně, nebude výhra absolutně pro nikoho. Budu ještě v koutku duše doufat, že se do pátku situace nějak vyřeší (třeba i vysvětlí tím, že třeba zástupkyně klienta je na dovolené, kdo ví). Takže každopádně zahoďme vášně, budu se snažit situaci vyřešit, tak jak se o to snažím vždy... Zároveň věřím, že i klient k tomu bude chtít nakonec přistoupit nějak konstruktivně. Ono totiž spáchat úplnou blamáž v komunitě, která čítá přes 8000 designérů, kdy se mnoho z nich jistě podělí o výsledek soutěže s ostatními na sociálních sítích a různých diskuzních fórech, není zrovna něco, co by za těch "pár" tisíc stálo. Vyčkejme a uvidíme. Rád bych se omlouval, ale když nad tím přemýšlím, nemám asi za co, jelikož jsem činil vše v dobré vůli vůči všem stranám a reagoval jsem na danou situaci dle svého nejlepšího svědomí. Takže nyní spíš mohu projevit lítost a zklamání.

    4.04.2017 21:02
  • nahlásit IZMIRUS

    Tak trošku jsem tohle i čekal, většinou platí čím větší firma, tím horší komunikace a i přesto, že se vybere ve výběrovém řízení vítěz, tak logo stejně nepoužijí. (Teda, ne že bych si dělal šance na výhru, tentokrát, jsem se projektu moc časově nevěnoval. ) Tak velkým firmám o peníze nejde, je jim to jedno, dají si to do nákladů a jede se dál. Vítězství, ale jaké? Sice dostanete peníze za první místo, ale logo putuje někam do šuplíku, kde už díky vedení zůstane bohužel navždy a to není moc velká výhra. Vyhra je, když klient, vedení dotáhne logo do finiše a začne jej používat ve skutečném světě, to je výhra. :) Samozřejmě pokud to je jinak, tak se vedení Kotva předem omlouvám. :) Jak napsal Najbrt, města si objednají nové logo a pak jej stejně nepoužívají, tak přesně tenhle trend je i u velkých firem, bohužel...

    4.04.2017 17:03
  • nahlásit lenkalienka

    Ja nie som síce v tomto projekte zainteresovaná, ale dúfam kvôli všetkým zúčastneným, že to nakoniec predsa len dobre dopadne. Snáď  taká renomovaná a veľká spoločnosť samu seba natoľko nebude chcieť degradovať. Svet biznisu je dnes tvrdý, ale admin práve svojou AKOŽE slabosťou - férovosťou a snahou výjsť v ústrety, dokázal, že to s tým až také zlé nebude :) Prinajhoršom, ak to predsa len nevýjde, získal ponaučenie do budúcnosti, ako až tak veľkoryso nekývnuť na maniere niektorých zadavateľov :)

    4.04.2017 16:55
  • nahlásit brandway

    Tak to jsem docela zvědavý, jak tohle dopadne. Je dobře, že admin uznává své pochybení, které udělal v dobré vůli. Tak už to většinou bývá. Podáte pomocnou ruku a utrhnou vám ji až u samé pr...le. Dnes, v době, kdy téměř každý ma funkční internet v mobilu kdekoliv na světě, považuji důvod, že kompetentní lidé jsou v zahraničí, za momentální výmluvu, která se nyní přehoupla v ignoranci. Co teď? Tolik lidí makalo a úplně každý se vidí, že vyhraje, že bude nejlepší. Myslím, že tady nejde ani tak moc o odměnu, ale o pocit vítězství. Jak to funguje, když nastane taková situace? Bude odměna vyplacena? Vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby zadavatel dále hrál mrtvého brouka a pak se náhle někde na webu objeví představení nového loga, které bude náhodně podobné s jedním z návrhů, které nikdo neviděl, čili poznal by ho pouze "vlastní autor". Mně osobně už se to stalo a velmi těžce se to řeší. Jednou jsem dokonce v konkurenčním studiu viděl u grafika naše nátisky, které jsem přihlašoval do výběrovky. Na co je tam asi měl? Přeji hodně štěstí všem zúčastněným a ať to dopadne dobře, dle běžných pravidel.

    4.04.2017 14:57
  • nahlásit admin

    Dobrý den, zdá se, že náš ústupek v pravidlech a ochota designérů vydržet s vyhlášením se setkala s ne zrovna férovým přístupem zadavatele, který jaksi nevnímá, kolik práce zde bylo uděláno a kolik energie vás to dohromady stálo. Zadavatelku jsem ještě nedávno kontaktoval přes e-mail a ptal jsem se, zda tedy můžeme s výběrem 1.4. počítat - bez reakce. Toto už není otázka zkostnatělých rozhodovacích procesů ve společnosti, považuji to spíš za neúctu k práci a úsilí ostatních lidí. Tímto vás všechny informuji, že jsme zklamáni jednáním zadavatele, protože jsme mu vyšli opravdu velmi vstříc a to ve všech ohledech spolupráce. To vše pro to, abyste se mohli na tak zajímavém projektu podílet. Odmítáme ale jakékoliv další ústupky nad rámec pravidel jen kvůli jménu a značce klienta = přistoupíme k uplatnění našich pravidel v plném rozsahu. Podobná soutěž a neschopnost klientů dostát svých závazků poškozuje dobré jméno našeho portálu a důrazně se vůči takovému jednání tímto vymezujeme. 1) Od této chvíle je naprosto mimo varianta, že by se soutěž zrušila. U návrhů v žádném případě nebyla poskytnutá dostatečná zpětná vazba (pro zrušení soutěže je požadováno mít alespoň 40 % návrhů okomentovaných - viz naše podmínky). Navíc tam máme jasně uvedeno: "Po uplynutí 14 dní od Ukončení projektu Zadavatel přichází o možnost Zrušení soutěže u negarantované soutěže.". Zadavateli jsme lhůtu sice neformálně prodloužili, ale vyhlášení se neudálo ani v náhradním termínu (a ten odklad byl opravdu enormní), takže hodláme toto pravidlo aplikovat též. Nevidíme důvod, proč bychom měli v těchto ohledech pravidla překračovat, když ze strany klienta není očividně vůle plnit své závazky. 2) Zadavateli tedy dáváme možnost ještě vybrat, jelikož nemáme rádi nátlaková řešení a chceme, aby zvítězil opravdu ten nejlepší návrh v očích zadavatele. Tento poslední termín je do pátku - následně rozhodne komunita a odhlasuje, který návrh je nejlepší. Tímto se chci omluvit za svoji slabost. Už se nikdy nenechám zatlačit k tomu, abychom v takové míře ustupovali v pravidlech. Stejně se vždy ukáže, že projevení slabosti vede k tomu, že je hned zneužita a obrácena proti nám a naší komunitě jako celku.

    4.04.2017 12:07
  • nahlásit Unchotables

    Ten datum 1.4. Byl zřejmě Apríloví vtípek. :D

    4.04.2017 8:28
  • nahlásit Kolouch

    Dnes je 3. 4. a výsledky nikdo nezveřejní???

    3.04.2017 13:47
  • nahlásit admin

    Chci informovat, že výběr byl právě učiněn - a byl učiněn zadavatelem. Ze soutěže skutečně nevzešlo logo, které se hned bude využívat. Vyhrál designér, jehož přístup se nejvíce blížil představám (a má pro zadavatele největší potenciál). Klient se s ním bude snažit logo nějak rozvinout.  Všem díky za účast, tímto to můžeme uzavřít.

    6.04.2017 17:55
  • nahlásit admin

    Přes e-mail mi došlo už několik dotazů ohledně toho, jak je možné, že jsme dovolili překročit lhůtu výběru (14 dní) o tak velkou porci času. Zadavatelka nám sdělila, že část majitelů odjíždí na delší dobu do zahraničí. A jelikož návrhů bylo tolik, tak to nedokázali všechno společně projít. Proto z toho vypadl termín 1.4., kdy se zas všichni sejdou a budou mít možnost rozhodnout. Výběr jinak proběhnout nemůže, než že se všichni shodnou. A všichni jistě chápete, že změna loga bude mít v tomto případě velký význam a dopady. Takže nebyla jiná možnost, jak postupovat. Děkujeme za pochopení.

    8.02.2017 11:18
  • nahlásit Hauserova

    Vážení designéři, tímto děkujeme všem za čas, který jste věnovali návrhu loga Kotvy. Nyní se budeme detailně zabývat vašimi návrhy. Ačkoliv víme, že standardní doba pro rozhodování a stanovení výsledků je 14 dní, po dohodě s majitelem portálu, a i vzhledem k rozhodovacím procesům v naší společnosti, byl stanoven termín pro zveřejnění na 1. 4. 2017. V případě dotazů k jednotlivým návrhům Vás budeme kontaktovat. Děkuji ještě jednou za návrhy. Hezký den Lucie Hauserová - marketingová koordinátorka OD Kotva

    2.02.2017 12:41
  • nahlásit Zazrak13

    Dobrý den, taky jsem pro zveřejnění všech prací, děkuji :) Denis

    27.01.2017 10:35
  • nahlásit admin

    bimboss, JingleFear: Pánové, se vší úctou, jelikož jste na portálu už udělali kus práce a mám k vám hlubokou úctu, ale nemyslím si, že byste měli takovým způsobem soutěž, které jste se neúčastnili, komentovat. Jistě - názor můžete mít a je to v pořádku. Ale ve fázi, kdy soutěž skončí, kdy už prakticky nic konstruktivního nepřinesou z hlediska průběhu samotného, to považuji za nešťastné. Vůbec nevidíte výsledky, takže v podstatě celkem srážíte a zpochybňujete práci svých kolegů ještě před vyhlášením. A věřte mi - je tam opravu velké množství kvalitních a promyšlených prací - některé od profi grafických studií a agentur. Zapojilo se i mnoho subjektů, které na našem portálu běžně nepůsobí.A jen si dovolím poznámku k použití té kotvy, aby měl designér JingleFear odpověď. Za tím v podstatě stojím já. Zadavatelce jsem před spuštěním napsal: Jedna z prvních asociací bude kotva ve formě lodní kotvy. Chcete aby se takové asociace rozpracovávaly? Pokud ne, předem na to upozorněte - minimálně třetina designérů si ušetří práci a nebudou chodit nerevantní návrhy, které automaticky vyloučíte z uvažování. Zadavatelka mi odpověděla, že tam takovou kotvu v žádném případě nechtějí a není to žádoucí. Takže ač se vám ta idea může zdát jakákoliv skvělá a máte nějakou zajímavou kombinaci, majitelé obchodního cetra tímto směrem jít nechtějí, takže vám tím chtěli ušetřit práci. A myslím, že vyloučení některých směrů je plně v kompetenci majitele - za to se na něj přeci zlobit nemůžete. Jen pro zajímavost... Pár takových konceptů tam přišlo. Některé přišly od neautorizovaných designérů a byly i dost nekvalitní - ty neprošly. Ale jsou tam i takové, které jsou profi zpracované a pár lidí to risklo. Takže vám v podstatě nikdo nebránil stát si za svojí myšlenkou. Jen jste byli předem upozorněni, že by to nemuselo být doceněno.Paní z marketingu centra, která soutěž za klienta vedla, je množstvím a také návrhy celkově nadšená. Dnes mi volala a měla z výsledků upřímnou radost. Finální rozhodnutí je samozřejmě na nejvyšším managementu a na vlastnících. Takže nelze nic zatím předjímat a vždy existuje šance, že se z žádným logem neztotožní. Ale prostě bych byl nerad, aby se tady zas rozjel diskuzní flame, který by zadavatelku mrzel a uvrhal stín na perfektní práci, kterou zde designéři odvedli. Se zadavatelkou po vyhlášení proberu možnost, že by se odhalily všechny návrhy, abyste viděli práci svých kolegů. Následně můžete na místech k tomu určených diskutovat a smysluplnosti této soutěže :) Tedy ve chvíli, kdy výsledky uvidíte a budete mít možnost je zhodnotit. Zejména do doby výběru bych vás tedy poprosil (a také ostatní), aby zde byl zachován klid a klient nebyl ovlivňován ve svém výběru. Děkuji.

    26.01.2017 20:03
  • nahlásit JingleFear

    Vážený zadavateli,nezbývá než souhlasit s (profesionálně upřímným) názorem designéra bimbosse ... včetně, a to podtrhuji, toho zbytečného, nešťastného, blíže nespecifikovaného a pro mne zcela nepochopitelného embarga symbolu kotvy ... a vzdal jsem to (jinými slovy: řekl tomuto zadání NE) ze stejných důvodů též. Práci jsem ale odvedl ... o vhodném logu pro váš obchodní dům totiž přemýšlím cca 20 let (od doby, kdy jsem dostal dílčí zakázku na sub-logo pro zónu Fancy) ... a nenejdete-li ve čtvrt tisíci (!) odevzdaných pracích nějaké geniální logo a změníte-li zadání = názor na použití kotvy(!), rád jej opět (spolu s mnoha dobrými argumenty pro použití právě tohoto elegantního, srozumitelného, logického a funkčního(!) řešení) ze "šuplíku" vytáhnu. :)   S pozdravemJingleFear

    26.01.2017 16:50
  • nahlásit bimboss

    Zdravím všechny soutěžící a hlavně zadavatele. Suma, za kterou chce nové logo je na zdejší soutěžní poměry značná. Sám jsem o soutěži uvažoval, ale... Původní logo „fungovalo“ téměř 30 let – od roku 1975. Od roku 2006 to je nejméně 3 soutěž. Je to jako byste chtěli nové logo pro IBM nebo Apple. Laťka je nastavena příliš vysoko.   Chcete změnit tvář zavedeného obchodního domu, ale zadaní: nové logo, nechceme kotvu? úspěch pravděpodobně nepřinese. Je zde téměř 200 návrhů, ale takováto zakázka vyžaduje rešerše, debaty s klientem, několik desítek návrhů a hledání. A spoustu času. Což už z principu soutěže nejde. Obávám se, že energie, čas a nápady vložené soutěžícími do tohoto projektu skončí ve stoupě. Jsem ale zvědav na vítěznou trojici.   Libor

    26.01.2017 12:49
  • nahlásit svatik

    dpbrý deň, tak ten výber Vám vobec nezavidím!!! Šťastnu ruku prajem!. Dufam že zverejnite všetky návrhy aby sme sa aj mi dizajneri  vedeli otestovať ako sme obstali! Držim palce! s pozdravom JS

    26.01.2017 9:59
  • nahlásit svatik

    Dobrý deň prajem, chcem sa spýtať, či je oceníte písomú prezentacie na vytvorené logá... :–)

    19.01.2017 19:35
  • nahlásit admin

    Tip pro designéry Hodnotné informace k inspiraci hledejte zejména zde: http://www.od-kotva.cz/cs/anniversary

    12.01.2017 15:47
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.