Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Návrh #163 v soutěži Logo Obchodního domu Kotva

Nahráno designerem Foret zpět na soutěž
Vložen 23.01.2017 21:22
Poslední aktualizace 23.01.2017 21:22
Získané hodnocení dosud nehodnoceno

1. verze

vloženo: 23.01.2017 21:22 poslední aktualizace: 23.01.2017 21:22

Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.


Komentáře

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit Hauserova

    Dobrý den, děkuji velice za uveřejnění návrhu loga a také velmi detailní popis celé myšlenky, která jistě dává smysl. Návrhem se budeme komplexně zabývat po ukončení soutěže. Pokud bychom měli jakékoliv další dotazy, budeme Vás kontaktovat. Zatím děkuji a přeji hezký den Lucie Hauserová

    24.01.2017 11:45
  • nahlásit Foret

    Dobrý den, tento návrh loga v sobě nese tři  symboly typické pro Váš obchodní dům: - předně je to motiv převzatý z reálné budovy - vodorovné linky naznačují tvar šestiúhelníků a korespondují s pohledem na OD Kotva, jak jej návštěvníci znají.  - Druhým symbolem je tvar srdce - pod ním se skrývá jak přístup ze strany obchodníků - milý a laskavý, tak také pocit pohody, který si zákazník odnese. Srdce působí pozitivně napříč všemi kulturami (bude zřetelný spolu s prvním symbolem i pro cizince) a vysílá jasnou zprávu potencionálním návštěvníkům - "zde se budu cítit dobře a spokojeně".  - Posledním znakem je náznak vln a špičky směřující dolů -  odkazuje na fakt, že se jedná o konkrétní místo - jednu konkrétní pobočku. Vlnky také nepřímo korespondují s názvem obchodního domu "Kotva - loď - voda". Tato na první pohled banální spojitost však může posloužit zákazníkovi k podvědomému propojení grafické značky s názvem a pomáhá navodit "aha efekt", který je u loga vítaný. Zvolené bezpatkové písmo působí atraktivně a vzdušně a zároveň nese poselství o moderním a živém podniku. V návrhu jsou vedeny obě varianty versálkami i minuskami. Sjednocení je na případné domluvě. Barevnost byla zvolena s ohledem na barvu předchozího loga, kdy barevná podobnost usnadní stálým návštěvníkům přechod z původního loga na nové. Zároveň se jedná o barevné kombinace, které nepůsobí lacině a odkazují tak na zaměření OD pro vyšší střední třídu. Celkový dojem pak ladí s vnější podobou a barevností obchodního domu. Celé logo bylo tvořeno s ohledem na případné budoucí zakomponování do jednotného grafického stylu a jednotné grafické komunikace, kterou předpokládám budete chtít později uskutečnit. Není tak problém logo zakomponovat do různých forem tiskovin, měnit jeho barevnost, reprodukovat ho nejenom tiskem ale použít ho i v 3D reklamě a propagačních předmětech apod. ...  Pokud Vás můj návrh zaujal, budu rád za vaše připomínky. Běžně logo vzniká v několika krocích a živé komunikaci mezi designérem a zákazníkem, proto se nebráním případným úpravám mého návrhu dle vašich postřehů.

    23.01.2017 21:53
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.
Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.