Připravujeme nový produkt, který se bude řadit do kategorie luxusního zboží. Naše vůně je 100% esence, což není u konkurenčních produktů běžné. Většina vůní, které se používají pro podobné výrobky, je ředěna lihem, nebo jinou látkou pro snadnější odpařování.
Finální výrobek bude z důvodu vysoké kvality dražší a potřebujeme, aby tak vypadal. 99% konkurenčních závěsných vůní je baleno obyčejně do blistru s jednoduchou grafikou, což vypadá lacině. A lacinost je parametr, kterému bychom se rádi vyhnuli. V příloze máte soubor "jak-nechci-aby-to-vypadalo" - na něm se můžete přesvědčit, jak tyto produkty povětšinou vypadají, vůči čemu se chceme vymezit a co chceme překonat.
Náš obal musí vypadat luxusněji a na první pohled zákazníka zaujmout.
Co dále naleznete v přílohách:
- fotografie-produktu - na nich se můžete z různých úhlů podívat, jak produkt fyzicky vypadá. A na Vás už je na něj "dostat" pěknou grafiku.
- vykres-obalu-na-lahvicku - jedná se o výsekový vzor, na který můžete své návrhy umístit. Samozřejmě uvítáme i případné vizualizace přímo na složeném produktu.
- texty-zadni-strana - všechny texty, které patří na zadní stranu. Texty určené pro přední stranu vám uvedeme níže v zadání.
PŘEDSTAVA O OBALU A OBSAH:
V soutěži potřebujeme vytvořit obal jen pro jednu vůni. Konkrétně pro levanduli. Máme dalších 9 druhů. To už ale bude otázkou spolupráce s případným vítězem nad rámec této soutěže (vč. další odměny, na které se dohodneme).
Důležité je vědět, že podle druhu vůně bude vždy laděna i šňůrka. V případě levandule bude fialová (později třeba pomeranč = oranžová atd.)
1) Přední strana (text, který má být na obalu je pro větší přehlednost uveden kurzívou):
- název: vůně do auta
- vůně: levandule
Na přední straně bychom chtěli siluetu auta (něco jako perokresba), nic řvavého, jen pro zdůraznění, že je to do auta.
Dále nějaký bod nebo symbol, kde bude napsáno: 60 dní intenzivní vůně
- další informace: 100% vonná esence (toto je v zásadě naše hlavní konkurenční výhoda, prodejní prvek a argument).
Dominantní by měl být obrázek levandule, pozor na šňůrku, bude zakrývat malou část obalu tak jak je vidět na obrázku.
2) Zadní strana (opakujeme, že texty jsou v samostatném souboru v příloze)
Na zadní stranu přidat siluetu nebo spíš černobílý (co nejjednodušší) obrázek lahvičky zavěšené na vnitřním zrcátku (nejčastější místo pro zavěšení).
Kozák svitavy s.r.o.
Řidiči, kteří chtějí provonět interiér svého vozu příjemnou přírodní vůní.
Návrh musí hlavně zákazníka zaujmout. Musí vyvolávat dojem luxusního výrobku (což náš výrobek i je). To znamená, že chceme dosáhnout vysoké vnímané hodnoty ze strany zákazníka.
Jednoznačně: lacině působící. Cokoliv, co bude amatérské, amatérské, archaické zpracování. Návrhy, u kterých nebude zřejmé, že jde o výrobek pro použití v autě.
Hlavní barva je samozřejmě v případě levandule fialová. Ostatní komplementární barvy necháme zcela na zvážení autorů.