Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Návrh #15 v soutěži Design obalu vůně do auta

Nahráno designerem JingleFear zpět na soutěž
Vložen 27.05.2017 17:50
Poslední aktualizace 7.06.2017 10:46
Získané hodnocení dosud nehodnoceno

1. verze

vloženo: 27.05.2017 17:50 poslední aktualizace: 7.06.2017 10:46

Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.










Komentáře

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit rentex

    Dobrý den, Váš návrh mě velmi zaujal (stejně tak vyčerpávající popis), firma kozák je jeden z našich distributorů (nejsme to my www.esencialni-oleje.com),  takže z tohoto důvodu tam nebude naše logo, ani žádné jiné... Návrh siluety auta se líbí (něco místo loga), celkové řešení rovněž mám jen 4 připomínky : 1. na zadní straně znázornění jak vůni použít, je to již poměrně známé, ale přesto bych rád kdyby to tam bylo.. 2. na přední straně fialová silueta za obrázkem, oblé rohy nahoře kopírují oblé rohy obalu musí tam být ? nemusí vyčnívat je tam navíc..     na spodní straně jsou rovněž oblé, ale obal má rohy ostré, nejde mi to k sobě... 3. na zadní straně fialová silueta nahoře kopíruje oblé rohy obalu, ale dole by měla být ostrá 4. 60 dní příjemné intenzivní vůně, prosím vypustit příjemné, je to subjektivní, nebudu si kupovat něco co mi není příjemné, ale pokud si to kupuji poprvé tak to nevím, a nevíme to ani my.... děkuji a přeji hezký zbytek víkendu Svoboda RENTEX PS: doufám, že je to srozumitelné...

    28.05.2017 13:00
  • nahlásit JingleFear

    Dobrý den,klobouk dolů před některými designéry. Jsou to opravdu krásné návrhy!Přesto jsem se pustil do práce, protože vím, že potřebujete mnohem víc: a to plně flexibilní grafický koncept, který lze aplikovat na všechny vůně (i ty co nelze zobrazit konkrétní ilustrací) tak, aby produkty tvořilyi na letmý pohled ucelenou řadu. Pokusím se vám přiblížit proč můj návrh vypadá právě takto:1) celkový vzhledPřestože řidičů a řidiček je přibližně 50 na 50, vůni nejčastěji kupují (dle mého výzkumu téměř výhradně) muži.Možná je to dáno jejich vztahem k autům, možná chtějí vůní něco maskovat :)... nevím.Proto jsem návrh orientoval na "mužský vkus" a celkový výraz je namísto něžně romantického spíše technický.2) luxusní dojemPlatí velmi jednoduché pravidlo: Jestliže chcete, aby něco působilo opravdu hodnotně, musí to být lesklé a černé. :)3) značkaUvádíte „Značka žádná, na obalu nebude žádné logo“. Ale každý výrobek, který chcete jakkoli propagovat,značku mít musí. Jinak budete propagovat i podobné konkurenční produkty. Je to i otázka snadné orientacepro zákazníky a jejich důvěry. A neznačkový produkt rozhodně důvěru nebudí. Budiž tedy značkou ona požadovaná silueta auta (detail 2). A přimlouvám se alespoň za decentní použití části vašeho firemního loga (detail 1).4) odlišení produktůBarevné odlišení šňůrek je výborné. Ale k tomuto musí perfektně ladit i celkové provedení obalu.Od názvu (detail 3) přes odstín fotografie, barvu písma a ploch, až po zadní stranu.Pro dobrou čitelnost jsou texty v maximální možné velikosti a text nikdy nezasahuje do fotografie!Jedině tak lze pro produkty vybrat ty nejvhodnější snímky. 5) informacePro muže často zásadní položka. Všechny důležité údaje jsou dostatečně výrazné (detail 5) a ty zásadní pakna obou stranách obalu. Zdůrazněn je i přírodní základ produktů (detail 6) i to, že jde o nový produkt = motivace k vyzkoušení (detail 4). Za důležité (detial 8) považuji i uvedení webové stránky(nemusí být složitá) s přehledem produktů a míst prodeje a odkaz na facebook (důležité pro kontakt se zákazníky a zpětnou vazbu, a nezbytné pro propagaci). Český a slovenský text na zadní straně je zobrazen "rovnocenně" ve sloupích a s přehlednou strukturou návodu. Všechny body jsem si ověřil na několika produktech. Grafický návrh pro jednu vůni totiž může vypadat nádherně, na celé řadě ale může naprosto selhat... Jak jsem již zmínil, obal je vytvořen tak, aby byl funkční a snadno použitelný pro všechny výrobky. Vyřešit tedy zbývá jediné – vybrat ty nejvhodnější fotografie. :)  JingleFear

    27.05.2017 19:01
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.
Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.