Vizualizace produktového obalu na pamlsky pro psy a kočky
aktivní
6h 20m
Produktové obaly
7.11.2024
35
Vyřazené zadavatelem:0
Smazané designérem4
Vyřazené adminem:0
Pro Vaše lepší pochopení: AKINU je naše primární značka, kterou používáme již dlouho a SUPRIMO je nová sub-brand.
S částí značky "SUPRIMO" můžete vizuálně pracovat podobně jako u našeho produktu "Akinu Papky", jehož obal vkládáme do přílohy. Platí, že "AKINU" by mělo dominovat (být větší) než "SUPRIMO".
O SPOLEČNOSTI AKINU Akinu je přední česká značka specializující se na kvalitní krmiva a potřeby pro zvířata. Naším cílem je poskytovat produktové řešení, které splňuje vysoké standardy kvality a přispívá k pohodě domácích mazlíčků. Se zaměřením na inovace neustále rozšiřujeme naši nabídku produktů a nyní bychom rádi spustili úplně novou řadu pamlsků pro psy a kočky.
CÍL SOUTĚŽE: Hledáme vizuální design pro naši řadu pamlsků pro psy a kočky. V této fázi nám jde o vizualizaci přední strany obalu. Finalizace návrhů (zadní strana, složení atd.) a příprava pro tisk není předmětem soutěže.
Produkty budou nabízeny ve specializovaných prodejnách, supermarketech i online, proto je důležité, aby obal vynikal a přitahoval pozornost zákazníků. Hledáme kreativní, nápaditý a funkční design, který bude dobře reprezentovat naši značku i kvalitu produktu.
ZADÁNÍ OBALU:
V příloze naleznete technický výkres obalu s rozměry, na který můžete svou grafiku aplikovat.
Prosíme o vytvoření:
- Vizualizace obalu pro základní řadu masových pamlsků pro psy a kočky (jedna varianta pro psy a druhá varianta pro kočky)
- Vizualizace obalu pro prémiovou řadu masových pamlsků pro psy a kočky (jedna varianta pro psy a druhá varianta pro kočky). Značka bude odvozena od základní řady, tj. základní řada se jmenuje AKINU SUPRIMO, prémiová řada se bude jmenovat AKINU SUPRIMO Premium, Plus, Selection nebo další přídomek podle Vašeho návrhu (tam to necháme na Vás).
Obsahové požadavky (název, příchuť, benefity) vkládme do přílohy ve Word dokumentu.
POŽADAVKY NA OBAL:
- Viditelnost na regále: Obal musí zaujmout zákazníky již na první pohled mezi konkurenčními produkty. Měl by být originální, ale zároveň srozumitelný.
- Jasná komunikace: Obal by měl jasně komunikovat, že se jedná o pamlsky pro psy nebo kočky. Měl by obsahovat výrazné prvky, které tuto informaci zřetelně předají.
- Srozumitelnost: Informace na obalu musí být přehledné a snadno čitelné. Klíčové prvky zahrnují název produktu, druh zvířete (pes/kočka), příchuť a klíčové benefity.
- Emoce a zábava: Pamlsky jsou radostí pro mazlíčky i jejich majitele. Design by měl vyvolávat pozitivní emoce a měl by být příjemný i hravý.
- Zdůraznění praktičnosti: Obal by měl být nejen atraktivní, ale bude také funkční – snadno otevíratelný a znovu uzavíratelný (na obalu je zip), aby se zachovala čerstvost produktu. Můžete, ale i nemusíte, vizuálně s uzavíratelností obalu pracovat.
- Jednoduchost a čistota: Moderní, čistý design, který nevypadá přeplácaně, ale je vizuálně atraktivní.
- Dvojjazyčnost - komunikace by měla být v češtině i v angličtině, tj. volit výstižná, ale krátká slovní spojení
Ještě jednou si dovolíme zopakovat, že pro tuto chvíli se bavíme o vizualizaci přední strany obalu. Pokud se nám některý z návrhů bude hodně líbit, nevylučujeme nabídku k dlouhodobější spolupráci na tvorbě jednotlivých obalů do detailu.
Tj. zákazníci, kteří jsou edukovaní, přemýšlejí o tom, co svému mazlíčkovi pořídí a hledají nejlepší poměr cena / kvalita. Neznamená to, že jdou po tom nejlevnější, ale jsou schopni si za kvalitu připlatit.
Typicky je to žena 35 - 55 let, střední a vyšší příjem, 2 děti v minimálně mladším školním věku, z města (na velikosti v tomto případě nezáleží).
Ideálně bychom chtěli základní výrobkovou řadu sjednotit do jedné barvy a mít odlišné pouze jednotlivé příchutě (jehněčí, kuřecí, rybí atd.). Tak budou výrobky vytvářet jednolitý brand blok na regále. Řada Premium (či jiný přídomek) by měla opět být jednotná, ale měla by se od základní řady barevně lišit (třeba na ni nějakým způsobem i odkazovat, ale není to podmínkou).
- Jsou příliš generické nebo neoriginální – design, který vypadá jako běžný obal pamlsků bez osobitosti, nevyčnívá z řady a nemá žádnou identitu.
- Působí příliš komplikovaně nebo přeplácaně – přehnané množství grafických prvků, textu či barvy může způsobit, že obal působí chaoticky a zákazníci si nevšimnou klíčových informací.
- Nepůsobí důvěryhodně nebo profesionálně – nevhodné grafické prvky, příliš hravý nebo nevyvážený styl mohou snížit dojem kvality produktu. Pamlsky jsou určeny pro zákazníky, kteří dbají na zdraví svých mazlíčků, takže chceme působit seriózně, ale přitom hravě a pozitivně.
- Mají slabou komunikaci produktu – návrhy, které nedokážou jasně sdělit, že jde o pamlsky pro psy a kočky, nebo nezdůrazňují benefity produktu, by mohly ztížit orientaci zákazníků.
- Postrádají praktičnost – design, který nevychází vstříc potřebám uživatele, například těžko otevíratelný obal nebo nevhodné materiály, by mohl být pro zákazníky nepohodlný.
Chceme se vyhnout návrhům, které nebudou odpovídat vizuálním i praktickým potřebám moderního trhu a nebudou přinášet pozitivní emoce a přehlednost.
https://www.mira-mar.cz/premium/
https://ui.assets-asda.com/dm/5998749128923
https://www.dogslove.com/en/snacks
https://www.spokojenypes.cz/lucky-lou-lucky-ones-cubes-pamlsky-kureci-a-jeleni-80-g/
[5.11.2024 14:50:26]
[5.11.2024 14:53:18]
[5.11.2024 14:53:21]
[5.11.2024 14:53:44]
[5.11.2024 14:53:49]
[6.11.2024 11:02:50]
- Designy (35)
- Diskuze (0)