Nový název značky pro pamlsky pro psy a kočky
Rychlý popis soutěže
Hledáme novou značku pro krmivo pro psy a kočky (začneme pamlsky, ale do budoucna tuto řadu doplníme i o krmivo). Tato značka se bude prodávat ve zverimexech (specializované obchody s krmivy a potřebami pro zvířata). Plánujeme 2 řady - standardní kvalita a prémiová kvalita.
Stav soutěže:
ukončená
ukončená
Do konce soutěže zbývá:
---
---
Kategorie soutěže:
Ostatní design
Ostatní design
Spuštěna:
11.10.2024
11.10.2024
Výhry
1. místo2 000 Kč
2. místo200 Kč
3. místo100 Kč
nahraných designů
31
31
Aktivních:26
Vyřazené zadavatelem:0
Smazané designérem4
Vyřazené adminem:1
Vyřazené zadavatelem:0
Smazané designérem4
Vyřazené adminem:1
Popis
O SPOLEČNOSTI AKINU
Akinu je přední česká značka specializující se na kvalitní krmiva a potřeby pro zvířata. Naším cílem je poskytovat produktové řešení, které splňuje vysoké standardy kvality a přispívá k pohodě domácích mazlíčků. Se zaměřením na inovace neustále rozšiřujeme naši nabídku produktů a nyní bychom rádi spustili úplně novou řadu pamlsků pro psy a kočky.
CÍL SOUTĚŽE
Hledáme nový název pro naši řadu krmiva (začneme pamlsky a do budoucna vytvoříme i krmivo) pro psy a kočky. Produkty budou nabízeny ve specializovaných prodejnách i online.
Master brand bude AKINU a hledáme tedy technicky název pro subbrand. Tj. název, který vymýšlíte vy bude AKINU XXX nebo XXX by AKINU.
POŽADAVKY NA NÁZEV
- Výstižný a snadno zapamatovatelný: Název by měl být jednoduchý, krátký, a snadno vyslovitelný. Měl by odrážet kvalitu pamlsků a ideálně naznačovat, že jsou určené pro psy nebo kočky.
- Unikátní: Název by měl být originální a nezaměnitelný s konkurenčními značkami.
- Emoce a identita: Název by měl vyvolávat pozitivní emoce spojené se zábavou, odměnou a potěšením mazlíčků.
- Měl by být použitelný nejen pro ČR, ale i pro exportní trhy, tj. slovo, které je klidně anglické, ale český zákazník nebude mít problém ho přečíst / vyslovit, i když anglicky nerozumí.
Název společnosti
Akinu CZ
Obor podnikání
Malo i velkoobchod s krmivy a potřeby pro domácí zvířata
Cílová skupina
Zákazníci klasických kamenných zverimexů a e-shopů zaměřených na krmiva a potřeby pro zvířata.
Tj. zákazníci, kteří jsou edukovaní, přemýšlejí o tom, co svému mazlíčkovi pořídí a hledají nejlepší poměr cena / kvalita. Neznamená to, že jdou po tom nejlevnější, ale jsou schopni si za kvalitu připlatit.
Typicky je to žena 35 - 55 let, střední a vyšší příjem, 2 děti v minimálně mladším školním věku, z města (na velikosti v tomto případě nezáleží).
Tj. zákazníci, kteří jsou edukovaní, přemýšlejí o tom, co svému mazlíčkovi pořídí a hledají nejlepší poměr cena / kvalita. Neznamená to, že jdou po tom nejlevnější, ale jsou schopni si za kvalitu připlatit.
Typicky je to žena 35 - 55 let, střední a vyšší příjem, 2 děti v minimálně mladším školním věku, z města (na velikosti v tomto případě nezáleží).
- Designy (31)
- Diskuze (0)