Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Soutěž o návrh na logo pro Destinaci Šumava žije

Zadáno uživatelem SumavaZije v kategorii Logo
Rychlý popis soutěže
Předmětem soutěže je návrh loga a jeho aplikace na základní prvky vizuální identity (vámi vybrané mockupy, abychom si dokázali představit, jak bude logo fungovat) včetně nového logotypu pro Destinační společnost Šumava Tourism, z.s. prezentující se pod názvem Destinace Šumava žije.

Od vítěze soutěže budeme požadovat, v rámci nabízené odměny, zpracování základního logomanuálu, ve kterém bude uvedeno, jak lze logo používat společně se specifikací barev, fontů a velikostí písma, rozkresů a dalších podrobností důležitých pro využití následné grafické práce.
  • Negarantováno
  • Vypsána naslepo
  • AI prvky zakázány
Stav soutěže:
ukončená
Do konce soutěže zbývá:
---
Kategorie soutěže:
Logo
Spuštěna:
27.12.2024
Již nelze vkládat návrhy
Výhry
1. místo9 000 Kč
2. místo2 500 Kč
3. místo1 000 Kč
nahraných designů
81
Aktivních:53
Vyřazené zadavatelem:3
Smazané designérem21
Vyřazené adminem:4
Text v logu
Destinace Šumava žije
Popis

Naším cílem je podpořit rozvoj a propagaci této malebné oblasti, která nabízí bohatství přírodních krás, historických památek a kulturního dědictví. Region zahrnuje obce Klatovy, Železná Ruda, Srní, Kašperské Hory a Destinaci Sušicko. Každá z těchto obcí přispívá svým jedinečným kouzlem a historií k celkovému bohatství Šumavy a jejího podhůří.

Destinační společnost působí v oblasti cestovního ruchu a jejím hlavním cílem je podporovat rozvoj a propagaci této destinace takovým způsobem, aby byla atraktivní pro návštěvníky a zároveň podpořila aktivní život místních obyvatel, spolků a aktivity místních podnikatelů.

Co dělá destinační společnost?

  • Marketing a propagace: Tvoří marketingové kampaně, webové stránky, sociální sítě, aplikace, tištěné materiály a další propagační prostředky, aby upoutala turisty.
  • Vývoj produktů: Vytváří turistické produkty a balíčky, jako jsou např. tematické pobyty, kulturní akce nebo sportovní zážitky.
  • Spolupráce s partnery: Buduje a udržuje vztahy s hotely, restauracemi, dopravci a dalšími subjekty v destinaci.
  • Informační služby: Poskytuje turistům informace o ubytování, stravování, atrakcích a dalších službách.
  • Organizace eventů: Pořádá různé akce, jako jsou festivaly, konference nebo výstavy, aby zvýšila atraktivitu destinace, aktivní činnost spolků a podpořila spolupráci partnerů.
  • Analýza trhu: Sleduje trendy v cestovním ruchu a provádí analýzy trhu, aby mohla lépe reagovat na potřeby turistů.
  • Rozvoj destinace: Podporuje rozvoj infrastruktury, služeb a produktů v destinaci.
Název společnosti
Destinační společnost Šumava Tourism, z.s.
Obor podnikání
Destinační management
Cílová skupina
Turisté
Místní obyvatelé
Podnikatelé
Potencionální investoři
Místní aktivní spolky a skupiny
Jaká je Vaše představa o ideálním návrhu?
Jednoduché a zapamatovatelné: Používejte jednoduché tvary a barvy, které budou snadno rozpoznatelné. Barvy by měly vyjadřovat charakter oblasti.

Reprezentativní: Logo by mělo odrážet charakter a atmosféru destinace.

Moderní: Použijte moderní designové prvky, které budou přitahovat pozornost.

Flexibilní: Logo by mělo být použitelné na různých typech médií, včetně propagačních materiálů, a ve všech velikostech.
Jaké návrhy byste neradi dostali?
Složité, nečitelné, příliš barevné
Odkazy na řešení, která se vám líbí
Logo by mělo být jasné, přitažlivé a snadno srozumitelné pro všechny cílové skupiny, podobně jako ostatní úspěšná loga v turistickém sektoru, a zároveň se mělo mírně odlišovat, aby bylo snadno zapamatovatelné a nezaměnitelné s jinou destinací. Název „Destinace Šumava žije“ by měl být v logu zřetelně uveden.
Jako příklad lze uvést: www.susicko.cz
řadit dle: hodnocení / data nahrání
Toto je projekt vytvořený naslepo! Pouze zadavatel projektu může vidět všechny vložené návrhy.
Hodnocení: žádné nahlásit
1. místo
#85
6
Hodnocení: žádné nahlásit
2. místo
#28
6
quattro
#28
Hodnocení: žádné nahlásit
3. místo
#43
5
Vojtan88
#43

Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.

Diskuze

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit SumavaZije

    Dobrý den, velice všem děkujeme za opravdu krásné a povedené návrhy. Bylo velmi těžké vybrat i ty, co půjdou do finále, natož ty, které vyhrají. Na základě domluvy s administrátorem, jsme si ještě nechali čas do konce týdne a nyní čekáme na poslední vyjádření správní rady. 

    27.01.2025 19:03
  • nahlásit MadMAX

    Dobrý den, jaká je vaše vize do budoucna? Je tu např. možnost rozšíření působnosti i na jinou lokalitu? Děkuji.

    7.01.2025 10:54
    • nahlásit SumavaZije

      Dobrý den, v ideálním případě, by se spojila západní část Šumavy s jižní částí, ale to je daleká budoucnost zatím...

      7.01.2025 11:14
  • nahlásit SumavaZije

    Dobrý den, během příštího týdne okomentujeme ;-)

    5.01.2025 19:08
  • nahlásit P_PAVLÍNA

    Dobrý den, budete prosím nějak hodnotit nebo komentovat návrhy v průběhu soutěže? Abychom věděli, zda jsme na správné cestě.

    5.01.2025 19:03
  • nahlásit Mikey

    Jakožto člověk z Kašperských Hor čekám na podobný projekt už dlouhou dobu... :D :)

    28.12.2024 8:39
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.