Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Záruční list na vděčnost

Zadáno uživatelem jzakavec v kategorii Tiskoviny a letáky
Rychlý popis soutěže
V rámci projektu duchovní podpory hledáme kreativní návrhy materiálů, které si lidé mohou odnést ze zpovědnice – jako povzbuzení, inspiraci nebo podnět k dalšímu zamyšlení.

Hledáme originální, vizuálně atraktivní a finančně nenáročná řešení, která dokážou propojit víru, kreativitu a radost.

Jedná se o 3. soutěž ze 3 souběžně běžících soutěží.
Čtvrtá soutěž bude spuštěna po 20.11.
  • Garantováno
  • Vypsána naslepo
  • AI prvky povoleny
Stav soutěže:
aktivní
Do konce soutěže zbývá:
11 dní 3h 48m
Kategorie soutěže:
Tiskoviny a letáky
Spuštěna:
19.11.2025
Výhry
1. místo3 400 Kč
2. místo300 Kč
3. místo200 Kč
nahraných designů
1
Aktivních:1
Vyřazené zadavatelem:0
Smazané designérem0
Vyřazené adminem:0
Popis

Cílem je vytvořit vtipně a nápaditě zpracovaný materiál, který bude lidem připomínat jednoduchou duchovní praxi – každodenní vděčnost.


Zadání vychází z myšlenky, že opravdová radost i víra začínají v drobných chvílích – v tom, že si všimneme, co se povedlo, a dokážeme za to poděkovat.

Představou je vytvořit materiál, který skutečně vypadá jako záruční list – klidně s razítkem, podpisem, pečetí, drobným humorem, ale zároveň s opravdovým duchovním přesahem.

Např. vtipně stylizovaný certifikát nebo záruční list, křídový papír A5 s hravým grafickým zpracováním, nebo jiný kreativní formát, který vizuálně připomene „záruku“ a přitom nese poselství o síle vděčnosti.

 

Ve spolupráci s provozovateli portálu jsme pro vás připravili předsoutěžní video rozhovor, který by vám měl pomoci lépe pochopit mé představy.

Společný úvod pro všechny soutěže naleznete v následující části videa (od 0:00 do 7:12):
(omlouvám se za chvilkové zamrznutí obrazu)


Blížší informace k zadání "Záruční list na vděčnost" v této části (od 19:05 do 26:26):

Text pro obsah:

ZÁRUČNÍ LIST NA VDĚČNOST
Nabízím metodu, prověřenou staletími.
Nezavádím novotu ani zázrak — jen připomínám něco, co opravdu funguje.
A dávám na to záruku na 14 dní.

Každý den si najdi chvíli.
Může to být při ranní kávě, při čištění zubů, při cestě do práce, během poledního běhu nebo při poslední cigaretě.
Možná chvilku bude trvat, než najdeš ten správný čas – pro někoho je to ráno, pro někoho večer.

A v té chvíli si připomeň:
– co se dnes povedlo
– kde se na tvé tváři objevil úsměv
– co se podařilo tobě.

To, že se něco podaří, není pýcha.
Pýcha začíná až tam, kde zapomínáme, odkud máme dary.
Ale vděčnost — ta je pravdivá.
To je chvíle, kdy člověk v duchu řekne:
„Díky, můj Stvořiteli, za to, co jsi mi dal.“

Podmínka záruky:
Záruka platí jen tehdy, pokud nevynecháš ani na jeden den.
Když už se to ale stane — nic se neděje. Začni znovu.
Záruka běží dál.

Dobrá zpráva nakonec:
Stačí minuta.
Neříkám: jen minutu – ale když už nic jiného, minuta stačí.

 

Prosím o uvedení odkazu: www.hledaniradosti.cz

Název společnosti
Jakub Žákavec
Obor podnikání
Duchovní podpora
Cílová skupina
Všechny osoby přicházející ke zpovědi (svátosti smíření).
Jaká je Vaše představa o ideálním návrhu?
Viz výše + přiložené video
Jaké návrhy byste neradi dostali?
Materiál záručního listu v negativním slova smyslu - text malými písmeny, nebo nějaké negativní formulace. Úřední, strohé nebo „chladné“ zpracování bez nadhledu a lehkosti.
řadit dle: hodnocení / data nahrání
Toto je projekt vytvořený naslepo! Pouze zadavatel projektu může vidět všechny vložené návrhy.

Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.

Diskuze

Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.