Návrh #5 v soutěži Plechovka piva


Návrh etiket pro piva Chotěboř Prémium & Na.Ex
vloženo: 17.04.2025 16:30 poslední aktualizace: 17.04.2025 16:52Dobrý den,
při navrhování etiket jsem se snažila především cílit na mladší publikum, jak je uvedeno v popisku. Vytvořila jsem tedy zábavné ilustrace lvů, kteří symbolicky navazující na lva v logu pivovaru. Etikety jsou minimalistické, čímž se odlišují od většiny piv na trhu.
Prémium (béžová etiketa) představuje dva lvy, kteří si užívají pivo a podtrhují tak trávení volného času a pohody u kvalitního piva s přáteli, nebo i na rande.
Na.Ex (fialová etiketa) zachycuje partu tří přátel u piva. Ilustrace lehce naráží na dvojsmysl názvu „Na.Ex“ jako „na bývalého/bývalou“ a může skvěle posloužit jako marketingový motiv:
„Zapař jako lev – jak jinak zapomenout na ex než u dobrého piva a s partou kamarádů.“
Momentálně připravuji i barevnou variantu, která může podtrhnout energii a styl značky.
Ráda se přizpůsobím vaší zpětné vazbě – můžeme doladit barvy, fonty i rozvržení podle vašich preferencí.
Finální ilustrace vznikly kombinací AI skici a mého autorského zpracování (kreativní koncept, úpravy a vektorizace v poměru 35% AI / 65% autorská práce). Výsledné dílo je originální a vhodné pro komerční využití. Pokud bude potřeba cokoliv upravit nebo dodat, aby návrh splňoval podmínky použití AI, ráda dodám.
