Plechovka piva

čeká na vyhodnocení
10 dní 15h 14m
Produktové obaly
16.04.2025
39
Vyřazené zadavatelem:0
Smazané designérem1
Vyřazené adminem:0
Zadání pro grafiku etikety na pivo (plechovka)
Hledáme moderní, svěží a vizuálně atraktivní design etikety na pivo, který zaujme především mladou generaci, ale zároveň osloví i širší okruh milovníků piva. Etiketa by měla být vizuálně výrazná, hravá a zapamatovatelná, aby vynikla na polici mezi konkurenčními produkty.
Cílem je vytvořit etikety, které budou:
-
moderní a trendy, aby oslovily mladší publikum (18–35 let),
-
originální a vizuálně silné, aby přitáhly pozornost,
-
srozumitelné a čitelné, i při rychlém pohledu na regál.
Poznámka: V zadání píšeme o etiketě. Jedná se o záměrnou terminologii, jelikož technologicky nebudeme grafiku tisknout přímo na plechovku. Ve skutečnosti bude design na celoplošné etiketě. Kdy spodní a horní hrana plechovky bude viditělná (barva plechu). I na základě toho, jaký design vytvoříte, budeme vybírat barvu materiálu (stříbrná, černá). Takže i s tímto můžete při své tvorbě nějak pracovat.
Ideální výstup je vizualizace konceptu designy na plechovce (mock-up).
Požadavky:
- Vypracovat návrh dvou etiket pro dva různé druhy piva, které na sebe budou vizuálně navazovat – cílem je vytvořit jednotnou, ale variabilní produktovou řadu.
-
Logo značky musí být na etiketě jasně a čitelně umístěno.
-
Nyní nám nejde o vytvoření finálního návrhu. Všechny legislativně povinné údaje (např. složení, obsah alkoholu, objem, výrobce, EAN kód, atd.) budou zpracovány až při dokončení, které není předmětem této soutěže. V případě spokojenosti rádi navážeme dlouhodobou spolupráci s autorem vítězných návrhů. Kdy budeme dodatečně honorovat předmětné dokončení a zároveň u něj poptáme další designy etiket z této nové produktové řady.
Charakteristika piv:
-
Chotěboř Prémium
-
Světlý ležák 12°
-
Filtrované pivo
-
Nejprodávanější produkt pivovaru
-
V současnosti stáčeno do skleněných lahví a KEG sudů
-
Klasický, poctivý český ležák s plnou chutí – pivo, které oslovuje širokou skupinu zákazníků
-
-
Chotěboř Na.Ex
-
Světlý ležák 11°
-
Filtrované pivo
-
Prozatím dostupné pouze v KEG sudech a PET lahvích
-
Lehčí, moderně laděné pivo s důrazem na svěžest – vhodné pro mladší publikum a každodenní příležitosti
-
Název "Na.Ex" může být vizuálně nebo slovně kreativně zpracován (např. jako narážka na "na ex", "extra", apod.)
-
[14.04.2025 12:59:07]
[14.04.2025 12:59:17]
- Designy (39)
- Diskuze (8)
Diskuze
-
nahlásit Barbara_Studio.Creart
Krásná práce Bajza1977!
17.04.2025 16:50-
nahlásit Bajza1977
Děkuji :-)
17.04.2025 17:42 -
nahlásit jplihal
Souhlasim! Dlouho jsem tu nevidel takhle luxusni vytvor!
17.04.2025 21:42 -
nahlásit admin
@Barbara_Studio.Creart Dobrý den, tento prostor je prosím určen pro dotazy na zadavatele. Nikoliv na jakákoliv konstatování, dokonce i chválu (což je ještě lepší varianta nežádoucích příspěvků). Tato aktivita totiž vede k tomu, že naprosto každý, kdo se účastní, dostane upozornění na tuto zprávu (většina e-mailem). Jistě uznáte, že Vaše zpráva nemá pro soutěž jako takovou žádný přínos. Navíc vyvolal aktivitu ostatních designérů (které též prosím, aby takto s hlavní diskuzí nepracovali), kteří se pod Váš názor "podepisovali". Což vedlo k odeslání dalších upozornění. No a nyní, jelikož se tím musím zabývat a musím na to upozornit, odchází další dávka e-mailů. Už jsem se musel ozvat, jelikož jste podobným způsobem aktivní i v dalších soutěžích. Proto prosím, respektujte účel tohoto prostoru. Zcela rozumím, že máte jako designéři potřebu komunikovat i s ostatními tvůrci. Ale pro vzájemnou diskuzi musíte, z popsaných důvodů, bohužel používat jiné platformy. V duchu tohoto příspěvku prosím, abyste na moji výzvu neodpovídala :-) Děkuji.
23.04.2025 8:05
-
-
nahlásit dhgraphics1
Dobrý den. Můžete prosim přidat z internetu nějaké obrázky piv, které se vám líbí?
17.04.2025 8:43 -
nahlásit Dancaplamca
Dobrý den, musím se přiklonit ke komentáři ohledně loga. Myslím, že se současným návrhovaným stylem bohužel neladí.
17.04.2025 8:37 -
nahlásit jasmina_m_h
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jestli logo chcete ponechat? Jestli je vaším cílem oslovit mladé lidi a být trendy, tak mi logo přijde lehce neefektivní.
17.04.2025 8:20 -
nahlásit lkrata
Píši ze zákaznického pohledu. Já bych použil úplně stejné, jako jsou na lahvích. Přijdu do obchodu, mrknu na chladničky na plechovky, vidím známou etiketu (znám ji z lahve), koupím. Luštit neznámé mě nebaví a nechci se zdržovat čtením etiket.
17.04.2025 6:13