Návrh #35 v soutěži Plechovka piva


4. verze
vloženo: 28.04.2025 1:07 poslední aktualizace: 28.04.2025 1:07Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.

3. verze
vloženo: 27.04.2025 23:16 poslední aktualizace: 27.04.2025 23:16Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.

2. verze
vloženo: 27.04.2025 13:14 poslední aktualizace: 27.04.2025 13:14Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.

Verze
vloženo: 26.04.2025 7:30 poslední aktualizace: 26.04.2025 11:14Návrh plechovek jsem pojal tak, aby působily svěže, vesele a hravě, čímž se odlišují od tradiční estetiky běžně používané u pivních obalů. Vizuální styl je záměrně odlehčený a vtipný, s důrazem na originalitu a neformální tón. Výrazným prvkem designu je i slogan: Lepší než *ex!, doplněný cenzurním razítkem – jedná se o slovní hříčku, která vtipně balancuje na hraně dvojsmyslu. Zkušenější zákazník tak pochopí záměr autora, aniž by šlo o otevřeně explicitní sdělení.
Design využívá kombinaci několika grafických prvků generovaných pomocí umělé inteligence, které jsem dále ručně upravil, zvektorizoval a zakomponoval do finálního layoutu. Výsledkem je plně vektorový návrh, vytvořený z 98 % mou vlastní prací.
