Návrh #35 v soutěži Plechovka piva


16. verze
vloženo: 11.05.2025 23:42 poslední aktualizace: 11.05.2025 23:42Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.

15. verze
vloženo: 11.05.2025 17:26 poslední aktualizace: 11.05.2025 17:26Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.

14. verze
vloženo: 11.05.2025 15:17 poslední aktualizace: 11.05.2025 15:17Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.

13. verze
vloženo: 11.05.2025 15:11 poslední aktualizace: 11.05.2025 15:11Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.

12. verze
vloženo: 11.05.2025 10:07 poslední aktualizace: 11.05.2025 10:07Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.

11. verze
vloženo: 11.05.2025 9:20 poslední aktualizace: 11.05.2025 9:20Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.

10. verze
vloženo: 9.05.2025 20:07 poslední aktualizace: 9.05.2025 20:07Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.

9. verze
vloženo: 9.05.2025 14:20 poslední aktualizace: 9.05.2025 14:20Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.

8. verze
vloženo: 9.05.2025 13:52 poslední aktualizace: 9.05.2025 13:52Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.

Jiný čistý návrh
vloženo: 9.05.2025 13:43 poslední aktualizace: 9.05.2025 13:43U tohoto návrhu jsem zvolil více pivní a konzervativnější čistý styl.

6. verze
vloženo: 7.05.2025 13:17 poslední aktualizace: 7.05.2025 13:17Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.

5. verze
vloženo: 6.05.2025 23:43 poslední aktualizace: 6.05.2025 23:43Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.

4. verze
vloženo: 28.04.2025 1:07 poslední aktualizace: 28.04.2025 1:07Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.

3. verze
vloženo: 27.04.2025 23:16 poslední aktualizace: 27.04.2025 23:16Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.

2. verze
vloženo: 27.04.2025 13:14 poslední aktualizace: 27.04.2025 13:14Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.

Verze
vloženo: 26.04.2025 7:30 poslední aktualizace: 26.04.2025 11:14Návrh plechovek jsem pojal tak, aby působily svěže, vesele a hravě, čímž se odlišují od tradiční estetiky běžně používané u pivních obalů. Vizuální styl je záměrně odlehčený a vtipný, s důrazem na originalitu a neformální tón. Výrazným prvkem designu je i slogan: Lepší než *ex!, doplněný cenzurním razítkem – jedná se o slovní hříčku, která vtipně balancuje na hraně dvojsmyslu. Zkušenější zákazník tak pochopí záměr autora, aniž by šlo o otevřeně explicitní sdělení.
Design využívá kombinaci několika grafických prvků generovaných pomocí umělé inteligence, které jsem dále ručně upravil, zvektorizoval a zakomponoval do finálního layoutu. Výsledkem je plně vektorový návrh, vytvořený z 98 % mou vlastní prací.
