Návrh #8 v soutěži Plechovka piva


Vizualita nové produktové řady plechovkových piv značky Chotěboř
vloženo: 18.04.2025 20:06 poslední aktualizace: 18.04.2025 20:06Cílem bylo vytvořit nové, silné a vizuálně jednotné etikety pro dva typy piva pivovaru Chotěboř – Prémium a Na.Ex – které budou přitažlivé především pro mladší generaci (18–35 let), ale nezanedbají poctivost a původnost tradičního českého piva.
Chotěboř Prémium – světlý ležák 12°
-Dominantní logo Chotěboř a označení „Prémium“
-Jemné pozadí s motivy ječmene a chmele
-Moderní typografie s tradičním nádechem
-Důraz na přirozenou barvu plechu ve spodní a horní části
Chotěboř Na.Ex – světlý ležák 11°
-Nápadité typografické zpracování názvu Na.Ex
-Stylizované prvky v pozadí, které evokují energii a svěžest
-Jasná návaznost na prémium etiketu díky shodnému layoutu a umístění logotypu
Technické poznámky
-Etikety navrženy jako celoplošné, s respektováním viditelné horní a spodní hrany plechovky
-Design připraven k tisku na stříbrný nebo černý podklad (dle zvoleného materiálu)
-Finální etiketa bude doplněna o všechny legislativní údaje
-Pozadí a grafické prvky byly částečně vytvořeny s využitím umělé inteligence (AI) jako kreativního nástroje pro generování textur a náladové atmosféry – finální výběr, úprava a kompozice byly provedeny ručně v Adobe Photoshop
