Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Návrh #5 v soutěži Návrh webových stránek - Jana Aslamová

Nahráno designerem MartinMussil zpět na soutěž
Vložen 3.12.2012 10:57
Poslední aktualizace 12.12.2012 14:07
Získané hodnocení 60 %

1. verze

vloženo: 3.12.2012 10:57 poslední aktualizace: 12.12.2012 14:07

Designér k návrhu nepřipojil žádný popis.




Komentáře

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit Aslamova

    Skvělé, děkuji!

    9.12.2012 21:15
  • nahlásit MartinMussil

    Dobrý den, přidal jsem tedy tlačítko/odkaz přihlásit se. Nemyslím si, že by bylo třeba toto políčko jinak zvýrazňovat, než jen jinou barvu od menu. Nemá to stejnou uživatelskou prioritu, natož vyšší než samotné menu. Podbarvením toho tlačítka například jinou barvou by zapříčinilo obrácení uživatelsky tvářících priorit menu vs. login a vypadlo by tak jako nadřazené, což určitě nechceme, protože možnost přihlášení bude až po udání login name a passwordu klientovi. Pro získávání nových klientů je to zanedbatelné. Takže proběhla jen takováto malá úpravička. Někdy je to lepší řekl bych :) Přeji hezký den.  S pozdravem  Martin Mussil

    9.12.2012 20:54
  • nahlásit MartinMussil

    Dobrý den,  dobře, děkuji moc za vysvětlení. Políčko registrace tedy vypustím a zanechám jen přihlášení, protože klienti dostanou již vygenerováné login a password. 

    9.12.2012 8:49
  • nahlásit Aslamova

    Dobrý večer, pokusím se to vysvětlit. Ani jsem moc nepředpokládala, že by přes webové stránky klienti vstupovali do našich systémů, to si ani moc neumím v praxi představit, protože jakýsi masivní "nával" by to poměrně dost zdražovala, za každý jednotlivý přístup se totiž měsíčně platí apuišální poplatek, který začíná na cca 500,-- Kč. Takže to ne. ALE....Pracuji pro bytové domy. Ty mají spoustu svých dokumentů-stanovy, zápisy ze shromáždění příp. z valných hromad, účetní závěrky, stavy fondů oprav apod. Můj záměr byl zhruba takový, že např. jednotlivé domy, které tvoří samostatné účetní jednotky, dostanou vždy jeden přístupový kód (nějaký login a password) a za pomocí tohoto se dostanou do....no prostě kamsi (technicky to neumím vysvětlit) a budou mít možnost si tyto dokumenty stáhnout. Tzn., že přes webové stránky se dostanou k vlastním, již vytvořeným a uloženým dokumentům, které se vztahují k jejich domu.      Přístup do našich systémů řešíme jinak, data ukládáme na vzdálené servery a přes zobrazení vzdálené plochy za použití přístupových kódů a jednoznačného určení práv přistupitele mají klienti možnost vstupovat do našich programů, většinou účetních, ze kterých si mohou cokoliv tisknout, vyhledávat apod., nechceme ale, aby měli možnost cokoliv měnit, to by nedělalo dobrotu. Obdobným způsobem vstupujeme my do jejich firemních systémů (různé obdoby klientských CRM systémů, LMS systémů  apod.).    Snad se mi podařilo to vysvětlit tak, aby to dávalo smysl.   Hezký večer Jana Aslamová

    8.12.2012 22:28
  • nahlásit MartinMussil

    Vlastně, když se trošku víc nad tím zamýšlím, tak má dotaz... Jak hodně důležitou funkci přihlášení a registrace bude mít na to, aby měla jednu z nejvyšších priorit podobně jako menu? Osobně se domnívám, že by bylo vhodnější tuto funkci skrýt trochu stranou, aby případně nedocházelo k masivnímu nárůstu nesmyslných registrací, protože pokud jsem funkci registrací a přihlášení pochopil správně, tak přihlašovat a registrovat se budou jen klienti do těch vašich systémů... Pochopil jsem to správně? Pokud ano, tak bych spíš navrhl umístit přihlašovací sekci například do patičky, protože pravděpodobně stejně vždy od vás dostane klient apel, že se má zaregistrovat tam a tam, tak by to možná bylo příhodnější. Předem děkuji za odpodvěď, poté bych to upravil ať máme jasno oba :)   

    8.12.2012 14:54
  • nahlásit MartinMussil

    Dobrý den paní Aslamová, omlouvám se, nějakým nedopatřením jsem si této funkce v přiloženém wireframu nevšiml. Složité to určitě nebude. Doplním během dnešního odpoledne! Děkuji za upozornění a ještě jednou se omlouvám za nedodržení zadání, úmysl v tom nebyl :)S pozdravem  Martin Mussil

    8.12.2012 14:33
  • nahlásit Aslamova

    Dobrý den pane Mussile, prosím, jak dalece složité, či nopak jednoduché je přidat políčko Registrace/Přihlášení, jak je uvedeno v zadání? Pro funkčnost stránek to bude nezbytné a až teď jsem si všimla, že na Vašem návrhu to chybí.   Děkuji Jana Aslamová

    7.12.2012 17:32
  • nahlásit MartinMussil

    Dobře, děkuji za info :)

    5.12.2012 18:46
  • nahlásit Aslamova

    Dobrý večer, já bych na tom asi nic moc neměnila nebo alespoň nic zásadního. Rozložení jednotlivých bloků se mi líbí, barevné ladění též. Pokud byste chtěl cokoliv měnit, tak Vám v tom samozřejmě nijak nebráním a jakoukoliv změnu určitě okomentuji. Snad by stálo za úvahu jedině drobné zvětšení té horní části s logem, aby to bylo výraznější, ale to je asi jediné, co mě napadá. Pokud Vás něco napadne, zkuste to naimplementovat do návrhu, určitě to nenechám bez odezvy. Jana Aslamová

    5.12.2012 18:35
  • nahlásit MartinMussil

    Teď ale nějak nevím, nebo jsem to možná špatně pochopil co mám tedy upravit, jestli je vůbec něco upravovat? Děkuji - Mussil

    5.12.2012 16:24
  • nahlásit MartinMussil

    Dobrý den, děkuji za chválu :)  S kliknutím na jednotlivé odkazy (EKONOMICKÝ SERVIS, SPRÁVA DOMŮ...) se změní jak obrázek příslušného segmentu služby tak i doprovodný text. Ke všemu to bude fungovat také zcela automaticky podobně jako slideshow. Toto by se dalo také považovat za jakousi alternaci slideshow, myslím že je to celkem zajímavé řešení. 

    5.12.2012 13:42
  • nahlásit Aslamova

    Dobrý den,to co jste vytvořil nyní se mi líbí naprosto nesrovnatelně více. Ráda bych se jen zeptala-pod horní linkou s hlavičkou je text "ekonomický servis". To pole se bude aktuálně měnit podle toho, na jaký odkaz na modré liště kliknu? Rozostřený obrázek v pozadí je také moc pěkný, působí to na mne velice seriozně a o to mi zcela určitě šlo. Takže ano, líbí se mi to - děkuji.Jana Aslamová

    5.12.2012 13:35
  • nahlásit MartinMussil

    Dobrý den,  to jste to špatně pochopila s tím trendem pro rok 2013, nebo respektive já se asi špatně vyjádřil. Pochopitelně žádný trend netrvá rok, měl jsem spíše napsat, že OD ROKU 2013 nastupuje trend geometrických tvarů a ten se pochopitelně bude vyvíjet další roky. To že někteří zadavatelé nejsou tak zdatní v designu je naprosto v pořádku, to mi nemusíte říkat, od toho jsme tady my :) Obvykle je ale dosti těžké přesvědčit přesvědčeného. Když dělám design nevidím jen vidinu peněz, tak by nemohl dělat nikdy nikdo nic kvalitního. Jde o to pomoci i na poli busineesu a správně tak směřovat koncové uživatele. --Design tedy připravím v klasičtějším podání.  S pozdravem  Martin Mussil

    5.12.2012 9:03
  • nahlásit Aslamova

    Dobrý den, děkuji Vám za vyčerpávající komentář. Líbí se mi, že si stojíte za svým návrhem a hájíte ho. Jenže něktěří zadavatelé projektů nejsou tak zdatní na poli designu webu (proto si jej nenavrhují sami ale jdou za odborníky) a navíc přichází s nějakou vlastní představou, kterou prezentují prostřednictvím wireframu a popisu, co vlastně chtějí, případně uvádějí, co se jim líbí a co ne. Vaše trojúhelníky jsou bezesporu zajímavé, neotřelé, leč já bych se skutečně raději držela toho klasického a možná i zkostnatělého pojetí, jako 95% mé přímé konkurence. Třeba jednou k trojúhelníkům dospěji, teď ale  ještě ne. Navíc říkáte, že mnohoúhelníky budou trendy pro rok 2013 a já nemám důvod Vám nevěřit. Logickou úvahou odvozuji, že v roce 2014 bude in něco úplně jiného a trojúhelníky budou k smíchu. Domnívám se, že pravoúhlé tvary tady budou příští rok i v letech následujících, protože pochybuji, že moje konkurence bude houfně sledovat trendy v tvorbě webů a přepracuje vše na mnohoúhelníky. A pokud ano, dobře jim tak. Tak se na mně nezlobte, vím, že to myslíte dobře.   Jana Aslamová  

    4.12.2012 16:30
  • nahlásit MartinMussil

    Dobrý den,  pokud tomu tedy dobře rozumím, tak chcete něco co čím již disponuje 95% vaší přímé konkurence, je to tak? Design je jednoduchý a vzdušný zcela záměrně. Důvodem, proč jsem to takto zvolil jsou heatmapy. Nevím jestli jste o nich někdy slyšela, ale hlavní výsledný princip spočívá v eliminaci rušivých elementů k přímé cestě koncových zákazníků, podle toho kam je chceme dostat. A z toho důvodu není potřeba prostor více zaplňovat. Osobně při navrhování webů obecně využívám jistých statistik a analýz uživatelů, kteří na web chodí a to proto, abych nestavěl jen na nějakých domněnkách. Počítám jsem s určitým nastupujícím trendem, proto ty trojúhelníky, trendem roku 2013 budou použity mnohoúhelníky, trojúhelníky, kosočtverce apod. Proto jsem také zvolil tuto variantu, aby Váš web za rok nebyl papovažován za starý a byl stál konkurence schopný. Ale aby jste mi opravdu trochu věřila a nemyslela jsi, že tu jen tak sypu moudra bůh ví od kud, tak tu mám pro vás 2 rozdílné heatmapy. 1. https://dl.dropbox.com/u/25205842/heatmax.pngZde jsou zaznamenány klikání po webu od uživatelů. (princip vizualizace je stejný jako u termokamer tj. červená až bílá = největší četnost kliků). Můžete zde vidět, že lidé klikají také všude okolo, protože jsou poněkud zmateni. Nejčetnější kliky jsou na menu, což je logické a správně. Zbytek kliků už je čirý chaos. 2. https://dl.dropbox.com/u/25205842/heatmin.jpgZde je jasně vidět kam chceme cílového zákazníka směřovat a má k tomu také omezené ale naprosto cílové možnosti. Pokud Vás toto nepřesvědčilo, mohu to předělat do klasičtější formy, nic méně se obávám ztracení trendu a konkurenční exkluzivity. Těším se na odpověď. Děkuji  S pozdravem  Martin Mussil

    4.12.2012 9:32
  • nahlásit Aslamova

    Dobrý večer, děkuji Vám za návrh. Působí na mně trošku prázdným dojmem. Ty trojúhelníky mne příliš nenadchly. Ale zato se mi líbí nápad s polem "spolupracujeme" v mém případě by to rozhodně splnilo účel. Kontaktní formulář může být dole, dává to smysl. Z trojúhelníků bych ale raději vycouvala, dala bych raději přednost klasičtějšímu pojetí.   S pozdravem   Jana Aslamová

    3.12.2012 22:31
  • nahlásit MartinMussil

    Dobrý den,  celý design jsem se snažil koncipovat maximálně jednoduše se zacíleným výsledkem na uživatele. Jsou použity jasné sdělovací prostředky vaše podnikatelského záměru. Vaše logo je tvaru trojúhelníku, stylizoval jsem tedy v podobném stylu také promo vašich hlavních nabízených služeb a občasnou dekoraci. Přidal jsem také pole "SPOLUPRACUJEME", když už je to jedna z položek v menu, bylo by dobré použít například jen loga na hlavní stránce a na substránce je mít rozepsané. U poptávkového formuláře, jsem použil vypínací tlačítko formuláře, je umístěno úplně ve spod, protože je to z mého pohledu mnohem logičtější a uživatelsky přívětivější. Těším se na případné hodnocení a komentáře.  S pozdravem  Martin Mussil

    3.12.2012 11:10
  • nahlásit MartinMussil

    Poptávkový formulář pochopitelně zůstane ve stejném designu jako u předchozího návrhu, jen tlačítko Odeslat nezávaznou poptávku bude s ostrými rohy, které jsou Vám bližší. 

    5.12.2012 12:33
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.
Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.