Povolení používání souborů cookies
Náš portál používá pro své správné fungování cookies a podobné technologie. Některé jsou nezbytně nutné pro základní fungování. Bez nich se neobejdeme. Jiné nám slouží k vytváření anonymních statistik o chování návštěvníků nebo pro inzerci reklamních obsahů. S jejich používáním však potřebujeme Váš souhlas. Souhlasy s používáním jednotlivých typů cookies si můžete nastavit pod odkazem „Detailní nastavení“.
Detailní nastavení Více informací o ochraně soukromí

Návrh webových stránek - Jana Aslamová

Zadáno uživatelem Aslamova v kategorii Webové stránky
Rychlý popis soutěže
Návrh webových stránek pro firmu zabývající se poskytováním ekonomického servisu, účetních a daňových služeb, správou nemovitostí.
  • Garantováno
Stav soutěže:
ukončená
Do konce soutěže zbývá:
---
Kategorie soutěže:
Webové stránky
Spuštěna:
26.11.2012
Již nelze vkládat návrhy
Výhry
1. místo8 000 Kč
2. místo2 000 Kč
3. místo1 000 Kč
nahraných designů
46
Aktivních:10
Vyřazené zadavatelem:17
Smazané designérem19
Vyřazené adminem:0
Popis
Poptávám design webových stránek pro moji společnost, jejímž předmětem činnosti je správa nemovitostí a vedení účetnictví. Na portálu TopDesigner.cz jsem si nechala v prvním kroku zpracovat grafický návrh loga. Nyní bych ráda navázala tímto projektem.

Logo přikládám ve vektorových formátech do přílohy projektu (pokud byste potřebovali jiné, napište do diskuze). Za výchozí vizuální zdroj pro tvorbu webu považujte tedy logo – a to z hlediska barevnosti a celkové identity. Barevných variant loga mám více, ale zatím mne nejvíce oslovuje varianta temně modrá-růžová. Pracuji ale i s myšlenkou kombinace loga růžová-šedá, kterou mi pan designér též zaslal, jenže ta šedá, kterou použil, je moc světlá, tu by bylo potřeba asi přitmavit. Pokud se tedy budete chtít nějak odlišit, můžete zkusit i tuto barevnou kombinaci.

Struktura a podoba webu se primárně bude odvíjet od námi poskytovaných služeb a cílových skupin zákazníků, které obsluhujeme. Naše služby se dělí do těchto hlavních kategorií:

a) externí účetní a daňové poradenství – cílovou skupinou jsou podnikatelské subjekty – jak právnické, tak fyzické osoby, které potřebují externí účetní či daňové poradenství.

b) správcovská organizace bytových domů / účetní služby v oblasti nemovitostí / rozúčtování dodávaných služeb do nemovitostí, technická, ekonomická a právní správa bytových i komerčních objektů – tyto služby jsou zaměřeny na vlastníky bytových jednotek, Společenství vlastníků jednotek nebo bytových družstev.

c) služby zaměřené na cizince – cizinci, kteří pracují či podnikají na území ČR, komunikují v angličtině a potřebují jakési „guidance“ v české legislativě, zakládání podnikatelských subjektů, v oblasti daňových řízeních apod.

Konkrétně tedy budou stránky na základě struktury těchto služeb rozděleny do následujících klíčových bloků: ekonomický servis, správa domů a bytů, expats services.

Tyto bloky by měly na hlavní stránce dominovat. Stránky musí také obsahovat sekce „O nás“ a „Kontakty“ vč. kontaktního formuláře. Ke stránkám v češtině bude časem vytvořen anglický ekvivalent.

Základní rozložení hlavních stránky a bližší popis naleznete v příloze „wireframe“. Pokud vás napadne vhodnější struktura, tak se ráda nechám přesvědčit o lepším řešení.

V rámci soutěže požaduji vytvoření podoby hlavní stránky – pro mé rozhodnutí bude důležitý způsob grafického zpracování a schopnost udělat web intuitivní a funkční (i vzhledem k cílové skupině). Od úplného vítěze budu v rámci výhry požadovat dopracování podstránek: „o nás“, „kontakty“ a podobu podstránky určenou pro prezentaci některé z nabízených služeb.
Název společnosti
Jana Aslamová/Atlas Economy, s. r. o.
Obor podnikání
vedení účetnictví, daňové poradenství, správa nemovitostí
Cílová skupina
Lidé ve věkovém rozmezí zhruba 30-60 let, vzdělání SŠ, VŠ
Jaká je Vaše představa o ideálním návrhu?
Mám zájem o přehledný a jednoduchý web. Ráda bych, aby web působil důvěryhodně a moderně.
Jaké návrhy byste neradi dostali?
Návrh, který je typově zcela odlišný od typu loga, tzn. logo je moderní, takže bych asi neakceptovala archaické pojetí stránek, infantilní, romatické...
Odkazy na řešení, která se vám líbí
http://www.svjonline.cz/; http://www.snhk.cz/; www.expats.cz (to je z trošku "jiného soudku") - podklad pod "tělem" stránek je vyměnitelný dle aktuální potřeby či dle sezóny.
Odkazy na řešení, která se vám nelíbí
Preferujete nějaké konkrétní barvy?
Dominantní budou barvy loga. Vyhýbám se barvám zelená, khaki, písková.
Přílohy

[26.11.2012 06:16:14]

001_aslamova.ai

[26.11.2012 06:16:14]

002_aslamova2.ai

[26.11.2012 06:16:14]

003_aslamova3.ai

[26.11.2012 06:16:14]

004_wireframe.pdf

řadit dle: hodnocení / data nahrání
Hodnocení: žádné nahlásit
1. místo
#46
0
mhosnedl
#46
Hodnocení: žádné nahlásit
2. místo
#25
7
krucifix
#25
Hodnocení: 60/100 nahlásit
3. místo
#5
18
Hodnocení: žádné nahlásit
#41
1
srami8
#41
Hodnocení: žádné nahlásit
#32
10
rengner
#32
Hodnocení: žádné nahlásit
#31
5
Gressak
#31
Hodnocení: žádné nahlásit
#30
5
cimo19
#30
Hodnocení: žádné nahlásit
#28
5
Hodnocení: žádné nahlásit
#18
9
Aivik
#18
Hodnocení: 60/100 nahlásit
#9
5
no_name
#9

zobrazit skryté designy (36)
Hodnocení: žádné nahlásit
0
JiriJP
#45
Hodnocení: žádné nahlásit
5
Hodnocení: žádné nahlásit
1
melanus
#16
Hodnocení: žádné nahlásit
1
Hodnocení: 60/100 nahlásit
8
Tomasson
#13
Hodnocení: žádné nahlásit
1
sw1tch
#12
Hodnocení: žádné nahlásit
1
sw1tch
#11
Hodnocení: žádné nahlásit
5
Yohndeer
#10
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
4
Hodnocení: žádné nahlásit
2
Hodnocení: žádné nahlásit
0
xxxxx
#43
Hodnocení: žádné nahlásit
0
srami8
#40
Hodnocení: žádné nahlásit
6
Kohout
#39
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Kohout
#38
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Kohout
#37
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Kohout
#36
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Hodnocení: žádné nahlásit
8
onepixel
#24
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Tomique
#22
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Tomique
#21
Hodnocení: žádné nahlásit
0
Aivik
#17
Hodnocení: žádné nahlásit
1
melanus
#14
Hodnocení: žádné nahlásit
3
no_name
#8
Hodnocení: žádné nahlásit
5
melanus
#7
Hodnocení: žádné nahlásit
1
melanus
#6

Něco není s návrhem v pořádku? Máte podezření, že autor návrhu porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.

Diskuze

Komentáře již nelze přidávat.
  • nahlásit Aslamova

    Dobrý večer, vím že se diskuze o wireframech týká spíše Vás, designerů, ale snad si mohu dovolit laický pohled. Můj projekt a dále redesign webu Slůně wirefram v zadání měl. Na projekt slůně přišlo 55 návrhů, na můj projekt 46. Je zde také projekt Spořiště.cz, kde je velice vágní zadání a k dnešnímu dni tam není nic a to má projek končit za 4 dny. Byť tyto příklady nemohu brát jako dogma, tak si stejně dovolím říct, že v případě Slůněte a Aslamové wirefram neodradil tvůrce od jejich práce ba naopak, byli daleko pracovitější, než v případě, kdy je zadání velice jednoduché a dalo by se tedy říct, že tvůrci mají volné ruce. Opakuji, že je to subjektivní pohled laika a je také možné, že to zadání u spořiště je natolik nekonkrétní, že se do toho tvůrcům opravdu moc nechce nebo možná nevědí, jak to přesně zpracovat. A tak si jen dovoluji skromně tvrdit, že ta přesná zadání své opodstatnění určitě mají a věřím, že Vás určitě nebudou odrazovat od práce. Jana Aslamová

    15.12.2012 17:25
  • nahlásit krucifix

    Musil: Já nebrečím, jen vyjadřuji svůj názor. Myslíte, že mám důvod brečet?Nesnažím se nikomu zalíbit podbízivým způsobem, který používáte vy. Napíšu prostě to, co si myslím, ať to vyzní jakkoliv. Opravdu mě 2. místo netěší a raději bych první. Je na tom něco špatného? Celá následující diskuze po skončení soutěže je o wireframu a tuto diskuzi si sám admin vyžádal. Do té doby jsem nic nekomentoval. Navíc jsem psal několikrát, že je wireframe pro někoho skvělá věc, pro mě ale ne (pokud ho nepřipravím společně s klientem). Nebo si myslíte, že zákonitě musí vyhovovat všem? Proč toto uvádíte jako obecnou pravdu? Připadá mi to stejně úsměvné jako váš příspěvek u vašeho designu o přícházejícím trendu geomtrických tvarů.

    14.12.2012 17:50
  • nahlásit MartinMussil

    Krucifix: Možná by bylo někdy lepší pouvažovat o tom, zda "myslet si co chcete, ale držet ústa" je lepší řešení, než tu zbytečně kydat hnůj. Tento Vás sebestředný přístup, vyzdvihování vašich kvalit a zklamání z umístění na 2. stupínku místo prvního, vás vůbec nestaví do dobré pozice a nepůsobíte tím vůbec dobře. Např. vůbec nechápu, proč se zde rozkřikujete již po ukončení soutěže. Sám víte, že s tím nic neuděláte a přesto to děláte. Poněkud se mi ztrácí smysl této vaší diskuse se zadavatelem. Navíc, nevím jaká je vaše praxe mimo TD, ale obecně je wireframe to nejlepší co můžete od poptávajícího/zadavatele dostat. Jsou tam jasně definovány prvky které mají, nebo mohou být použity, pokud použijete prvek jiný, nebo máte lepší řešení, vy máte být ten, kdo si ho má odůvodnit a obhájit. Veškerá další snaha vybrečet si po ukončení soutěže bůh ví co, i když sám víte že nic je tím zbytečná...

    14.12.2012 14:35
  • nahlásit krucifix

    Já nemám nic proti vašemu postupu. Hodnotím opravdu kladně váš přístup a samozřejmě chápu váš výběr. Myslím, že jste si vybrala dobře. I když to tak vypadá, nebojuji za to, abyste si ještě vybrala mě :) Už ani nemůžu. Spíš se jen snažím dát podněty, a přiznávám, že možná špatnou formou. Admin chtěl nějakou zpětnou vazbu k wireframům a tu jsem napsal.

    14.12.2012 8:19
  • nahlásit Aslamova

    Dobrý večer pane Matějko! Snad Vám nebude vadit, když Vás oslovím jménem, ale zdravit Vás dobrý večer pane Krucifix-to mi připadne nevhodné. Našla jsem si komentář, o kterém se zmiňujete. Je u návrhu č. 2 a jeho autor jej pojal poněkud nešťastně a do místa, které by mělo obashovat maximum primárních informací dal velikánskou fotografii, vše ostatní posunul dolů a nesmyslně zmenšil. Snažila jsem se jej navést na to, že v tomto případě ten odklon od zadání nebyl zrovna nejšťastnejší. Myslela jsem si, že v jeho případě by bylo lepší se držet více zadání. Pánové MatrinMussil (5) a Srami8 (41) se rovněž nedrželi zadání a nevadilo mi to, návrh pana Mussila se mi velice líbil a taky jsem mu to sdělila. A to i s plným vědomím, že zadání nedodržel. Pokud se v průběhu soutěže kdokoliv na cokoliv zeptal, snažila jsem se odpovídat co nejpřesněji (tak přesně, jak to v tomto směru dokážu), dokonce ve většině případů s minimální časovou prodlevou. Jenže na odklon od zadání se vlastně nikdo neptal a mně to nenapadlo zmiňovat. Návrh pana Hosnedla se mi prostě líbí. S tím pocitem nic neudělám a můžu si stokrát říkat, že za Vámi stojí kvalitní výsledky z jiných projektů, že návrh vypadá velice profesionálně a seriozně, že jsem si Vaši účast ve svém projektu vysloveně přála, že komunikace s Vámi má úroveň atd. atd. Finální rozhodnutí jsme učinila po zralé úvaze a doufám, že ho nebudu litovat. Jana Aslamová  

    13.12.2012 20:14
  • nahlásit krucifix

    Nechce se mi to hledat, ale sama paní Aslamová někde v diskuzi nebo u některého designu psala, že se máme držet striktně wireframu (a to i proporcionálně). Ale chápu, že pro někoho může být wireframe skvělá věc.

    13.12.2012 10:15
  • nahlásit admin

    krucifix: Tak on ten wireframe neměl být jako dogma. Spíš šlo o to, aby bylo naznačeno, jaké funkční prvky si tam zadavatelka přeje a hlavně potřebuje. Proto taky v zadání hned za informací o wireframu byla věta: Pokud vás napadne vhodnější struktura, tak se ráda nechám přesvědčit o lepším řešení.

    12.12.2012 22:57
  • nahlásit Envius

    To onepixel: Díky za reakci. Mě šlo pouze o nějakou odezvu na můj design, abych věděl co se líbilo a co ne a mohl se zaměřit na zlepšení při další tvorbě. Jinak většina těch věcí co jsi zmínil, jsou detaily, které se dají během 5ti minut předělat či odstranit, jako např. to pozadí. Myslel jsem, že to má být návrh, který se doladí podle představ zadavatele a ne finální verze na které se nic měnit nebude. Rozbalovací menu sem tam dal jen jako možnost, že se dá v případě potřeby rozbalit až na tři submenu, to je vše. Rozhodně sem to nemyslel jako nějakou podmínku.

    12.12.2012 18:28
  • nahlásit krucifix

    Zadání bylo super, akorát wireframe je moc svazující (hodně dlouho jsem zvažoval, jestli do toho jít právě kvůli wireframu). Často bych některé části řešil úplně jinak a je otázka, jak je zadavatel přístupný změnám. Nakonec ale vyhrál design (podle mě skvělá práce), který se od wireframu stejně odklonil, což se mi taky sem tam vyplácí. Je pak otázka, jestli má wireframe smysl, já osobně už do designu s wireframem nejdu.

    12.12.2012 16:08
  • nahlásit admin

    Zadavatelka vás nenapíná. Jen je potřeba, aby nejdříve designér výhru potvrdil, a pak se výhra objeví. Vítězem je design #46. I za mě gratuluji všem vítězům a děkuji i poraženým, kteří se také snažili. Pěkných návrhů bylo hodně, ale jak napsala zadavatelka – vítěz může  být jen jeden.Tato soutěž byla trošku specifická v tom, že zadavatelka využila našich poradenských služeb. Pomohli jsme jí se zadáním, zjistili její potřeby a na základě určité analýzy jsme připravili i wirefreme. Proto bych se vás rád zeptal i na zpětnou vazbu v tomto ohledu. Je pro vás takové zadání vyhovující, něco vám chybí, přebývá? Děkuji.onepixel: Nemusíte se omlouvat. Pokud jsou komentáře takto konstruktivní, neútočné a mohou designérům pomoci, tak proti nim nic nemám. Navíc, když jsou po ukončení soutěže.

    12.12.2012 15:02
  • nahlásit Kohout

    Tak už nás nenapínejte:) Vzhledem k feedbacku u mého návrhu jsem tak trochu doufal v umístění, ale tuším, co váš komentář naznačuje.

    12.12.2012 14:20
  • nahlásit Aslamova

    Dobrý den. Když mě pan Synek před zahájením projektu upozorňoval na to, že největší počet návrhů přijde v posledních dnech, ne-li hodinách, nevěřila jsem mu, resp. myslela jsem si, že přehání. Snad mi nedůvěru v tomto smyslu odpustí. Až do nedělní noci jsem byla přesvědčena, že vítěz je jasný, nediskutovatelný.....Již rabín Löw kdysi řekl..."všechno je jinak"...Pravděpodobně kombinace barev, přehlednost a jednoduchost a jednoznačná ženskost mě vědla k finálnímu rozhodnutí.   Z jiných projektů vím, že to občas zadavateli "nedarujete" a připomínkujete jeho rozhodnutí. Průšvih je v tom, že návrhů bylo ke třiceti, místa jsou jen tři a stránky potřebuji jedny. Tak jen do mně....ale s citem, prosím. Děkuji Vám všem Přeji hezké vánoce a úspěšný nový rok Jana Aslamová

    12.12.2012 14:08
  • nahlásit onepixel

    MartinMusil Díky. Rád poradím pokud vím co a jak. 

    12.12.2012 8:29
  • nahlásit MartinMussil

    Onepixel: klubouk dolů, chvála bohu za kolegy jako jsi ty.

    12.12.2012 8:18
  • nahlásit onepixel

    To Envius.  Jak můžeš napsat, cituji ,,vyvarovat se podobným chybám při další tvorbě..." ? To chceš po jednom zadavateli říkat co je špatně? od toho jsou snad jiní aby ti říkali co je špatně. nebo si myslíš, že webdesign je podle mustru? Ne. Je to od toho, co dokážeš vytvořit ty sám. Nikoliv aby ti to kritizoval majitel nebo zadavatel. Není to o šablonování ale o citu a kreativitě. Bu'd umíš nebo neumíš. Buď se návrh líbí nebo nelíbí. Nehledej nic mezi. Pokud se cítíš zhrzený, nevěš hlavu. A zkoušej dál. jenom tak se trochu zdokonalíš.  Nicméně pokud chceš slyšet názor na tvou tvorbu.  1. Prostuduj si přístupnost webu. Např. ten první box by tím neprošel. Kontrastně je to nečitelné. Takže to vede k jedineému. Použít jinou barvu fontu u prvního boxu. A jinou u dalších boxů. Což by sice šlo ale je to nesmysl.  2. Barevné colorful pozadí. Šílenost a kýč prvníkategorie. To ber bez urážky. Ale nemůžeš stáhnout první abstraktní wallpaper a nacpat ho na web. To samé ty glossy ikony. Za stažení grafik se neplatí. nebo musíš přijít s něčím originálním. 3. Rozbalovací menu a submenu. Proboha kam myslíš že web až dosahuje? Je nějaký standart na šířky webu. Myslíš, že mají všichni mega monitroy? Co uživatelé s rozlišením 1024 px a méně? Vím.. jde scrollovat do stran, ale to se preostě nedělá. Jak jsem psal v bodu 1. Web má být přístupný. Toto není.  4. U submenu ten šedý přechod je brutální. To tam nemá co dělat. Uber na hrubosti a dělej to jemnějí. Ne vždy se hodí podobný odstín.  5. Kontrast kontrast a zase kontrast. Opravdu si prostuduj přístupnost webu. I slabozrací navštěvují weby. Nebo lidé s poruchami zraku a jinými vadami.  6. Nastuduj si styly v Photoshopu. Ty prvky co používáš jako přechody a vnitřní stín jsou takové dost tupé. Dělej to jemnější. I s tín v reálném životě není jen černý ale plynule přechází do ztracena. nebo není tak brutálně tmavý.  7. ber ohled na kodéra. Nevím zda znáš práci kodérů a programátorů, ale tohle by ti z prominutím omlátili asi o hlavu. Netvrdím že to nejde, ale jakým stylem by to šlo nechci ani domýšlet.  Toto prosím neber jako urážku. Ber to jako radu do té další tvorby a radu k zdokonalení. Uber na hrubosti a zjěmni tu práci. Koukej se kolem sebe a inspiruje se jak co vypadá.  Snad ti to trochu pomůže v tvé práci a aby ses nemusel již dotazovat majitele co je špatně. Ty jsi ten, který má vědět co je dobře a co špatně. Majitel čeká na výsledek. Nechce ti dávat rady. Pokud jsou požadavky nesmyslné, jako že místo loga bude skákací panáček, ty jsi ten, který má říct NE. toto se již 12 let nedělá. Styl je jinde...  Doufám že mi rozumíš co tím chci říct.  Omlouvám se adminům i klientce  za OT komentář ale nedalo mi to :-)

    12.12.2012 7:59
  • nahlásit Aslamova

    To Envius:   Dobré ráno, jak vyplývá z diskuzí níže, mým povoláním není design ani nic, co by mělo něco jen vzdáleně společného s uměním, kreativní tvorbou apod. Pokud  jsem se vyjadřovala k zaslaným návrhům, vyjadřovala jsem tím pouze mé, laické, subjektivní pocity. U Vašeho návrhu jsem měla prostě subjektivní pocit, že po tomto návrhu bych nesáhla. Ale asi bych už neuměla říct proč a už vůbec bych neuměla sdělit, co byste měl udělat proto, abyste se chyb vyvaroval. Já totiž ani neumím říct, jestli jste vůbec nějakou chybu udělal, snad jen mi připadalo divné, proč se některé bloky otevírají a zasahují příliš pravo, takže na některých monitorech by možná ani nebyly vidět....       Víte, já jsem si rezervovala celou neděli na to, abych se věnovala pouze tomuto projektu, komentářům apod. Určitě jste zjistil, že diskuze tady probíhala celý víkend poměrně živě. Váš návrh přišel natolik pozdě, že jsem už nestihla zareagovat, netýká se to jen Vás, ale všech tří posledních návrhů.        Domnívám se, že spousta zadavatelů, kteří nejsou profesionály, vybírají design podobným způsobem, jako já. A tak se na nás nezlobte, když někdy vybereme něco, co zrovna nesedí Vám, odborníkům. Jana Aslamová

    12.12.2012 7:35
  • nahlásit Envius

    Může se mi zadavatel, alespoň vyjádřit k mému návrhu? Myslím, že je dost povedený, dal mi dost práce a odbýt mě pouze zaškrtnutím políčka "děkuji, ale mám jinou představu" mi moc nepomůže, vyvarovat se podobným chybám při další tvorbě...

    11.12.2012 22:18
  • nahlásit MartinMussil

    Hodně štěstí vítězům! Čest poraženým! ;)

    11.12.2012 19:16
  • nahlásit Kohout

    Souhlasím a děkuji. Mrkněte prosím na můj návrh #39, provedl jsem nějaké drobné úpravy.

    9.12.2012 22:02
  • nahlásit Aslamova

    Dobrý večer, ráda bych se vyjádřila k námitkám týkajícím se údajného kopírování nápadů. Zadání bylo koncipováno (myslím) poměrně přesně, byly zadány prvky, které by měly návrhy obsahovat, barevná škála vyplývající z loga a (a to považuji asi za nejdůležitější) i wireframe s přesným popisem, co má která část obsahovat. Návrhy, které vybočily ze zadání a jely si "vlastní cestou" jou vlastně jen dva (5 a 41), ostatní se téměř přesně drží zadání. Takže bych se moc divila, kdyby tady nedošlo k žádné podobnosti, to by snad ani nebylo možné. Jako opisování bych to asi viděla v případě, kdyby zadání bylo velmi strohé a tvůrci by měli naprosto volné ruce, což tento případ není. Domnívám se, že poslední slovo bude mít v této záležitosi asi admin, za sebe tvrdím, že jsem to jako vykrádání návrhu nevnímala. Jana Aslamová

    9.12.2012 21:40
  • nahlásit rengner

    Poprosím Vás o nahlédnutí do návrhu 32, přidal jsem jednu úpravu, děkuji:) 

    9.12.2012 21:37
  • nahlásit MartinMussil

    Design č. 5 aktuální

    9.12.2012 20:54
  • nahlásit Kohout

    Ačkoli má tato diskuse sloužit pouze pro dotazy na zadavatele, byl jsem zde uživatelem krucifix nařčen z kopírování a rád bych tedy tento prostor využil také ke své obhajobě. Jedinou podobu mezi mým návrhem #39 a zmíněnými návrhy #32 a #25 vidím pouze v návrhu #25, a to v umístění benefitů do sidebaru za použití ikonek. Dle mého názoru se nejedná o žádný zásadní grafický prvek či převratnou myšlenku, ikonky se v podobných případech používají celkem běžně a sidebar mi přišel pro vypíchnutí benefitů jako nejvhodnější místo. Kdybych je dal například pod úvodní text, podle vašeho uvažování bych tím okopíroval zase jiné návrhy.  Beru to do jisté míry jako formu konkurenčního boje a nemám vám to za zlé. Pokuste se ale prosím zachovat fér a místo zkoumání detailů a osočování z kopírování si práce druhých vážit tak, jako si například já vážím té vaší, neboť váš návrh je dle mého názoru velmi zdařilý. Toť vše na mou obhajobu, více bych se v tom nepitval a výsledné posouzení bych nechal na zadavateli či adminovi. Hodně štěstí všem zúčastněným!

    9.12.2012 17:43
  • nahlásit cimo19

    # 30 - přidána ještě další světlejší verze

    9.12.2012 14:00
  • nahlásit admin

    krucifix: Nařčení z kopírování/inspirace budeme řešit po ukončení soutěže i ve spolupráci se zadavatelkou, která bude chtít jistě uskutečnit výběr, který nebude zdrojem pochybností.Paní Aslamovou si také dovolím veřejně pochválit. Kdyby každý zadavatel pojal soutěž jako Vy, tak by se mi splnilo jedno velké přání...:)

    9.12.2012 11:04
  • nahlásit cimo19

    #30 - Dobrý den, přidal jsem další verzi. Pokud by to bylo možné rád bych poprosil alespoň o krátký komentář. Děkuji

    9.12.2012 10:38
  • nahlásit Aslamova

    MartinMussil: No, já jim to tedy řeknu. To s nimi zase nebude k vydržení....:-( Tak, a teď už jenom čekám, kdo se ze soutěžících první ozve a poukáže za případné ovlivňování zadavatelky jedním z designerů! J.Aslamová

    9.12.2012 9:20
  • nahlásit krucifix

    Kohout/admin: mám dojem, že se jedná o kopírování  (39, 32, 25)Musil: je super, že zadavatelku pochválíš (v tomto projektu si pochvalu zaslouží), ovšem trochu s mírou ;)

    9.12.2012 9:01
  • nahlásit MartinMussil

    Aslamová: Já si za svými trojúhelníky stojím pořád. Ale Vaše přání po té znělo jinak, tak jsem se adaptoval :)Pochopitelně, že v zájmu každého zadavatele by mělo být přesně to co jste vypsala, ale sama jste si mohla možná všimnout, že mezi slovy "mělo by být" a "je" je patřičný rozdíl. A mimochodem... Vaši programátoři mají u mě malý bezvýznamný plus :D

    9.12.2012 8:55
  • nahlásit Aslamova

    To Fikotek: Nenajdete. Prosím, použijte jakoukoliv vhodnou ženskou fotografii. Děkuji Jana Aslamová

    9.12.2012 8:23
  • nahlásit fikotek

    Kde najdu Vasi fotografii? V priloze jsou jen loga a wireframe.

    9.12.2012 0:24
  • nahlásit Aslamova

    TO MatinMussil: no pane Mussile, vy jste ohromný!! Já se tady úplně pýřím díky Vašemu hodnocení! A to si představte, že ještě před třemi dny jsem se dostala do sporu díky Vašim trojúhelníkům, oni mi totiž naši technici řekli, že máte pravdu a jednoznačně stáli na Vaší straně. Měla jsem (díky Vám, pochopitelně) pocit méněcennosti. No, a teď tohle....hned v pondělí jim to dám přečíst a budou to muset číst nahlas a opakovaně!!!      Teď vážně. Domnívám se, že je v zájmu každého zadavatele, aby se návrhům věnoval v maximální možné míře, vždyť ten výsledek s ním půjde po mnoho měsíců, bude o něm samotném cosi vypovídat a to už je přeci pádný důvod na to, aby se nad návrhy zamyslel. Stejným způsobem jsem se věnovala výběru loga, i když to bylo (alespoň z mého pohledu) podstatně jednodušší. Webové stránky budou pro některé potencionální klienty prvotní informací o jakési Aslamové. No tak přeci musím chtít, aby už z těch stránek, jejich zpracování či prvního dojmu nabyli pocitu, že mně budou kontaktovat. Upřímně řečeno, ani si neumím představit, že bych návrhy nechala bez reakce. Nehledě na to, že i designéři přece potřebují nějakou zpětnou vazbu, bez ní by se jim pracovalo špatně.      Dneska mám dobrý den. Večer jsem byla v kině na Anně Karenině (bylo to úžasné) a teď ještě ten Váš komentář....:-))   Hezký večer Jana Aslamová  

    8.12.2012 23:04
  • nahlásit MartinMussil

    #13 - Tomasson: Dosti zajímavý skok v pojetí konceptu stránky nemyslíte?... 

    8.12.2012 15:43
  • nahlásit onepixel

    Omlouvám se za chyby píši z mobilu za chůze :-)

    8.12.2012 15:24
  • nahlásit onepixel

    To: MArtinMusil.  Ano také ,,možná" máte pravdu, nicméně od toho tu existuje nějaké wireframe. Pak je vše jasně dané a není pochyb o struktuře. Pokud si sem vědom, navrhuje se zde desig. Nikoli struktura webu. To pokud tedy chcete slovíčkařit.  Je jasné, že i webdesigner by měl být schopen navrhnout samotnou strukturu. Nicméně pokud je zadavatelka p.Aslamová nejistá svým výběrem, a't tedy vybere podle uvážení a kvality odvedené práce. Následňě nech't s vybraným jedincem domluví přesné řešení. To't pouze můj názor a může se lišit se požadavky i názorem Vašim.  PS: Díky za koment. 

    8.12.2012 15:23
  • nahlásit MartinMussil

    To: OnepixelUrčitě v principu máte pravdu, nic méně domnívám se, že je vždy trochu lepší když se vybere takový design a styl, kde úprav bude minimum a i to včetně funkčnosti. Už jen z oboru podnikání paní Aslamové vyplývá, že se chce tvářit a vystupovat velice seriózně, proto je v celku nesmysl vymýšlet přeefektované funkcionality. To koncové zákazníky tohoto oboru ani nezajímá, ani moc nenadchne. Oni chtějí rychle najít informace a proto musí být správně zvolená struktura. Koncoví klienti paní Aslamové uřčitě nebudou chodit na web jako do kina a netrpělivě čekat, kde se co pohne, vykukne apod.. Proto paní Aslamová chce vybrat jak styl tak i logické a intuitivní podání designu, kde moc úprav nebude potřeba. Takhle jsem záměr pochopil já. Ale třeba se mýlím a mluvím také jen za sebe :))To: AslamováAbych Vám pravdu řekl, jsem v celku ohromen vaším jednáním, logickým uvažováním a přáním co mají hlavu a patu. Vaše aktivita při realizaci projektu je téměř neutuchající a zodpovědnost se kterou přistupujete k celé realizaci je více než na výbornou! Dlouho jsem se v pracovní sféře s někým takovým nepotkal. Radost s vámi pracovat :)Děkuji

    8.12.2012 15:11
  • nahlásit onepixel

    To: Jana Aslamová Je nutné brát v potaz pouze to, že se jedná o návrh. Jakýsí prvotní nástřel, se kterýmy jde dále pracovat a upravovat. Předpokládám, že každý designer Vám Vybraný návrh upraví do finální podoby. Na Vás je zřejmě vybrat si pouze styl zpracování. To co zde vidíte, je pouze naše vize a představa. Nikoliv váš přesný požadavek na funkčnost webu, co by jste na hlavní straně chtěla nebo nechtěla mít.  Čili vyberte si styl zpracování a kvalitu zpracování a s vybraným jedincem dolaďte výstup do finální podoby. Asi tak bych postupoval já sámn. Myslím že mnozí z nás. Tímto nechci hovořit za ostatní. 

    8.12.2012 13:45
  • nahlásit Aslamova

    Dobrý den všem. Děkuji Vám za zaslané návrhy, nutno podotknout, že zcela určitě nemám jasno. Jsem v obtížné situaci, protože neznám technické podmínky, za jakých lze či nelze kvalitní stránky vyrobit. Abych to upřesnila, tak některé návrhy se mi líbí, jenže neumím posoudit, či odhadnou, že něco není technicky správně, že některé detaily nejsou přesné, špatně vycentrované a pod. Nedokážu naprosto posoudit, jak jednoduché či obtížné je případně měnit barvy, písmo, obrázky. U některých návrhů jsem spontánně sdělila, že se mi líbí, posléze jsem byla programátory upozorněna, že některé návrhy jsou designérsky nedokonalé, technicky nepropracované, prostě nekvalitní. Některé chyby prostě nevidím, takže to, co je Vám, profesionálům, jasné hned, tak mně ne.      Jsou věci, které nedokážu posoudit a přiznám to. Zcela určitě ale přizvu k finálnímu výběru lidičky, kteří toto dokážou a já jim plně důvěřuji, že vyberou to, co je nejvhodnější.       To, co ze své pozice ale udělat můžu je to, že pečlivě procházím nejen Vaše návrhy k mému projektu, ale i Vaše předešlé práce, komunikaci ze zadavateli, Vaše názory na jiné práce apod. Má to pro mne značný význam, protože s vítězným designérem bych ráda navázala dlouhodobou spolupráci, stránky se budou postupem času vyvíjet, budeme přidávat funkce atd.      Takže Vám všem přeji do posledních dnů na mém projektu hodně a hodně tvůrčích nápadů, budu se těšit. Jana Aslamová

    8.12.2012 11:10
  • nahlásit no_name

    Dobrý den paní Aslamová, tak jsem přidal předělávku designu, tak se prosím na to mrkněte, jestli to takto vypadá lépe. S pozdravem a  přáním hezkého, ničím nerušeného, večera Libor Mošna

    5.12.2012 20:34
  • nahlásit admin

    MartinMussil: Již před měsícem jsme udělali to, že se ilustrační obrázek měnil za aktuální podobu. Jenže se ukázalo, že se zadavatelé pak v soutěži nevyznali. Pamatovali si designéra podle prvního designu a pak se jim jakoby ztratil, takže jsme to obratem po této zkušenosti zrušili. Ale chystáme jinou změnu - zadavateli se bude ukazovat, že byl vklad aktualizován (a také, že přišel nový komentář). Toto uděláme hned po tom, až spustíme systém autorizace účtů, který již je přichystán (nasadíme jej až v pondělí, nyní má programátor dovolenou, tak nechceme takto velkou změnu dělat, když není k dispozici - mohou tam být nějaké chyby). Takže na to toto všechno myslíme, děkuji za upozornění.

    5.12.2012 19:26
  • nahlásit Yohndeer

    #10 a #4 taky aktualizovan, priklanim se k MartinMussil, urcite by to bylo lepsi :)

    5.12.2012 16:01
  • nahlásit Aslamova

    Dobrý den, snažila jsem se přidat komentář pod většinu ze zaslaných návrhů, což mi připadalo v dané situaci lepší, než hvězdičky. Ráda bych (pro všechny designéry) zopakovala, že bych byla moc ráda, kdybyste se striktně drželi zadání, zejména členěním jednotlivých bloků, které je jednoznačně zadáno ve wireframu. Velké obrázky, mapy a kontaktní formuláře přes půl strany přece v zadání nejsou. Pokud budete chtít zakomponovat měnitelný podklad, tak ano, ale neměl by zasahovat či přerývat text, logo apod. Neměl by prosvítat jednotlivými bloky, viz odkaz na http://www.expats.cz/. Podklad by neměl být tak výrazný, že na sebe strhne veškerou pozornost a informační bloky se potom jaksi ztrácí. Děkuji všem Jana Aslamová

    5.12.2012 8:09
  • nahlásit HandsOfCreativity

    Zdravím, mohl bych zadavatelku poprosit o "hvězdičkové" ohodnocení? Z Vašich komentářů není až tak patrné, které návrhy se Vám zamlouvají nejvíce a které naopak vůbec. Děkuji.

    5.12.2012 7:45
  • nahlásit MartinMussil

    Návrh číslo 5 aktualizován. Admin: Nebylo by možné, aby aktuální návrh nahraný nad starších designem byl viděn i v miniatuře na výpisu všech designérů, kteří se na projektu účastní? 

    5.12.2012 11:48
  • nahlásit Aslamova

    Dobrý večer,   ráda bych se všeobecně vyjádřila k zaslaným návrhům. Prosím, zkuste se trošičku více držet zadaného wireframu. A to i proporcionálně, tzn. že např. obrázek v záhlaví by neměl být do poloviny strany, bloky s kategoriemi služeb by měly být trochu zvýrazněné a raději bych moc nehýřila geometrickými tvary, pravoúhlé jsou naznačeny ve wireframu a ty jsou mi i  bližší. Záhlaví a zápatí by mohlo být výraznější, přičemž zápatí může být tmavší. Líbil se mi nápad jednoho z Vašich kolegů, který přidal políčko "spolupracujeme", v mém případě by to bylo vhodné. Moc Vám děkuji a těším se na Vaše návrhy   Jana Aslamová

    3.12.2012 23:40
  • nahlásit admin

    nataliab: Zde si můžete stáhnout logo v pdf formátu:topdesigner.cz/prilohy/ruzovo-modre.pdftopdesigner.cz/prilohy/ruzovo-sede.pdf

    28.11.2012 20:52
  • nahlásit admin

    Doplňující informace pro desigéry: Zadavatelka zatím nemá vhodnou osobní fotografii, na kterou se odkazuje ve wireframu - tzn. pro návrh stačí využít pouze odpovídající ilustrativní fotografii.

    28.11.2012 20:46
  • nahlásit nataliab

    zdravim Vas rada by som sa pripojit so sojim navrhom,nejdu mi zial stiahnut pripojene ai subory,s pdf nemam problem tie sa mi otvoria,,mohli by ste mi prosim pripadne pripojit pdf alebo jpg loga...dakujem krasne Natalia

    28.11.2012 15:27
Něco není s komentářem v pořádku? Máte podezření, že autor komentáře porušuje naše Podmínky užití? Informujte nás pomocí tohoto formuláře a situaci prověříme.